- Katılım
- 24 May 2006
- Mesajlar
- 60
- Konu Yazar
- #1
Foruma uzun süredir üyeyim ama yazmak bu güne kısmetmiş 
Arkadaşlar geçen hafta başlayan küçük motor serüvenim en sonunda 2 motor değiştirerek sona erdi, ilk başta füme 0km bir hyosung gt 250 r satın aldım ardından motor konusunda yeni olmam sebebiyle piyasaya yeni çıkmış olan Rx125SM e geçtim. Sizlere ilk başta aldığım ilk motorun fotoğraflarını , ardından da son karar olarak verdiğim 2. motorumun fotoğraflarını yayınlıyorum , umarım yeni Supermoto mu beğenirsiniz
Hyosung GT 250 R ile başlıyorum.





3 günlük denememden sonra başlangıç motoru olarak bu motorun bana faydalı olmadığı kararını verip galeriye geri teslim ettim. Ardından da şu an daha 36 km de olan yeni motorumda karar kıldım.












Her ne kadar 250 lik kadar iyi gitmese de kullanması inanılmaz zevkli ve bir o kadarda gerek yüksek görüş açısı, gerek kullanım kolaylığı ile beni fazlasıyla tatmin etmeye aday bir motor. Bu arada 125 diye de geçmeyelim , DOHC motor kullanıldığından cihaz diğer 125 ve 150 liklere göre daha üstün performanslıymış.
Bu arada dikkatinizi çektiyse 2 motorun da plakası aynı , ondan çıkarıp ona taktık gibi bişi oldu, SM in yeni plakası yarın üzerinde olacak yanlış anlaşılma olmasın..
Umarım beğenmişsinizdir.. Herkese iyi forumlar
Arkadaşlar geçen hafta başlayan küçük motor serüvenim en sonunda 2 motor değiştirerek sona erdi, ilk başta füme 0km bir hyosung gt 250 r satın aldım ardından motor konusunda yeni olmam sebebiyle piyasaya yeni çıkmış olan Rx125SM e geçtim. Sizlere ilk başta aldığım ilk motorun fotoğraflarını , ardından da son karar olarak verdiğim 2. motorumun fotoğraflarını yayınlıyorum , umarım yeni Supermoto mu beğenirsiniz
Hyosung GT 250 R ile başlıyorum.





3 günlük denememden sonra başlangıç motoru olarak bu motorun bana faydalı olmadığı kararını verip galeriye geri teslim ettim. Ardından da şu an daha 36 km de olan yeni motorumda karar kıldım.












Her ne kadar 250 lik kadar iyi gitmese de kullanması inanılmaz zevkli ve bir o kadarda gerek yüksek görüş açısı, gerek kullanım kolaylığı ile beni fazlasıyla tatmin etmeye aday bir motor. Bu arada 125 diye de geçmeyelim , DOHC motor kullanıldığından cihaz diğer 125 ve 150 liklere göre daha üstün performanslıymış.
Bu arada dikkatinizi çektiyse 2 motorun da plakası aynı , ondan çıkarıp ona taktık gibi bişi oldu, SM in yeni plakası yarın üzerinde olacak yanlış anlaşılma olmasın..
Umarım beğenmişsinizdir.. Herkese iyi forumlar