[İzmir MT]30 Kasım Cuma "Birisi Kaçırmış" buluşması-Teras Cafe-

Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Birisi kaçırmış..
Peki ama neyi ?
Grup İzmir MT olunca bu sorunun cevabı herşey olabilir..
Keçileri kaçırmış..
Baklavaları kaçırmış..
Fıstıkları kaçırmış..
Belkide gaz kaçırmış (burada ki gaz gaz açmak anlamında gazı kaçırmak,yanlış anlaşılmasın :p )..

Kaçırılan her ne varsa,onları anmak ve kaçırılan şeyleri yad etmek adına kaçırılmayacak bir gece için 30 Kasım Cuma günü artık bizim gelenekselleşen ve klasikleşek Teras cafe de toplanıyoruz...

Fıstıklar Davut'tan..:cat:(Geçen toplantıyı kaçırınca kurtulduğunu sandın demi:mrgreen: Ben ona gidememiştim zaten,bunda bende olacağım ve afişler bastırdım şehrin dört bir yanına asacağım televizyonlarda da o gecenin reklamı olacak,bi kaç çuval getir bence :)).

Çaylar yine grubun en bonkör üyeleri listesinde en başlarda değişmez bir yere sahip olan Çayağacı Mehmet den :) Çaykur ve MT İzmir sana minnettar Mehmet,tabi Teras cafe sahibini de unutmamak lazım sayende Doğan SLX arabasını duyduğuma göre Porsche ile değiştirmiş... :wiinkk:

En sıcak geyikler ve gülümsemeler tabi ki tüm İzmir MT den.. :cat:


Langırt da bu hafta kim yenecek ? ::hakem1:: ::hakem2:: ::coool::

Peki ya bardak çekme ? Kalbiniz bu heyecana dayanabilir mi ? ::gozluk::::150::

Ve daha bir çok şey..
Orada olanların gelecekte anlatabileceği bir şeyleri olacak..
Ya olmayanlar ?

Hayatın geri kalanını o günü geri getirmek için harcayacak,ama ağlamaktan başka yapacak şeyleri olmayacak.. ::crying:: ::xcrying:::eek:uups:: ::saad::

Akşam orada buluşup,
Gülmeye doymak,gözlerinden yaş gelinceye kadar gülmek isteyen ::lolabove ::dalga::

Daima ıslatacak bir şey bulup,bişeyleri daima beleşe getirmek isteyen ::wish:: ::145::

Riski göze alan ::sas:: ::eek:hmy::::sapkaa:: ::stretche

Dostluğu tüm damarlarında,içinde hissetmek isteyen ::friends: ::sefereee ::144::

Herkesi bekliyoruz :wiinkk:


Tarih: 30 Kasım Cuma

Yer: Teras Cafe ( Bornova )

Saat: 19:30

Sticker ve anahtarlık isteyenler bu buluşmaya gelsinler :wiinkk:

----
Not:Bu haftasonu bir etkinlik yapmıyoruz ama haftaya Pazar yani bu buluşma dan sonra bunun acısını çıkartacağız,herkes haftaya hazırlıklı olsun :)

Ünlü bir düşünür derki;

"Motorcular delirmiş olmalı,eğer öyle olmasaydı bindikleri araçta 2 tekerin eksik olduğunu fark ederlerdi " ::deliir::
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Çaylar yine grubun en bonkör üyeleri listesinde en başlarda değişmez bir yere sahip olan Çayağacı Mehmet den :) Çaykur ve MT İzmir sana minnettar Mehmet,tabi Teras cafe sahibini de unutmamak lazım sayende Doğan SLX arabasını duyduğuma göre Porsche ile değiştirmiş... :wiinkk:

Bugün elime bi davetiye ulaştı :cyclopsan Rizeye çağırıyorlar beni plaket verilmek üzere :cherry: Rizenin kalkınmasına olan katkılarımdan dolayı tebrik ediyorlar beni :cat:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
guzel olmus tuncer karres ustune tıtreyerek ve zenle yazmısın orda olmaya calısıcam... buyuk ıhtımallede gelırım
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
imreniyorum izmir mt ye, bizim buralara kış geldi. biz 3 kişi zor toplanıyoruz.. yazın inşallah hepinizle tanışırız.
yazın ordayız izmirrrr :)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Başlığı beğenmenize sevindim :)

İzmir'in düşünürlerine istanbuldan sevgiler saygılar Kısmetse yaza bizde uğrarız

imreniyorum izmir mt ye, bizim buralara kış geldi. biz 3 kişi zor toplanıyoruz.. yazın inşallah hepinizle tanışırız.
yazın ordayız izmirrrr :)

Bekleriz,buyrun gelin :wiinkk: Tanışmaktan memnun oluruz :cat:
İstanbul a ve Eskişehir e saygılar sevgiler..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
eskişehir de 3 kişi gene
biz koskoca istanbul imreniyoruz abi size:)
buluşmanızın çoook keyifli geçmeşi dileğiyle:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bizim tayfa uyudu anlaşılan...... ÇAyağacıda kayıp.........:silent:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
forrap başlığı okuyunca hemen teras kafeye :queen: gidecektim ki tarihi okudum daha çok var yahuu :pale::pale::pale::pale:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
forrap başlığı okuyunca hemen teras kafeye :queen: gidecektim ki tarihi okudum daha çok var yahuu :pale::pale::pale::pale:

Birde galdiğini görseydik bi kurbanda senin için kestirirdik birine.... Buraya yazıyorsun ama hiç gelmiyorsun.... Hayalet üye gibisin.....:wiinkk:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Arap Kadri,yoksa sen bizi beğenmiörmüsün ? :pale:

Hakkında dedikodular türedi,"umre çağı gelmişti,umreye gitti" diyenler var,haberin olsun :)
Gel bir ara Mustafa abi,özlettin kendini :cat:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
forrap başlığı okuyunca hemen teras kafeye :queen: gidecektim ki tarihi okudum daha çok var yahuu :pale::pale::pale::pale:

:rendeer:haftaya seni dort gözle beklicez gelcem diyosun bi türlü gelmedin gel artık arabistan danmı geliyorsun arap kadri yerini süyle biz gelip alalım :queen::queen::cat:saygılar
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu başlık fena patlar söylemedi demeyin :)gelenler çok önemli bir şey öğrenecek ve o önemli olayın içinde bulunacak :cyclopsan eminimki çokta memnun olacaklar yüzleri gülecek ve böyle hayırlı bir konunun içinde olmaktan büyük bir tokluk içinde huzura erecekler :p
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
bu başlık fena patlar söylemedi demeyin :)gelenler çok önemli bir şey öğrenecek ve o önemli olayın içinde bulunacak :cyclopsan eminimki çokta memnun olacaklar yüzleri gülecek ve böyle hayırlı bir konunun içinde olmaktan büyük bir tokluk içinde huzura erecekler :p

sen üyle diyorsan demeki boş deyildir abicim mutlaka gelecem inşallah:)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sensiz zaten anlamı olmaz :mrgreen:konu senin hayırlı iş olacak :queen: haftaya pazar için çalışıyoruz yer, ortam,durum ayarlaması yapılacak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst