2008 Bmw R1200 Gs

Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
2008 model yılı için R1200 GS ise makyajlandı.. artık daha güçlü 105 HP'lik bir motora sahip. Şanzıman oranları değiştirilmiş ve tasarımında da bazı değişikliklere gidilmiş...

news_bmw_r1200gs08_02_preview.jpg

news_bmw_r1200gs08_03_preview.jpg

news_bmw_r1200gs08_01_preview.jpg


Teknik özellikler:
Engine: Air/oil-cooled flat twin ('Boxer') 4-stroke, one camshaft and four valves per cylinder, central balancer shaft
Capacity: 1.170 ccm
Rated output: 77 kW (105 hp) at 7.500/rpm
Max. torque: 115 Nm at 5.750/rpm
Emission control: Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3
Tyre, front / rear: 110/80 R 19 / 150/70 R 17
Wheelbase: 1.507 mm
Brake, front: Twin disc, floating brake discs, 305 mm diameter, four-piston fixed calipers
Brake, rear: Single disc, diameter 265 mm, double-piston floating caliper
ABS: Optional extra: BMW Motorrad Integral ABS (part-integral), can be switched off
Seat height: 850 / 870 mm
Inner leg curve: 1.890 / 1.940 mm
Dry weight: 203 kg
Unladen weight, road ready, fully fuelled: 229 kg
Usable tank volume: 20,0 l
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayalimdeki Enduro :)

Bilgiler için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
valla benim de hayalimdeki motor bu fakat 2008 F 800 GS ve F 650 GS de çok güzel olmuş... daha ucuz olacakları kesin hem de daha hafifler param olsa F 800 GS alırım herhalde...
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
Fiyatlandırma ile ilgili bilgin varmı ? :)

Değişiklik olacağını pek sanmıyorum.. R 1200 GS Türkiye'de yine 20 bin Euro civarında olur.. F 650 GS ise 11-12 bin Euro civarlarında.. F 800 GS'i ise 15 bin Euro civarlarında tahmin ediyorum.. ama kesin bi bilgim yok..
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
lastikler endurodan çıkmış gibi geldi.Eski daha iyidi sanki ama yeni her zaman bir öncekinin açığını kapatır
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
çok güzel olmuş ya ne diyim bilmiyorum ama bmw bu enduro olayında bir numara
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Değişiklik olacağını pek sanmıyorum.. R 1200 GS Türkiye'de yine 20 bin Euro civarında olur.. F 650 GS ise 11-12 bin Euro civarlarında.. F 800 GS'i ise 15 bin Euro civarlarında tahmin ediyorum.. ama kesin bi bilgim yok..

Teşekkürler.... :rendeer:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Güzel paylaşım ellerine sağlık, motor için sadece 'oy oy oy' yorumunu getiriyorum. :)
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
BMW makinaları az arıza çıkaran ve bakım aralıkları itibariyle oldukça dertsiz motosikletlere sahip fakat TR perakende satış rakamları oldukça yüksek ÖTV+KDV ...vs vergilerimizden dolayı..........tüm bunlara rağmen 1200GS veya diğer enduro BMW motosikletler alınabilecek en iyi tercihtir bizim yollarımızda kullanmak için
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Harbi adventure :queen:

Bunla nereler nereler gezilir varya offff sürmede yanında yat :p
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Bence güzel makina ama yeni çıkacak 800 GS aynı işi görür daha da önemlisi
makiiinanın fonksiyonu yetmiyor türkiye BMW nin eline düşünce o zaman balayı
bitiyor gerçekler su yüzüne çıkıyor.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
ah ah... hayal süsler bu makine...
Anadolumun toprakları bununla karış karış gezilmez mi...
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
862
ilk vitesli motorum 1200gs ve diyebilirim ki düşündüğüm kadar zorlanmadım. kullanımı çok rahat. ama yüksekliğinden ötürü sıkışık trafikte zorlanıyor insan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst