çok güğzel bir gezi olmuş, elinize sağlık
fotoğraflarda süper
ancak takıldığım bir nokta var
neden KADİRLİ MOTOR CLUBÜ de KLÜBÜ değil
:cherry:
sanırım el alışkanlığı

arkadaşlar teşekkür ederiz
güzel gezi elinize sağlık.Cbf 150 yokmus sanırım gezinizde:silent:

nasıl olmaz yahu
cbf 150 nin başına geleni airman anlaatmış kısaca

) iki honda yoldan geri dönmek zorunda kaldı bu sefer çinliler kazandı ahahaaa:mrgreen:
güzel olmuş emeğinize saglık,diğer sayfanızda resimler açılmıyor:rendeer:
teşekkürler...diger sayfa yıanlayamadım yanlışlıkla açmışım sanırım bende yeni gördüm

:cherry::mrgreen:
güzel olmuş elinize saglık haftaya bizde inşallah orda olacagız.
sagol abi inşallah pazar günü sizlede olur

bekliyoruz sizleri abicim urfadan 15 motorlu arkadaşımızda gelecekler,osmaniyeden 5 motor,sanırım antep mt de gelecek aydemirler.başımızın üzerinde yeriniz var buyrun...
hala resimlerin yarısını atamadım bu akşam da diğerlerini atacam topiki okumaya devammm:mrgreen::queen::rendeer: