[MT İstanbul] 7 Aralık Cuma Asker Öncesi Bowling oynuyoruz

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
Evet Arkadaşlar bildiğiniz gibi askere gidiyorum hafta sonu yapmak isterdim bu organizasyonu daha çok kişi gelsin diye ama haftasonu şehir dısına cıkıyorum malum akraba ziyaretleri :D asker öncesi

Yer : Bab Bowling Cafe Göztepe Soyak (migros) ( http://www.babbowling.com.tr/soyak/default.asp )


Saat : 20:00

Fiyat : tek oyun 7.5 ytl iki oyun 13 ytl

yemek yiycem diyenler için hamburger menü var hamburger patates kızartması cola 7milyon fiyatı baska alternatiflerde var fakat fiyatlar aklımda değil

Liste

1-Skullhunter
2-Boy
3-GKN
4-DenizciMuzaffer
5-Melihce
6-Gelişimsürücükursu
7-mhrrmkpnr
8-metalgod
9-silah1
10-Syriana
11-komtan
12-arslanfb
13-babaçi
14-a_sorti
15-Luxor
16-metehan

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=istanbul&ie=UTF8&z=18&ll=40.999877,29.073048&spn=0.002923,0.006781&t=h&om=1

goztepe_bab_kroki.jpg

image1b.jpg

image3b.jpg

image2b.jpg

image4b.jpg
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
mehmetimi mehmetçik olmadan bi görelim dimi:cat:
dediğim gibi 1 saatte olsa oralarda olucam kardeşim
hadi bakalım anadolu yakasında buluşma yokmu diyenler, yazdırın isimleri:wiinkk:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Topun her türlüsüne karşıyım:p Ama hamburger yemeye gelirim, orda olucam:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
allahtan bir mani cıkmazsa bende ordayım tabi ben tatlı su oldugum için arabayla gelliyorum kabul ederseniz tabi :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
hani hep dalga geciyorlar ya ben baştan söyleyeyimde ama yagmur yagarsa ne gülerim ama tatlı su tuzlu su :mrgreen:
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
memedim şimdiden kesin söz vermeyim ama gelmeye çalışıcam dostum...:wiinkk:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ibrahim ile rövanşımız var dı. Cuma günü görüşürüz. :bounce:
bowling.gif
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İyi buluşmalar İstanbul MT.
Fotoğrafları ve skorları bekliyoruz :)

Discordian sanada şimdiden hayırlı teskereler :cat:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
İyi buluşmalar İstanbul MT.
Fotoğrafları ve skorları bekliyoruz :)

Discordian sanada şimdiden hayırlı teskereler :cat:

saol forrap yaza buralardayım Allahın izniyle


Valla onu bilmemde ibo ile erhanın çekişmesini foto roman seklinde yayınlarız :D
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Benim eve 5 dakika senin için orada olucam mehmet tabii MT olarak yanında
olmak hepimize keyif verecek güzel bir buluşma olacak.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
cuma akşamı nöbetim var eğer kaçabilirsem bir ara gelmeye çalışacağım:)
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
25
slm arkadaslar benıde ekleyın bende ordayım. ınsallah hava yagıslı olmas
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Randevu defterime bir bakiim, cuma günü bir manim olmazsa görüşürüz...
:)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Mehmet gelip senle didişmek isterdim ama moralim bozuk biraz, etrafa negatif enerji veriyorum, o yüzden gelmekten vazcaydım.:pale:

Sana hayırlı teskereler, artık döndüğünde kızdırırım seni.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst