- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
:queen::queen::queen::queen:Özellikleri nelerdir bulduğunun![]()
:queen::queen::queen::queen:Özellikleri nelerdir bulduğunun![]()
Özellikleri nelerdir bulduğunun![]()
Şimdik şöyle oluyo; bakınız avatarım :queen:
(Ne kadar şirin değil mi)
Ona her baktığımda gülüyorum zaten![]()
Şşşşş erkeeme laf yok ::evil::
Erkek mi :queen:
Ben ona bayan gözüyle bakıyodum istiycektim yaw:queen::queen::queen:
hahahaha:queen::queen::queen: sana biraz kıllı kaçmazmı:queen: