..::Modiyelİ yBr ler::..

Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
326
3 sankı mersın yada adanadan gıbı ole dıyor sesım
gayer guzel 1 ve 4 ellerınıze salık
kın yapmıssa:cat:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Bende çok beyendim yawf.. BEnimkinide yapabilirmiyikine öle :cherry: ..
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
2. ve 4.resimdeki ybr ler bizim.1.resimdekini sanki bende antalya da görmüştüm.hemde bizim mahallede :silent:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
7
Arkadaşlar benim makina bu janları nikalaj yaptıracaktım aliminyum olduğu için tutmaz dediler jantlar için ne yapabilirim siyah çok toz kapıyorda yardımınızı beklitorum
my.php


my.php


my.php


my.php


my.php
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
sonix kardeş sen kızma ama önce bi motorunu yıkattırsan ondan sonra modifiye yapsan yüzüne bakılıcak halde değil ne yalan söyleyim
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
"..::Modiyelİ yBr ler::.."

Bir başlık faciası daha....:farao:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
:queen::queen: motorlar nasıl peki:mrgreen:

Açıkcası başlıkları böyle görünce konuları okuyasım bile gelmiyor, yani okumuyorum.

Tamam herkes edebiyat parçalamasın, zaten bende iki kelimeyi bir araya getirip adam gibi cümle kuramam.

Ancak bir başlık açıyorsak yada açılmış bir başlığa mesaj bırakıyorsak, yazdıklarımızı göndermeden önce bir kez okuma zahmetinde bulunmak zorundayız diye düşünmekteyim.

Yazanın zahmet edipte bir kere okumadığı mesajı ben niye okuyayım ki.:farao:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Açıkcası başlıkları böyle görünce konuları okuyasım bile gelmiyor, yani okumuyorum.

Tamam herkes edebiyat parçalamasın, zaten bende iki kelimeyi bir araya getirip adam gibi cümle kuramam.

Ancak bir başlık açıyorsak yada açılmış bir başlığa mesaj bırakıyorsak, yazdıklarımızı göndermeden önce bir kez okuma zahmetinde bulunmak zorundayız diye düşünmekteyim.

Yazanın zahmet edipte bir kere okumadığı mesajı ben niye okuyayım ki.:farao:

Bak bak edebiyatla ilgili sosyal mesaj verecek ya nasılda nokta virgül gerektiği heryere kondurulmuş hata aradım ama bulamadımmm yavvvvv :queen::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
MODİYELİ ybr daha önce hiç görmemiştim. İyi ki bu topic açıldı da cehaletimden kurtuldum :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst