[MT İzmir] 16.11.2007 Cuma Görsel Eğitim Toplantisi

Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
allah o buceyi kimseye güstermesin çok korkunç bir bücekti hepinize teşekürler hepiniz baş tacımsınız hepinizi seviyorum. ayrıyeten holganada geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum:rendeer:................inadına motor .....inadına yaşamak ...........:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Böcek yanımda...isminin izinsiz kullanılması konusunda sizi uyarıyormuş...ona göre yani :p

Zahmet olmassa 2 bişey yazsın.... :bounce::bounce::wiinkk:

Ne böcekmiş ama.Sarışın hatun"hayatım hepimizi bir böcekmi bu hale getirdi" :queen: :queen: :queen: Böcekzede arkadaşlarımıza çok çok geçmiş olsun diyorum :rendeer:

Bir böcek mahfetti ortalığı..Ortalık böcek sokmalarıyla kaynadı....

Amman dikkat.... Çift gözlü uçan böcekler var İzmirde.... Genelde beyin stoklarını eritiyor............ Hafızada tutma kayıpları veriyor......:queen::queen:


Biz de seni seviyoruz CES.... :rendeer:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
ayıpsın biz ne böcek ler gürdük hepsini zehirlicez inşalah pis aşereler.gidin burdan bizi rahat bırakın:queen:

ne böcektı ama kabus gıbı:p:p:p
bızı bı kısımı bu hale getırdı--senınkımı benımkımı--BMC kamyonla--elındekını oku--cok oenmlı bısey sorcam--askım bız ne yaptık????:queen::queen::queen::queen:


bız yalnıs yere gelmısız manısaya gıtmemız gerekıyodu :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
ne böcektı ama kabus gıbı:p:p:p
bızı bı kısımı bu hale getırdı--senınkımı benımkımı--BMC kamyonla--elındekını oku--cok oenmlı bısey sorcam--askım bız ne yaptık????:queen::queen::queen::queen:


bız yalnıs yere gelmısız manısaya gıtmemız gerekıyodu :queen::queen:

bize ne oldu gırip olduk :queen:bugünde gürdüm onu aşere mahalesindeydi o böcek çok yanlış yapmış ona baya etkilenmiş daha aynı bana dedi kimsiniz ben dedim böcek deyilim.:bounce::p
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
ne böcektı ama kabus gıbı:p:p:p
bızı bı kısımı bu hale getırdı--senınkımı benımkımı--BMC kamyonla--elındekını oku--cok oenmlı bısey sorcam--askım bız ne yaptık????:queen::queen::queen::queen:


bız yalnıs yere gelmısız manısaya gıtmemız gerekıyodu :queen::queen:

O kadının allerjisi varmış böcek sokmalarına karşı.O hali tamamen allerjik reaksiyondu :pale:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
CESUR CİDDİMİSİN hala kendine gelememişmiydi :p sen ondan niye korktun :queen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
avatar2589826gm4.gif
:p:p:p hızlıcesi2 geçmiş olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
"görsel eğitim toplantısı" sanırım cesur için "gömsel eğitim toplantısı" olmuş, böcük iğnesini gömmüş ??
tolga ve cesura geçmiş olsun :rendeer:
geçmiş olsun dedim ama bişi anlamadım, ne oldu??
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ahanda bir böcük daha... Ezin basın üstüne.........:queen::queen::queen:

Bak dedim APV41 böcüümle uğraşmayınn onlarda yok olmaz falan filan ... demişlerdide ucuz atlatmışlar :p Aslında böcügün hedefi APV41 ile wallace idi ama yanlışlık olmuş :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
"görsel eğitim toplantısı" sanırım cesur için "gömsel eğitim toplantısı" olmuş, böcük iğnesini gömmüş ??
tolga ve cesura geçmiş olsun :rendeer:
geçmiş olsun dedim ama bişi anlamadım, ne oldu??


:queen::queen::queen::queen::queen::queen:

Böcüğün biri gömdü..............:queen::queen::queen:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
hayırlı geceler izmir :)
cuma MCA ya gidemedik bugün kendi işimi kendim gördüm pantolon ve mont aldım bide maske aldım çok fenayım hadi yol yapalım ömerağada oturmakla olmaz...
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
avatar2589826gm4.gif
:p:p:p hızlıcesi2 geçmiş olsun

baba sağol teşekürler pis böcek ne olcak .

"görsel eğitim toplantısı" sanırım cesur için "gömsel eğitim toplantısı" olmuş, böcük iğnesini gömmüş ??
tolga ve cesura geçmiş olsun :rendeer:
geçmiş olsun dedim ama bişi anlamadım, ne oldu??

sağol teşekür ederim böcekler istilasına uğradık allaha şükür ucuz atlatık:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
cesi senin çantadaki telefonlardan birinin alarmı 3:30'a ayarlı bütün gece çaldı bulamadık hangisi :queen::queen:

aklında olsun gece yarısı uyanmak istemiosan bi kontrol et :cat::queen:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
alp abi sen yaz dersin de ben yazmazmıyım . :p


hepimize çok geçmiş olsun. :rendeer: ben o kötü böceklerin kökünü kurutacağım , siz merak etmeyin. adımızı kötüye çıkartacaklar bi şey değil.
siz siz olun benden başka böcek e yaklaşmayın. :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
alp abi sen yaz dersin de ben yazmazmıyım . :p


hepimize çok geçmiş olsun. :rendeer: ben o kötü böceklerin kökünü kurutacağım , siz merak etmeyin. adımızı kötüye çıkartacaklar bi şey değil.
siz siz olun benden başka böcek e yaklaşmayın. :p

SEN BİZİM cici böceğimizsin :queen:senden korkmayız :cat: biz seni tutup uzatıyoruz bile, ne esnek böceksin sen öyle :mrgreen::rendeer::rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst