- Katılım
- 23 May 2006
- Mesajlar
- 52
selam ybrci arkadaşlarım düşmekten kaynaklanan hafif çizikleri (depo üzerindeki) pasta ile çıkarmak mümkün müdür? evet ise özel yöntemleri var mıdır? teşekkürler keyifli sürüşler 
selam ybrci arkadaşlarım düşmekten kaynaklanan hafif çizikleri (depo üzerindeki) pasta ile çıkarmak mümkün müdür? evet ise özel yöntemleri var mıdır? teşekkürler keyifli sürüşler![]()
arkadaşlar ybr 125 service manuel kitabı olan varmı?
arkadaşlar ybr 125 service manuel kitabı olan varmı?
Arkadaşlar 7 ay önce ybr 125 ile yaptığım kazadan sonra ybr cilerden ayrıldım şuan onun bana bulaştırdığı virüs yüzüdnen birdaha motor alacağım.Ybr alacak arkadaşlara tek söyliceğim bu motor inanılmaz sağlam.Parasının hakkını sonuna kadar veriyor.İç rahatlığıyla binin.Ben artık hyosung gtr250 ci arkadasların yanında olacağım sonucta butun motorcu arkadaslar kardeşiz.İsteyen yardımım dokunduğu kadar yardım edebilrim ulaşabilir bana.Yber nizle nice uzun yollara...
bende de pdf olarak var ...
iştersen msn den gönderebilirim. ...:cat:
benim ybr alma hayalim 2008 eylül'e kaldı.uamarım fiyatlar şişmezde bizde alabilelim.şimdilik ramzey 100 cup la idare ediyorum,parasızlığın allah blasını versin.hepinize saygılar.
babaçi yan çantalara bayıldım. gri ybr ye çok iyi gitmiş. nerden aldın bunları bide kaça patladı?? ön siperlikten motoru tanıdım 30 ekimdeki şehitlik ziyaretinden sonra feribotta yanyanaydık galiba
30 ekim nerden çıktı 29 ekim
çantaları tüm aramalarıma rağmen sıfır olarak bulamadım.tesadüfen bir 250 lik jawa nın sahibinde gördüm yolda satarmısın dedim evet dedi:cyclopsan
:queen: Sende hoşsun abi sat demek nerden geldi akınaama güzel olmuş :cat: kappanın yan çantaları 2oo ytl civarı:farao:
benim ybr almamda en büyük etken hayaletfilo arkadaşımızın 129. sayfadaki resimleri olmuştur.ilk hedefim gri almaktı ve yan çanta takmaktı.
çantalar için her yere resmen saldırdım sirkeciyi alt üst ettim ama nafile :mrgreen: bulamadım
valla eğer o adam satmasaydı takip eder çalardım:queen: