[MT İstanbul] 7 Aralık Cuma Asker Öncesi Bowling oynuyoruz

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet millet havaya bakıyorum yagmurlu yarın için işe motorla gidim diyorum ordan yanınıza ugramak istiyorum ama bu havada motora binilirmi bilmem binsemde sırılsıklam olurum gibi geliyo ama motorsuz olursam nasıl yetişirim onuda bilmem bu arada kaça kadar ordayıssssss

hey topic te kimler varrrrrrrr
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bi aksilik olmadığı sürece orda olurum.tabi artçımada danışmam lazım
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Mehmet gelip senle didişmek isterdim ama moralim bozuk biraz, etrafa negatif enerji veriyorum, o yüzden gelmekten vazcaydım.:pale:

Sana hayırlı teskereler, artık döndüğünde kızdırırım seni.:p

Keyfim düzeldi sanki şimdide vazgeçtim geliyorum, eğer yine vazgeçmessem gelicem kanımca.:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
ruh hali ne kadar değişken adamsın yaw:)

gel gel bak ben işi kırıp gelecem:wiinkk:

Pisikolojig manyaam ben:p Sanki başka türlüsü oluyo da.:p

Gelcem kanımca, yarın koşuyolunda işim var, akşam üzeri gidicem, ordan çıkıncada bowling'e uğrarım.

Gerçi ben anlamıyorum bu delikli toplarla oynanan oyundan ama Mehmet hamburger var demiş, obezitim ben.:cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
amcaaa
o topları şişelere atınca nooluyoo:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
pınar sana resim cekilmek için bahanemi lazım yeterki foto ceken biri olsun hemen yapıstırıyon pozu

Yok olm yanlış anladın sen daha doğrusu anlamadın :)

Biz geçen toplu resim çekinicektik, semih gelmedi topsuz çekinmek durumunda kaldık.. Semihi oraya buraya fırlatmam ben anca resim çekinirim diyorum :queen::queen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Yok olm yanlış anladın sen daha doğrusu anlamadın :)

Biz geçen toplu resim çekinicektik, semih gelmedi topsuz çekinmek durumunda kaldık.. Semihi oraya buraya fırlatmam ben anca resim çekinirim diyorum :queen::queen:

semihli yada semihsiz toplu yada topsuz foto ceken biri varsa poz veren bir pınar vardır her zaman :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
semihli yada semihsiz toplu yada topsuz foto ceken biri varsa poz veren bir pınar vardır her zaman :mrgreen:

Olm Savaşı söylüyosan eğer alışkanlık oldu artık onu görünce direk foto moduma giriyorum :cherry:
Bodrumda bilem bulduk birbirimizi fena alıştırdı beni onu görür görmez poz verir oldum :queen::queen::queen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Olm Savaşı söylüyosan eğer alışkanlık oldu artık onu görünce direk foto moduma giriyorum :cherry:
Bodrumda bilem bulduk birbirimizi fena alıştırdı beni onu görür görmez poz verir oldum :queen::queen::queen:

hadi canım :) tabi canımmmmm :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Yaa bu arada ben alçılı ayaklan ve araç bulamadığım için gelemeyeceğim Mehmet.. Sana şimdiden hayırlı teskereler dilerim :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst