Yamaha Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
52
selam ybrci arkadaşlarım düşmekten kaynaklanan hafif çizikleri (depo üzerindeki) pasta ile çıkarmak mümkün müdür? evet ise özel yöntemleri var mıdır? teşekkürler keyifli sürüşler :)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
selam ybrci arkadaşlarım düşmekten kaynaklanan hafif çizikleri (depo üzerindeki) pasta ile çıkarmak mümkün müdür? evet ise özel yöntemleri var mıdır? teşekkürler keyifli sürüşler :)

derin çizikleri pasta çıkarmaz.
hafif olanları da çıkarmaz, ancak göze batmayan hale getirebilir.
eline malzemeyi alıp (pasta + cila) denemen gerekir.
derin yaralara rötuş yapmak da bir alternatiftir. ama sonuç asla eskisi olmaz. :bounce:
 
Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
YBR 125 service manual nereden bulabilirim?

arkadaşlar ybr 125 service manuel kitabı olan varmı?
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
198
Arkadaşlar 7 ay önce ybr 125 ile yaptığım kazadan sonra ybr cilerden ayrıldım şuan onun bana bulaştırdığı virüs yüzüdnen birdaha motor alacağım.Ybr alacak arkadaşlara tek söyliceğim bu motor inanılmaz sağlam.Parasının hakkını sonuna kadar veriyor.İç rahatlığıyla binin.Ben artık hyosung gtr250 ci arkadasların yanında olacağım sonucta butun motorcu arkadaslar kardeşiz.İsteyen yardımım dokunduğu kadar yardım edebilrim ulaşabilir bana.Yber nizle nice uzun yollara...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Arkadaşlar 7 ay önce ybr 125 ile yaptığım kazadan sonra ybr cilerden ayrıldım şuan onun bana bulaştırdığı virüs yüzüdnen birdaha motor alacağım.Ybr alacak arkadaşlara tek söyliceğim bu motor inanılmaz sağlam.Parasının hakkını sonuna kadar veriyor.İç rahatlığıyla binin.Ben artık hyosung gtr250 ci arkadasların yanında olacağım sonucta butun motorcu arkadaslar kardeşiz.İsteyen yardımım dokunduğu kadar yardım edebilrim ulaşabilir bana.Yber nizle nice uzun yollara...

başka motorun olsada artık seni bu başlığa sık sık bekleriz

yeni aşkınla mutluluklar:rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
elimden geldiğince orjinal parçalara müdahale etmeden bir şeyler yapmaya çalıştım








 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
223
benim ybr alma hayalim 2008 eylül'e kaldı.uamarım fiyatlar şişmezde bizde alabilelim.şimdilik ramzey 100 cup la idare ediyorum,parasızlığın allah blasını versin.hepinize saygılar.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
benim ybr alma hayalim 2008 eylül'e kaldı.uamarım fiyatlar şişmezde bizde alabilelim.şimdilik ramzey 100 cup la idare ediyorum,parasızlığın allah blasını versin.hepinize saygılar.

Takma kafana kardeş, her işte bir hayır vardır.Belki o zamana kadar YBR daha da güzelleşir veya ucuzlar.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar merhaba..
Babaçi yan çantalar çok gğzel olmuş.
ön siperlik te öyle.
yenisini ne zaman yapacaksın.
Tüm tutkunlara selam olsun...
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
babaçi yan çantalara bayıldım. gri ybr ye çok iyi gitmiş. nerden aldın bunları bide kaça patladı?? ön siperlikten motoru tanıdım 30 ekimdeki şehitlik ziyaretinden sonra feribotta yanyanaydık galiba :)

30 ekim nerden çıktı 29 ekim
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
babaçi yan çantalara bayıldım. gri ybr ye çok iyi gitmiş. nerden aldın bunları bide kaça patladı?? ön siperlikten motoru tanıdım 30 ekimdeki şehitlik ziyaretinden sonra feribotta yanyanaydık galiba :)

30 ekim nerden çıktı 29 ekim

çantaları tüm aramalarıma rağmen sıfır olarak bulamadım.tesadüfen bir 250 lik jawa nın sahibinde gördüm yolda satarmısın dedim evet dedi:cyclopsan

hadi sök o zaman dedim, adam baktım takım çantasını çıkardı başladı yol ortasında sökmeye:queen:
demirleriyle beraber 40 liraya ayak üstü aldım ama renkleri kırmızıydı önce kalın sonra ince zımparayla iyice boyasını çıkardım daha sonrada boyadım demirlerinide bir arkadaş ybr'ye montaj edilecek şekilde ayarladı boyası filandı 60 liraya mal olmuştur:cat:
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
vay bee 60 liraya çok iyi vallla. zaten sıfır bulsan demirleriyle birlikte 200 civarı tutar. :wiinkk:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
çantaları tüm aramalarıma rağmen sıfır olarak bulamadım.tesadüfen bir 250 lik jawa nın sahibinde gördüm yolda satarmısın dedim evet dedi:cyclopsan

:queen: Sende hoşsun abi sat demek nerden geldi akına :) ama güzel olmuş :cat: kappanın yan çantaları 2oo ytl civarı:farao:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
:queen: Sende hoşsun abi sat demek nerden geldi akına :) ama güzel olmuş :cat: kappanın yan çantaları 2oo ytl civarı:farao:

benim ybr almamda en büyük etken hayaletfilo arkadaşımızın 129. sayfadaki resimleri olmuştur.ilk hedefim gri almaktı ve yan çanta takmaktı.

çantalar için her yere resmen saldırdım sirkeciyi alt üst ettim ama nafile :mrgreen: bulamadım

valla eğer o adam satmasaydı takip eder çalardım:queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
benim ybr almamda en büyük etken hayaletfilo arkadaşımızın 129. sayfadaki resimleri olmuştur.ilk hedefim gri almaktı ve yan çanta takmaktı.

çantalar için her yere resmen saldırdım sirkeciyi alt üst ettim ama nafile :mrgreen: bulamadım

valla eğer o adam satmasaydı takip eder çalardım:queen:

:queen::queen:
Ya bende birisinden touring cam çalıcam yakında bakalım ne zaman:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst