Honda Cbr 600 Rr 2007

Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
Dostum anladık 600rr ını çok seviyosun. İyi günlerde kullan. Allah kaza bela vermesin. Niye büyük harflerle yazıyorsun?
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
295 filan diyen arkadaşlar var galiba.Bizde görmek isteriz o süratleri 600 rr da nasıl oluyor?
 
Katılım
19 Ara 2005
Mesajlar
25
standart makina elektrik kesiciye 285 de girer Devir saati hesapları ile
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
2007 600RR devir kesicide 287 km/h...

Diğer 600'lerin hepsi daha fazla yapıyor.

ZX636 : 296
R6 : 295
GSXR 600: 299+

Ayrıca 5.vites kesici sürati 268.
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
:))
ya 290 yada 287 ne farkeder:)
bende r6 varken benim gördüğüm süratin üstüne aynı makinayla çıkan arkadaşım var,
başka bi örnek gene bi ark ın 600f i başka bi ark ın r6 sı ile yürüyebiliyor
yani motorun kullanna kişinin tavrı, kilosu giydiği mont motorunun sağlığı bakım durumu vs..
bunların hepsi son sürette 3-5 km lik oyanamalara sebep olabilir:)
kırmayın 3-5 kilometre için birbirinizi:)

benim burda en çok dikkatimi çeken konu 117 hp lik rr ın 104 hp sini tekere verirken 133 hp lik r6 nın gene 104 hp yi tekere vermesi,
ne kadar bugün imkanım olsa r6 alıcak olsamda hondayı tebrik ediyorum:cat:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
62
2007 600RR devir kesicide 287 km/h...

Diğer 600'lerin hepsi daha fazla yapıyor.

ZX636 : 296
R6 : 295
GSXR 600: 299+

Ayrıca 5.vites kesici sürati 268.

Heryere yazdım bu süratler gerçek değildir kadranlar fazla gösterir.Özellikle Suzuki fazla gösteriyor diğer markalardan.Bir Suzuki'ci olarak diyorum bunu.Benimde test etmişliğim var 2006 GSXR 600 kadranın 290 km üstünü gösterdiği doğrudur.Ama gerçekte bu hızın % 10 kadarını düşmek gerekir.Gerçek hızlara böyle ulaşabilirsiniz.
600cc World Süpersport Şampiyonu Kenan Sofuoğlu dünyadaki en agresif,en hızlı 600RR'ı kullanıyordu gördüğü en yüksek hız Katar pistinin uzun start finiş düzlüğünde 274 Km gördü.Canlı canlı seyrediyordum yarışı:)
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
GSXR pro: tabiki her kadranda sapma vardır.Ancak bizim burda bahsettiğimiz süratler kadran sürati.Bu arada hatırlıyomusun sana RR'la bizzat kadran süratlerini kıyaslıcaz demiştim.

Kaya ile çorlu dönüşü güzel güzel kardeş kardeş sıkıyoduk (ikimizinde kg'si aynı)
bir düzlükte makinenin son limitlerinde önümdeydi,ondan sonra püfür püfür geçtim bunun yanında.Kadrana baktığımda hızım 291 km/h yazıyodu.

Kaya'ya bir sonraki benzincide sordum'seni geçtiğimde kadran süratin kaçtı' diye. 287'de tam kesiciye girmiştim dedi. Dolayısıyla Suzuki'nin kadranını diğerlerinden hiç bir farkı yok. Kaya'ya bizzat sorabilirsin bu olayı.
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
62
GSXR pro: tabiki her kadranda sapma vardır.Ancak bizim burda bahsettiğimiz süratler kadran sürati.Bu arada hatırlıyomusun sana RR'la bizzat kadran süratlerini kıyaslıcaz demiştim.

Kaya ile çorlu dönüşü güzel güzel kardeş kardeş sıkıyoduk (ikimizinde kg'si aynı)
bir düzlükte makinenin son limitlerinde önümdeydi,ondan sonra püfür püfür geçtim bunun yanında.Kadrana baktığımda hızım 291 km/h yazıyodu.

Kaya'ya bir sonraki benzincide sordum'seni geçtiğimde kadran süratin kaçtı' diye. 287'de tam kesiciye girmiştim dedi. Dolayısıyla Suzuki'nin kadranını diğerlerinden hiç bir farkı yok. Kaya'ya bizzat sorabilirsin bu olayı.

Eray naber.Kaya'ya sormayacağım tabiki böyle böylemi oldu diye.Senle ben tartışmaya başlarsak topic uçar gider.Selam söyle Kaya'ya,army'e,titi'ye yani Tüysiklet Team'e:cat:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
olm girip kendin sölesene,mok yoluna gittiniz siteden :cherry: herneyse a.s sölerim.

Beni gerçekte tanısaydın sölediklerimde şaibe olmayacağına adın gibi emin olurdun.Ancak tanışmadığımız için şüphe etmen normal,anlıyorum. Ancak GSXR600'ün sapması bir honda yamaha kawasaki kadardır. Ve 299+ görebilen makinedir. 299+ gördüğüme de inanmayanlar oldu doğal olarak,İlhami abi'ye (redstorm 2007 R1) ve Ercan abi'ye (ercaan GSXR 1000 K7) bizzat sordular ve cevaplarını aldılar.Eğer R1 kadranda 299'a kitlemişken beni önünde görüyosa,daha fazla söze gerek kalmaz. :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
62
olm girip kendin sölesene,mok yoluna gittiniz siteden :cherry: herneyse a.s sölerim.

Beni gerçekte tanısaydın sölediklerimde şaibe olmayacağına adın gibi emin olurdun.Ancak tanışmadığımız için şüphe etmen normal,anlıyorum. Ancak GSXR600'ün sapması bir honda yamaha kawasaki kadardır. Ve 299+ görebilen makinedir. 299+ gördüğüme de inanmayanlar oldu doğal olarak,İlhami abi'ye (redstorm 2007 R1) ve Ercan abi'ye (ercaan GSXR 1000 K7) bizzat sordular ve cevaplarını aldılar.Eğer R1 kadranda 299'a kitlemişken beni önünde görüyosa,daha fazla söze gerek kalmaz. :rendeer:

Hade senin eşşek kancık olsun tartışmayacağım seninle kendine iyi bak dikkatli olduğunu biliyorum ama biraz daha dikkatli ol:cherry:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
bak ya eşşeğime kancık diyo :queen: seni Suzuki'cilikten aforoz ederim hayatının geri kalan kısmını ekamba ile birlikte Yamaha'cı olarak geçirirsin bilmiş ol :queen:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
62
bak ya eşşeğime kancık diyo :queen: seni Suzuki'cilikten aforoz ederim hayatının geri kalan kısmını ekamba ile birlikte Yamaha'cı olarak geçirirsin bilmiş ol :queen:

Zor edersin.Senden daha büyük Suzuki bayilerini tanıyorum ve bunlarla bayağı bir alışverişim oldu:queen::queen:
1 yıl önce vermedin 2500 km'deki GSXR1000 K6'yı istediğim paraya:mrgreen:Tutturdun 23.500 diye.
 
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
42
bahsettiğiniz hızlara hiç erişemedim ama 1000 cc ile 600 cc arasında pek bi max hız farkı yok belki varsa bile 10-15 km. O zaman 1000 cc makine almak hiçte mantıklı değil yakıt tüketimi ve vergi dezavantajı ile öyle değilmi?:silent:
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
62
bahsettiğiniz hızlara hiç erişemedim ama 1000 cc ile 600 cc arasında pek bi max hız farkı yok belki varsa bile 10-15 km. O zaman 1000 cc makine almak hiçte mantıklı değil yakıt tüketimi ve vergi dezavantajı ile öyle değilmi?:silent:

Hiçte öyle değil güzel kardeşim özellikle ivmelenme:mrgreen:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
öle deme ama arada yaklasık 60hp + tork farkı var Daha seri yanii hemde cok son hızları aynı olabilir ama aralarında cok fark war. Zaten 1000liktede 600lükltede aynı hızda kitleniyolar
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
bahsettiğiniz hızlara hiç erişemedim ama 1000 cc ile 600 cc arasında pek bi max hız farkı yok belki varsa bile 10-15 km. O zaman 1000 cc makine almak hiçte mantıklı değil yakıt tüketimi ve vergi dezavantajı ile öyle değilmi?:silent:

Eğer yanılmadıysam 1000RR'ın yakıt tüketimi 600RR'dan düşük, bir de ivmelenmesi biraz daha iyi.

Ama herşeye rağmen 600RR derim, çok daha kullanışlı.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
120
2007rr600 katranda en fazla göstereceği km 287
o da yokuş aşşağıya ve korkunç bir rüzgar gücüyle:cherry:
295 yapan birtane standart rr600 getirin bana r1i hediye edeceğim:cat:
600cc lerin içinde en güçsüz olanı topspeed te
bu arada 250km hızlarla giderken hafif rüzgarlı havalarda kesinlikle güven vermiyor.her an uçacakmış hissini veriyor hafifliğinden dolayı.
fakat yinede hoş makine,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst