Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
Oradayız....
Bizde buradayız
Oradaki boş kutular nedir ? Plastik kaplar ?
Ne yediniz
Oradayız....
Bizde buradayızale:
Oradaki boş kutular nedir ? Plastik kaplar ?
Ne yediniz?
Evet açıklama yapıyorum :cyclopsan Onlar baklava kutusu :queen:

bol kahkahalı,çok zevkli,ruhumuzun pasını silen bir akşamdı...herkese çok teşekkürler...Cengiz abim,burdayım![]()
Kesin bizim payımızı ayırmamışınızdır:jocolor:
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]cok guzel bı geceydı gelen tum arkadaslara tesekkur ederım gıttardando arkadasımıza da sonsuz tesekkurlerımı ıletıyorum ağzına alıne yureğıne sağlık...
Aaaaa ebushh ilk mesajını yazmış :cyclopsan Karmı yağacak acaba
aaa mehmet kırmızı karı yağdıkrdık sen farketmedin mi?aaa doğru sen o sırada çay ısmarlamakla meşguldün :queen: