- Katılım
- 23 Haz 2006
- Mesajlar
- 17
1. manyakkk olmuşşşş
"..::Modiyelİ yBr ler::.."
Bir başlık faciası daha....:farao:
:queen::queen: motorlar nasıl peki:mrgreen:
Açıkcası başlıkları böyle görünce konuları okuyasım bile gelmiyor, yani okumuyorum.
Tamam herkes edebiyat parçalamasın, zaten bende iki kelimeyi bir araya getirip adam gibi cümle kuramam.
Ancak bir başlık açıyorsak yada açılmış bir başlığa mesaj bırakıyorsak, yazdıklarımızı göndermeden önce bir kez okuma zahmetinde bulunmak zorundayız diye düşünmekteyim.
Yazanın zahmet edipte bir kere okumadığı mesajı ben niye okuyayım ki.:farao: