bu arada usta senin iş ne?
Elektronik devre ve embedded yazılım konulu bir ar-ge şirketim var.
Ama kapatacam, extrema'yla ışık bobini işine giricem.:queen:
Elektronik devre ve embedded yazılım konulu bir ar-ge şirketim var.
Ama kapatacam, extrema'yla ışık bobini işine giricem.:queen:
Elektronik devre ve embedded yazılım konulu bir ar-ge şirketim var.
Ama kapatacam, extrema'yla ışık bobini işine giricem.:queen:
Ben de ışın kılıncımla size destek veririm :queen:
aman baba kılıçla destek vereceksen ben aradan çekiliyim![]()
Baba diyor halen ya Extrema koş olm kimlik bunalımına girdim ben :queen:
Eeee ben sana dedim kimliğini yanlış söyleme diye
Bak yavaş yavaş sende bozulmaya başlıyosun![]()
XX ne oluyor yaw hocam o ne demek benim kimyam iyi değildi lisede
Hocamız bana 19 dan 2 vermişti de zorlan geçmiştim![]()
XX ne oluyor yaw hocam o ne demek benim kimyam iyi değildi lisede
Hocamız bana 19 dan 2 vermişti de zorlan geçmiştim![]()
XX ERKEK KROMOZOMU OLUYODU ELLAAMMM ÜREME DERSİNDEN AKLIMDA KALMIŞŞ![]()
Kimya değil Biyoloji :bounce: Şimdi erkeklerde XY kromozomları oluyor. Onlardan bi üstün olan cinste de XX mevcut![]()
Yanlış kalmış abicim tam tersiSen XX'lere takılmışsın demekki içgüdüsel olarak :queen:
Yanlış kalmış abicim tam tersiSen XX'lere takılmışsın demekki içgüdüsel olarak :queen:
Herneyse canım işte ha kimya ha biyoloji ne farkı var sonuçta bize lazım olmayan saçmalıklar :queen:
Hem ne demek kadınlar üstün sıkışınca hemen kaçarlar kafa karıştırmaktan başka bişey yapmazlar:queen:
Eveeet klasik bir öğrenci davranışıyla karşı kaşıyayız. Hocam biz bunları nerde kullanacaz ki niye öğreniyoz ki :queen:
Seni eğitime tabi tutmak lazım :cherry:
Tamam itiraf ediyorum yanlış söyledim kadınlar erkeklerden üstün değildir. Ben kendi adıma konuşmalıydım :queen: