[İzmir - MT]

Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
Bişeyi yapmış olmak için değil gerçekten bi şeyleri protesto ettiğimizi göstermek için yapmak lazım. Ufak ufak protestolar yapmanın çok bir faydası yok. Önemli olan sadece gündoğduda bayrak sallamak değil, büyük bir birlik olduğumuzu ve bu tarz saldırıların bizi birbirimize daha çok bağladığını gösterebilmek.
Gerçi yarınki kortejin detaylarından haberim yok ama iyi organize olmamış bi kortejin çok bir anlam ifade edeceğini düşünmüyorum. Ondan dolayı forraptan gelicek haberi bekliyorum.
Sizin fikriniz nasıl, katılmayı düşünüyormusunuz yarınkine?
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
Bişeyi yapmış olmak için değil gerçekten bi şeyleri protesto ettiğimizi göstermek için yapmak lazım. Ufak ufak protestolar yapmanın çok bir faydası yok. Önemli olan sadece gündoğduda bayrak sallamak değil, büyük bir birlik olduğumuzu ve bu tarz saldırıların bizi birbirimize daha çok bağladığını gösterebilmek.

bende bunu demek istedim ya yine de neyse... :)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Arkadaşlar merhaba ben döndüm,yarın herkes geliyor değil mi boykota.Hadi herkese İzmirli olmanın gerçek motorsikletçi olmanın farkını gösterelim.Biz sahip çıkmazsak başkaları sahip çıkıyor çünkü değerlerimize.Görüyorsunuz işte elin amerikalısı binlerce km öteden haber yolluyor,işimize karışıp değerlerimize sahip çıkıyor.Şehitlerimizi sahipsiz bırakacak şekilde sahipleniyor.Siz beceremezsiniz ben gelir hallederim diyor.Girmeyin, çıkmayın,kalkmayın,uyuyun herşey yolunda,ben sizin yerinize düşünürüm,harekete geçerim diyor.Bakın biraz ses çıkarınca nasıl tırsıyorlar.Bence herkes gelsin,hatta motorsikleti olmayanlar bisikletle gelsin...
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
Bişeyi yapmış olmak için değil gerçekten bi şeyleri protesto ettiğimizi göstermek için yapmak lazım. Ufak ufak protestolar yapmanın çok bir faydası yok. Önemli olan sadece gündoğduda bayrak sallamak değil, büyük bir birlik olduğumuzu ve bu tarz saldırıların bizi birbirimize daha çok bağladığını gösterebilmek.
Gerçi yarınki kortejin detaylarından haberim yok ama iyi organize olmamış bi kortejin çok bir anlam ifade edeceğini düşünmüyorum. Ondan dolayı forraptan gelicek haberi bekliyorum.
Sizin fikriniz nasıl, katılmayı düşünüyormusunuz yarınkine?

iyi organize olunmuş diye düşünüyorum. ben bugun detaylarına baktım..şebnem hanım bi davet açarmı burdan bilmiyorum ama herkesi çağırıyolar ..:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
forraptan gelecek habere kadar bekleyelim büyük ve etkili bir organizasyon için önce biz bütünleşelim ulaşmak isteyenler zaten bizim nerede olduğumuzu biliyor gerçek anlamda ses getirmek isteyen bizi bulur bizde ihtiyaç sahibini buluruz :cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Evet arkadaşlar başlığı açtım,linki;
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/37814-sehitlerimizi-aniyoruz-terore-lanet-ediyoruz-28-ekim-izmir.html

Kimse kusura bakmasın,bazı şeyler sadece reklam ya da yapmış olmak için yapılmaz.
Ben kaç gündür buraya bir şey yazmıyorum doğru düzgün.Neden ?
Çünkü az laf çok iş yapmak lazım bence bu tür durumlarda.Gerek resmi mercilerle gerekse diğer grup ve kuruluşlarla yaptığım görüşmeler sonlandı.
Eğer az çok tanıyorsanız ne yapmak istediğimi anlarsınız,tek istediğim adam akıllı bir iş yapmak,hakkıyla aziz Şehitlerimizi anmak...
Herkes bişeyler düzenleyebilir,ama amacına ulaşması önemli bence..Akşam çıkıp bir tur atalımla olmaz..

Ben şunu açık ve net şekilde söylüyorum...
Ortalama 150 motor gelecek ayarladığım anma etkinliğine,fazlası da olabilir tabi.Var mı daha iddialı olan ? Yanlış anlaşılmasın,bu sidik yarışı değil,ama emek işi...Başlık aç yürüsün olayı değil.
O kadar gündür 50 işle uğraştım,kurye arkadaşlarla bile görüştüm,görüşmelerim de sürüyor.Hem MD ile hemde kuryelerle görüştüm,organizasyonu MD ile birlikte yapılıyoruz.
MD ve MT bildiğiniz üzere Türkiyenin en büyük iki sitesi.Bunun üstüne kuryeler ve diğer motorcu kardeşlerimiz de eklenince oldukça kalabalık olacağımıza inanıyorum..
Organizasyon herkese açık,buyursun gelmek isteyen gelsin.
Tüm motorcu kardeşlerimizi bekliyoruz.
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Organizasyona ben de katılmak isterdim ama Konya ya ziyarete gidicem arkadaşları.Camiye ses sistemi kurmayacaz belki ama şehitlerimize dua ederim ordan...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tuncerim son noktayı koymuş emeğine sağlık İZMİR MT seninle gurur duyuyor
organizasyonun olduğu gün toplanma saatinden erken gelen arkadaşlarla grup sürüşü konusunda iyi bir düzenleme yapalım seyir esnasında kimse bir sorun yaşamasın motorların gücüne ve şekline göre bir düzenleme yapalım geç kalmayalımki grup sürüşü etkilenmesin
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
tuncer ellerine kollarına sağlık uğraşıp didindin ayarladın çokda anlamlı bir organizasyon olacak emeğine sağlık.
senden hiç ses çıkmayınca bölük pörçük bişeyler yapılmasından korkuyodum ama bu güzel oldu orda hep beraber görüşmek üzere.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Teşekkürler arkadaşlar.

Kolpa,bu tür şeylerde herşey netleşmeden yazmayı istemiyorum.İl emniyet müdürlüğü ile yaptığım görüşmeler ve diğer kurumlarla yaptığım görüşmelerin son bulmasıyla ancak açıklayabildim herşeyi..
MD olacak biz olacağız,kurye arkadaşlar olacak (onlarla da görüşüyorum,yarın yine görüşeceğim kalanlarla) ve bireysel katılımlar olacak,başka site ve gruplar da gelecek derken oldukça kalabalık olacağızdır.

Daha herşey bitmiş değil,hepinizin yardımına ihtiyacım var...Sizden ricalarım olacak.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Teşekkürler arkadaşlar.

Kolpa,bu tür şeylerde herşey netleşmeden yazmayı istemiyorum.İl emniyet müdürlüğü ile yaptığım görüşmeler ve diğer kurumlarla yaptığım görüşmelerin son bulmasıyla ancak açıklayabildim herşeyi..
MD olacak biz olacağız,kurye arkadaşlar olacak (onlarla da görüşüyorum,yarın yine görüşeceğim kalanlarla) ve bireysel katılımlar olacak,başka site ve gruplar da gelecek derken oldukça kalabalık olacağızdır.

Daha herşey bitmiş değil,hepinizin yardımına ihtiyacım var...Sizden ricalarım olacak.

Yarın hep birlikte orda olalım.....:cat::cat::cat:


Bu arada belki inanmayacaksınız ama Tarkan (atcı06) motor aldı yawww......:queen::queen:

İnanamadınız dimi....Sizin için resmini bilem çektim.... Aprilia scooter aldı...


[URL=http://imageshack.us][/URL]

Güle güle bin hayırlı olsun arkadaşım.....:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tüm izmir ve çevre illeri harekete geçirelim alp tunay bu iş senin olsun tüm gününü nette geçir çocuk bahçesine birgün gitme artık bak bende bulaşık çamaşır ne varsa bitirdim verilecek görevi bekliyorum :cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
Teşekkürler arkadaşlar.

Kolpa,bu tür şeylerde herşey netleşmeden yazmayı istemiyorum.İl emniyet müdürlüğü ile yaptığım görüşmeler ve diğer kurumlarla yaptığım görüşmelerin son bulmasıyla ancak açıklayabildim herşeyi..
MD olacak biz olacağız,kurye arkadaşlar olacak (onlarla da görüşüyorum,yarın yine görüşeceğim kalanlarla) ve bireysel katılımlar olacak,başka site ve gruplar da gelecek derken oldukça kalabalık olacağızdır.

Daha herşey bitmiş değil,hepinizin yardımına ihtiyacım var...Sizden ricalarım olacak.

forrapım keşke benide çağırsaydın bu işleri hallederken sana eskortluk ederdim..:wiinkk:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tuncerim benden istediğin telsizler hazır başka yapabileceğim ne varsa hazırlarım bayraklarımızı unutmayalım ve elinde fazla olan yanında bulundursun ne kadar çok bayrak o kadar şehidimizi sevindirir ben bayrağımın yanına bir siyah kurdelede tutturdum mümkün olursa tüm arkadaşlar aynasına bir tane assın
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Benim bayrağım yok...Bana bayrak bulun ......

Organizasyon şekillendimi?.......
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
yureğim sizlerle arkadaşlar...
katılamamamın sebebini az cok tahmin edersiniz!!!
kazasız belasız gururlandırın bizi haydi yolunuz acık olsun:cat::rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
100. sayfadan bi yer kapayım önlerden.

başka topiklerde izmir mt yi tanımayanlar organizasyon nasıl yapılır bilmeyenler, oturdukları yerden klavyenin tuşlarına basmaktan başka bişeyler yapılması gerektiğini bilmiyor olmalılarki, bize göndermeler yapmışlardı, başka bir bölgenin başka bir şehrinden klavye ile dürterek bize bunu yaptıracaklarınımı sanıyolardı ne , okurken bozuluyodum ama senin uğraştığını bildiğim için topiğin açılmasının en güzel cevap olacağını biliyodum, forrap emeklerine sağlık,
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst