osmaniye/KADİRLİ MOTOR CLUBÜ gezisi

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
kadirli motosikler clubü olara ilk önce anavarza kalesini daha sonrada kastabala kalesini gezmek üzere yola cıktık.

anlatıma fazla zamanım kalmadı arkadaslar daha sonra yazıları eklerim şimdilik böyle olsun:):):)

dscn1809em9.jpg


dscn1810cf9.jpg


dscn1811ff2.jpg


dscn1812ow9.jpg


dscn1813jf7.jpg


dscn1814vf6.jpg


dscn1815qs7.jpg


dscn1816ai7.jpg


dscn1817xm7.jpg


dscn1818hr2.jpg


dscn1819zc9.jpg


dscn1820an8.jpg


dscn1821cw8.jpg


dscn1822ni5.jpg


dscn1823tn1.jpg


dscn1824gd9.jpg


dscn1825le5.jpg


dscn1826li1.jpg


dscn1830rn3.jpg


dscn1832dw0.jpg


dscn1833lx2.jpg


dscn1834by2.jpg


dscn1835bw8.jpg


dscn1836to5.jpg


dscn1837dr6.jpg


dscn1838ug8.jpg


dscn1839xz6.jpg


dscn1840ak8.jpg


dscn1841hu2.jpg
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
1,154
Güzel bir gezi olmuş.Daha nice güzel gezilere kazasız sürüşler diliyorum.

Elazığ Motosiklet ve Motor Sporları Kulübü-Motosiklet23'ten selamlar.
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
güzel gezi olmuş tekerlerinize sağlık


ama şu sarı motoru merak ettim neci o alet
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
EVET İŞTE BENİM HEMŞEHRİLERİM BÖYLE GEZİLERE İMZALARINI BAŞARILI BİCİMDE ATARLAR..Ellerinize sağlık.Motorunuza sağlık..
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
güzel gezi elinize sağlık.Cbf 150 yokmus sanırım gezinizde:silent::p nasıl olmaz yahu :p
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
ekipte CBF150 vardı (hemde en iyi motor :queen::queen::queen: )

ama tekere çivi girdi daha fazla gitmek istemedi.

geziyi yarıda kesti.:silent::pr::pr:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
çok güğzel bir gezi olmuş, elinize sağlık
fotoğraflarda süper
ancak takıldığım bir nokta var
neden KADİRLİ MOTOR CLUBÜ de KLÜBÜ değil


güzel gezi elinize sağlık.Cbf 150 yokmus sanırım gezinizde:silent::p nasıl olmaz yahu :p

erdo senin gözler bozuk heralde
çoğu resimde cillop gibi bir kırmızı CBF ben burdayım diye bağırıyor
:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
çok güğzel bir gezi olmuş, elinize sağlık
fotoğraflarda süper
ancak takıldığım bir nokta var
neden KADİRLİ MOTOR CLUBÜ de KLÜBÜ değil
:cherry:

sanırım el alışkanlığı:) arkadaşlar teşekkür ederiz

güzel gezi elinize sağlık.Cbf 150 yokmus sanırım gezinizde:silent::p nasıl olmaz yahu :p


cbf 150 nin başına geleni airman anlaatmış kısaca:)) iki honda yoldan geri dönmek zorunda kaldı bu sefer çinliler kazandı ahahaaa:mrgreen:

güzel olmuş emeğinize saglık,diğer sayfanızda resimler açılmıyor:rendeer:


teşekkürler...diger sayfa yıanlayamadım yanlışlıkla açmışım sanırım bende yeni gördüm:):cherry::mrgreen:

güzel olmuş elinize saglık haftaya bizde inşallah orda olacagız.


sagol abi inşallah pazar günü sizlede olur:) bekliyoruz sizleri abicim urfadan 15 motorlu arkadaşımızda gelecekler,osmaniyeden 5 motor,sanırım antep mt de gelecek aydemirler.başımızın üzerinde yeriniz var buyrun...

hala resimlerin yarısını atamadım bu akşam da diğerlerini atacam topiki okumaya devammm:mrgreen::queen::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
gercekten guzel olmus emegınıze saglıkkk gezılerınızın devamını dılerım ınsallah en kısa zamanda gorusmek umıdıyle
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
gezi süper olmuş
fotolar şahane
daha nice kazasız belasız gezilere
muğla mt'den selamlar
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Sabırsızlıkla bekliyoruz.

güzel olmuş elinize saglık haftaya bizde inşallah orda olacagız.


İyi dilekleriniz için teşekkür ederiz Abdulküdir abi, pazar gününü, sizleri ağırlayacağımız, ilçemizi şereflendireceğiniz günü sabırsızlıkla bekliyoruz abi. Belediye hoparlöründen ilan bile yaptırdım abi, geçişinizi kadirli halkı izleyecek.

güzel olmuş elinize saglık haftaya bizde inşallah orda olacagız.

İyi dilekleriniz için teşekkür ederiz Abdulküdir abi, pazar gününü, sizleri ağırlayacağımız, ilçemizi şereflendireceğiniz günü sabırsızlıkla bekliyoruz abi. Belediye hoparlöründen ilan bile yaptırdım abi, geçişinizi kadirli halkı izleyecek.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst