İzmir'de muhteşemdik !

Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Selam Alp,
Ben o mesajı yazdığımda İstanbul'lular oldukça yoğun şekilde organizasyon için konuşuyorlardı. Bizim İzmir tarafından hiç ses çıkmaması üzerine bu konuya dikkat çekmek istedim. Bugün, sizin katkılarınızla ve sayenizde, nefis bir gösteriye dönüştü terörü protestomuz ve şehitleri anmamız.

İlk kez motosiklet.net grubu ile canlı olarak biraraya gelinen bir aktiviteye katılıyorum. Hiçkimseyi tanımıyorum daha. Bugün birçok insanla tanıştım, ama demek ki seni görmemişim.

Yukarı da da yazdığım gibi, heykelin ve pasaportun etrafında oldukça uzun bir zaman gezindikten sonra Gündoğdu'yu keşfedebildik ve Narlıdere'de mecburen erken ayrıldık. Elbette hepinizle ayrı ayrı tanışmak isterdim.

İzmir MT'nin ne olduğunu hala tam anlayabilmiş değilim. Sayfayı bulup bir mesaj attım, bu MT üyesi olmak için yeterli midir, onu da bilmiyorum.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Rigel isimli üyeden alıntı




24-10-2007, 10:10 AM

İzmir'den hala haber yok. İzmir'li moderatörlerimiz uyuyor mu?



Seni anlamanın imkanı yok.... Bir kaç gün önce üstteki mesajı yazdın ortalık karıştı ve şimdi moderatörlere müteşekkir olduğunu söylüyorsun....

,Ve üstelik epey fazla gurup olmamıza rağmen ne moderatörle ne de Mt den bir arkadaşla tanıştın....

Başlık açmana da bir anlam veremedim.... Bu konuyla ilgili bu topicte yazmamaya karar verdim...
bu şahsi kararımdır....:cat:


Alp arkadaşımız haklı. Ben de bir süre ortalarda görünmeyeceğim. Herkese teşekkürler.
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Muhteşemdik ;

tek kelime ile MUHTEŞEM...

Hepimizi ayakta alkışlıyorum...

""
Bir dakikanızı rica ediyorum Sayın Rigel ve eşiyle ilk ben karşılaştım ;

(Şahsıma kıdemli bir MT üyesi veya tüm grupların sevilen üyesi de denilebilir) :)

Biz kendileri ile büyük postane önündeki yol üstünde tanıştık ve güvenlik gerekçesiyle emniyet görevlileri bizi ve arkamızdan gelenleri meydanın sağ tarafına yönlendirince birlikte Ticaret Odası önünde park edip bekledik ; kendileri fedakarca gruplar dağılmasın diye yön göstermek için gönüllü olarak bizim tarafa mecburi yönelmiş kişileri toparladı ve ilk buluşma noktasına yönlendirdik beraber...

Zaten biz intikal ettikten kısa bir süre sonra tüm gruplar bir kaç dakikaya kadar Ana Meydana hareket ettiler...

Lütfen kırıcı olmayalım...

Konunun aslı budur !!!

ecz.hakan
:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu konunun yeri burası değil ilk toplantıda tanışır kaynaşırız BEKLERİZ
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
organize çok güzeldi ve allaha şükür başarılı bi şekilde gürevimizi yerine getirdiyimize inanıyorum her şey güzeldi motorcu ruhu buna derim darısı istanbulun başına saygılar.:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
garip...
nedir sorun? alp ve rigel i uzaklaştıran?

sendende bir şey saklanmıyor hiç kaçırmıyorsun
izmirde sorun olmaz sadece bazen hava ısınır ama biz gerekli ayarlamayı yapar KLİMA ları çalıştırırız sende içini ferah tut haftaya bir toplantıda sarılıp öpüşürken resimlerini görürsün burası İZMİR bir günde 4 mevsim yaşanır bazen bilen bilir
üstelik biz arada bu tür şeyler yaparız PSİKOLOJİK nabzı ölçmek için
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
:mrgreen:
peki abi, öle diosan başımızla beraber:)
itina ile klima gazı basılıri yardım lazım olarsa:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kopardın beni akşam akşam :mrgreen: biz gaza gelmeyiz bin düşünür bir söyleriz
üstelik gazımızıda kendimiz üretiyoruz kimyasal değil bitkisel olarak ( kuru nohut turp ) doğayada zararı yok :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kopardın beni akşam akşam :mrgreen: biz gaza gelmeyiz bin düşünür bir söyleriz
üstelik gazımızıda kendimiz üretiyoruz kimyasal değil bitkisel olarak ( kuru nohut turp ) doğayada zararı yok :queen:

aman abi, o daha beter, sodyum nitrat.. Na Cı mıdı neydi kimya dersinde vardı:mrgreen:
sen gene çakmaklardan uzak dur:queen:

neyse topici pok etmeden
saygılarımla abi...:rendeer:
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Sorun yok ; bizde muhabbet çok...

İlk toplantıyı bekleyelim derim ben de...

:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst