Terore Dur Demek icin... 29 Ekim'de Toplaniyoruz. SEN DE KATIL...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
p1080347mediumbk2.jpg


alper sen resim çekilirken saat kaçtı:silent:

ben saat 20:15 den 20:40 a kadar dolaştım kimseyi bulamadım,çok kalabalıktı yayalardan dolayı motorla aralardan bile geçerken zorlandım
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
babaçi' Alıntı:
ben saat 20:15 den 20:40 a kadar dolaştım kimseyi bulamadım,çok kalabalıktı yayalardan dolayı motorla aralardan bile geçerken zorlandım
Biz 20.30-20.40'a kadar Kızıltoprak'ta gelen, giden bekledik, Üsküdar'a gittiğimizde saat 21.00 gibiydi.
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
83
gelenler yüreklerini ortaya koyup geldiler, yağmur yağacağını bile bile,gelemeyenler yüreklerini gönderdiler,
bazı arkadaşların değindiği,"show yapanları" ben göremedim.Yağmur -çamurda düşmemek ,kaymamak ,başkalarına zarar vermemek için herkes olağan üstü çaba sarfetti,herkes birbirini kolladı, niyeti farklı olan kimseyi göremedim....biz hepimiz kornalarımız, ve bayraklarımızla HAİNLERE show yaptık...
hepinize en azından kendi adıma teşekkür ediyorum...şehitlerimizde bizi hissettiler ve teşekkür ettiler ,anladılar boşuna şehit olmadıklarını....
Türkiyeli değil MUTLUYUM ÇÜNKİ TÜRKÜM ...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
gelenler yüreklerini ortaya koyup geldiler, yağmur yağacağını bile bile,gelemeyenler yüreklerini gönderdiler,
bazı arkadaşların değindiği,"show yapanları" ben göremedim.Yağmur -çamurda düşmemek ,kaymamak ,başkalarına zarar vermemek için herkes olağan üstü çaba sarfetti,herkes birbirini kolladı, niyeti farklı olan kimseyi göremedim....biz hepimiz kornalarımız, ve bayraklarımızla HAİNLERE show yaptık...
hepinize en azından kendi adıma teşekkür ediyorum...şehitlerimizde bizi hissettiler ve teşekkür ettiler ,anladılar boşuna şehit olmadıklarını....
Türkiyeli değil MUTLUYUM ÇÜNKİ TÜRKÜM ...

bir tane farklı amaçlı vardı belki göreniniz olmuştur,aksaraydan sağa dönüp edirnekapıya döndüğümüzde bir sucu girdi araya motorda iki tane boş su bidonu başladı lastik yakmaya:queen: aralara filan girdi zig zag yaptı ben dedim şimdi biri vuracak tekmeyi :mrgreen:neyseki çabuk kayboldu
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
6
Dolmabahce Aysa Grubu Geliyor Hos Geldiniz

[yt]y3ZmUBR8-os:[/yt]

[yt]5DTfEHj79P4[/yt]


TEKRAR TEKRAR HERKESTEN ALLAH RAZI OLSUN
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Son günlerde meydana gelen ve hepimizi çok üzen terörist saldırılardan dolayı hepimiz büyük üzüntü duyuyorduk, kahraman şehitlerimizin ve ailelerinin acısını bizlerde en derinden hissediyorduk. Hafta başında üç büyük motosiklet sitesinin kurucusu bir araya gelip motosiklet tutkunlarının bu gibi durumlarda ne kadar duyarlı olduğunu 29 Ekim Cumhuriyet bayramında herkese göstermeye karar verdik. Tüm hafta boyunca yapılacak kortej planlandı, güvenlik önemleri ve gerekli izinler alındı, basın açıklaması gibi detaylar hazırlandı. Konuyu diğer motosiklet internet siteleri ve kulüplere de ilettik, hepsi de birlik beraberliğe ihtiyacımız olduğu şu günlerde desteklerini esirgemediler etkinlik duyurularını yapıp üyelerini kortej çağırdılar.

MT olarak kortej büyük katılım sağladık, yeni üyelerimiz ve adını katılım listesine yazdırmayan birçok arkadaşımız da Türkiye Cumhuriyeti’nin varlığına kasteden terörü lanetlemek için bir araya geldi.

Suadiye'de sürüş hakkında gruba bilgi verildikten sonra korteji hareket ettirdik. Ben kortej en arkasından giderek en önde bulunan Aşkın ile telsiz aracılığı ile iletişim kurarak grubun durumu hakkında bilgi alışverişinde bulunuyorduk.
Kortej sürüşü hakkında bilgi vermemize karşın kortej sonunda bulunan bir grub kendini ana grubdan soyutlayıp iyice geri kalmıştı. Grubun önüne geldiğimde en baştaki sanırım grub liderinden kendi arkadaşlarına "aramıza başka motosikletli almayın dikkat edin başka tarz motorları dışarı çıkartın" diye bir söz duydum. Birlik ve beraberliğimizi göstermeye çalıştığımız bir günde böyle sözlerin duyunca bu grubun sorumlusunun günün anlamını kavrayamadığını düşündüm oradan ayrıldım ve öndeki gruba doğru hareket ettim. Köprüye yaklaştığımızda hava iyice kapamıştı, sağanak yağmur yağmaya başladı çoğu motosikletli bu hava koşullarına uygun kıyafet giymemişti bile. Dolmabahçeye yaklaştığımızda herkes sırılsıklam ıslanmıştı ama hala herkes çoşkuyla kornaları çalıyor bayraklarını sallıyorlardı. Hiç kimse kortejden ayrılmıyor Edirnekapı'ya kadar sağanak yağmur altında ilerliyordu. Bu manzara karşısında duygulanmamak mümkün değildi.

Şehitliğe vardığımızda henüz taze mezarların başında gözü yaşlı şehit yakınlarını gördüğümüzde herkesi derin bir hüzün kapladı. Basın açıklaması ve şehitlerimiz için saygı duruşunu tamamladıktan sonra şehitlerimizi ziyaret etmenin huzuru ile Edirnekapıdan ayrıldık. Oradaydık çünkü şehitlerimiz unutmadık yakınlarının acılarını paylaştık.

Organizasyona yardımcı olan, destek olan, katılan Tüm Cumhuriyet bekçileri sonsuz teşekkürler.

Şehitlerimizi unutmayacağız...



Bunlarda benim çektiğim fotoğraflar. Yağmur nedeniyle fazla çekme fırsatım olmadı.

Suadiye'de motosiklet grubları toplanmaya başlıyor
p1080241smallta3.jpg


p1080242smalltk0.jpg


p1080243smallrw6.jpg


p1080244smallbb8.jpg


p1080245smallgo0.jpg


p1080247smallfm0.jpg


p1080248smalltk3.jpg


p1080249smallzm9.jpg


p1080250smallhm3.jpg


p1080254smallcg4.jpg


p1080256smallyt4.jpg


p1080257smallpq7.jpg


p1080258smallln0.jpg


p1080259smallmm2.jpg


p1080262smalldp6.jpg


p1080263smallvh0.jpg


p1080264smallbg1.jpg


p1080268smallep6.jpg


Motosikletini sattığı için korteje katılamayan Fedon arabasıyla grubun en sonunda yer aldı. Bizi bağdat caddesinde takip etti.
p1080269smallpc3.jpg


p1080270ol7.jpg


p1080272smallkh3.jpg


p1080275smallob8.jpg


p1080276smallhy8.jpg


77511320no5.jpg


p1080277smallgt1.jpg


p1080330qv9.jpg


Günün sonu Kız Kulesi ve boğaz
p1080351smallkk9.jpg
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
İççamaşırıma kadar ıslandım ama helal olsun.Bizden bekleneni yaptık.Ama fener alayı için elbiselerimi kurutamadığımdan arabayla geleyim dedim,gelemedim.Bekleyen tüm arkadaşlarımda özür diliyorum.Aslında yollarda ömrümü yemek yerine KAdıköy'den yaya gitsem daha çabuk size ulaşırmışım.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Henuz motosiklet almadigim icin ancak manen yaninizda olabildim. Orada olmayi cok isterdim. Fotograflari bizlerle paylastiginiz icin tesekkur ederim. Umarim boyle anlamli etkinliklerde bende en kisa zamanda yerimi alirim.

Saygilar.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
alper sen resim çekilirken saat kaçtı:silent:

ben saat 20:15 den 20:40 a kadar dolaştım kimseyi bulamadım,çok kalabalıktı yayalardan dolayı motorla aralardan bile geçerken zorlandım

biz saat 21:00 --21:15 sıraları gelebildik kız kulesinin oraya acaip trafik vardı walla yandan yandan anca gelebildik zaten:queen:

alper imm görünmediğinn resimdee yokk vallahiii

maşallahım var di mi:mrgreen::mrgreen::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
heryer kırmızı beyaz

buda benden
yer gök kırmızı, kalbimizin yıldızı, yolların hakimi, motosikletin nazlısı:)
071029134641pw4.jpg

buda ben
grnt014qa6.jpg

ko pilot cemil:D
071029134703dp4.jpg

ey yavrum senelerin motorcusu
udsbt00rw8.jpg

grnt015yx3.jpg

yagmur başlayınca yolda resim cekemedim cekmeyi bırakın tel i torpidoya zor attım ama herşeye ragmen süperdi önceki sayfalarda içimi iyice döktüm zaten:cat:

yer gök kırmızı, kalbimizin yıldızı, yolların hakimi, motosikletin nazlısı:)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bu fotolarda benden

ilk kendimi koyayım.oğuz abi DARKDİAMOND solda ve ben ozrace sağda gri storm benimki,siyahı oğuz abinin stormu















benim storm


grup lideri konuşurken


























ben ve artçım canan:)




dolmabahçeye geldik.beklerken...




bizim canan bjk liya hemen çekmiş stadı


işte yüce ve saygıdeğer şehitlerimiz :salut:






verilen fotoğraflarda bir çok arkadaşımız gelmiş ama göremediğime gerçekten üzüldüm.
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
25
tum arkadaslara tesekkurler ben bagdat cattesınde ancak yetıstım ısten cıkamadım ama superdınız ...umarım bırıleriii sesismizi duymustur
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
herkese meraba. Arkadaşlar bu güzel günde bende mutlaka aranızda olacağım. Yazar mısınız benimde ismimi...Fakat katılmak için yapmam gereken özel bişey var mı? Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst