[İzmir MT]30 Kasım Cuma "Birisi Kaçırmış" buluşması-Teras Cafe-

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
bu akşamlık bu kadar yükleyebildim uykum geldi yatıyorum artık devamı yarın akşam:cat:

Begümcüm yanımda alper abi kıvrıldı yatakta uzanıyo uyumucakmış bu akşam direk işe gitcekmiş
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Fotoğraflar süper :)
Eline sağlık Özcan ..

Yav ben bu fotoğraf makinesini beğendim,farkettiniz mi bilmiyorum ilk defa fotolar arasında kırmızı göz vakası yok :) (Hiç olmazsa bende olurdu,flashlı çekilmiş fotolarda kırmızı göz yok,valla güzel.)

Gece için herkese teşekkürler,gerçekten her zamanki gibi çok güzel bir geceydi..
Fıstıklar için Davut a :cat:
Kaymaklar için Karmacomamıza teşekkürler :cat: (Hoşgeldin kutsal topraklara :)).
Birazdan başlık açıcam gezi ile ilgili,takipte olun :)
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
27
abi süper bi muhabbet bası ceken imam zte o bu hallere getirdi bizi:) biz böle degildik
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Huhuhuhuuuhhahhaaaa dün gece çayları ısmarlamak bana kalmadı :mrgreen: Buradan hızlıcesi2,apv41 ve özcan35 e çaylar için teşekkür ediyorum :p
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
karmaşık duygular içerisinde

o zaman kendimi ödüllendirip

motosiklet im ile güzel bir gezeyim bugün...
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
karmaşık duygular içerisinde

o zaman kendimi ödüllendirip

motosiklet im ile güzel bir gezeyim bugün...

guzel bı dusunce olumlu bı hareket aman dıkkat et abı sen bıze lazımsın tekerın duz bassın ınsallah..

Fotoğraflar süper :)
Eline sağlık Özcan ..

Yav ben bu fotoğraf makinesini beğendim,farkettiniz mi bilmiyorum ilk defa fotolar arasında kırmızı göz vakası yok :) (Hiç olmazsa bende olurdu,flashlı çekilmiş fotolarda kırmızı göz yok,valla güzel.)

Gece için herkese teşekkürler,gerçekten her zamanki gibi çok güzel bir geceydi..
Fıstıklar için Davut a :cat:
Kaymaklar için Karmacomamıza teşekkürler :cat: (Hoşgeldin kutsal topraklara :)).
Birazdan başlık açıcam gezi ile ilgili,takipte olun :)

sabahın 5ıne kadar foto eklıcez dıye gobeğıız catladı daha neler var neler yaklasık 150 cıvarı foto var ozel ıstek uzerıne(cay ısmarlamak sartıyla) cd ıle dağıtılır:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yükleyin hepsiinni... :Hadi görelim bakalım nasıl oluyomuş....:p
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Yükleyin hepsiinni... :Hadi görelim bakalım nasıl oluyomuş....:p


Abi yüklücem bu akşam hepsini ama 1 foto var tereddüt ediyorum yükleyip yüklememek konusunda:silent: Aslında biliyoruz çay ağacını çok sevdiğini ama bu kadar sevilirmi dedirtcek bir foto:cherry: Neyse yüklerim akşama artık kim nasıl düşünürse düşünsün inşallah herkes benim gibi iyi yönünden bakar olaya ve aranızdaki sevgiden dolayı böyle bir poz olduğunu düşünür:p:p:p
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Fıstıkların sonuna yetişebildik,ama Mustafa'nın Afyon kaymakları langırtta doping etkisi yaptı...Hoş Kaymakalrı maçtan sonra yedik ama olsun hahahaa DİMİ ERDEMMmmm emanetimi alamadım senden.Sorun değil.

Ağzımızı tatlandıran,neşemize neşe katan dostlra teşekkürler...
(Pantolon fena çamur olmuş yalnız onu farkettim gece)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Fıstıkların sonuna yetişebildik,ama Mustafa'nın Afyon kaymakları langırtta doping etkisi yaptı...Hoş Kaymakalrı maçtan sonra yedik ama olsun hahahaa DİMİ ERDEMMmmm emanetimi alamadım senden.Sorun değil.

Ağzımızı tatlandıran,neşemize neşe katan dostlra teşekkürler...
(Pantolon fena çamur olmuş yalnız onu farkettim gece)

Hayır da anlamadığım senin benzin tahliye hortumun nası çıkmış....:silent::silent:
Birde çalışmaya uğraştın .....:silent::silent: Benzinsiz motor çalışırmı?....:queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Abi yüklücem bu akşam hepsini ama 1 foto var tereddüt ediyorum yükleyip yüklememek konusunda:silent: Aslında biliyoruz çay ağacını çok sevdiğini ama bu kadar sevilirmi dedirtcek bir foto:cherry: Neyse yüklerim akşama artık kim nasıl düşünürse düşünsün inşallah herkes benim gibi iyi yönünden bakar olaya ve aranızdaki sevgiden dolayı böyle bir poz olduğunu düşünür:p:p:p

Alper abi ne diyor bu ya :silent: Arkadaşlar kesin koyacağı fotoğraf photoshop ile oynanmış olacak.Siz sakın inanmayın :queen:

Hayır da anlamadığım senin benzin tahliye hortumun nası çıkmış....:silent::silent:
Birde çalışmaya uğraştın .....:silent::silent: Benzinsiz motor çalışırmı?....:queen::queen::queen:

Al tarafı benzin tahliye hortumu çıkmış nolcak ki :p Benzini tahliye etmesede olur :mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
:queen: :queen: :queen:

30112007001ov2.jpg
s5000421uq8.jpg

s5000419he8.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Artık herkes anlamıştır şahane cuma oyununu.....:cat:

Eğlencesi için yaşamak lazım....:cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Artık herkes anlamıştır şahane cuma oyununu.....:cat:

Eğlencesi için yaşamak lazım....:cat:

Yaşamak içinde kalbinin olmaması lazım (hastalık olarak:)).
Ciddi riskli bir oyun,her an biri kalpten gidebilir..

Eee boru değil,koca İzmir MT ahalisinin dalgasına mağruz kalıp üstüne bir de İzmir MT obasına çay ısmarlamak..
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
:queen:abi bu foğrafları gürdükten sonra :queen:gerçekten deli olduğumuza tamamen kanahat getirdim hepimiz tımar haneliyiz manisa bile bizi kabul etmez :queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yaşamak içinde kalbinin olmaması lazım (hastalık olarak:)).
Ciddi riskli bir oyun,her an biri kalpten gidebilir..

Eee boru değil,koca İzmir MT ahalisinin dalgasına mağruz kalıp üstüne bir de İzmir MT obasına çay ısmarlamak..

Onu bilmemde sen bayağı heyecanlandın..Her turda yok abi kalmadı bişey diye diye genede iyi sıyırttın ha.........:queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst