![]()
O kadar da kötü değil...
Ayrıca aynaları mutlaka düşünmüşlerdir... Soketleri vardır bence diplerinde.
Anlamak mümkün mü değil? Aksine bunun çok basit bir nedeni var. Eksozun uzun olması hem motoru daha ağırlaştırıyor, hem de egsozdan alınacak gücü azaltıyor. Ben de kuyruk altı egsozu daha çok seviyorum ama pek tercih edilmiyor üreticiler tarafından.Eksoz tam bi felaket zaten, kalas gibi bi eksoz. Sele altı çok iyidi niye bozuyosun anlamak mümkün değil.
Erhan'cım yeni kasanın bu dediklerinle uzaktan yakından alakası yok. Hele kuyruk ve egsozun R6 ile hiç alakası yok. R6'nın kuyruğu sivri ve üçgen şeklinde, estetik dışı. Belki de bu yeni modelin en güzel yeri kuyruğu olacak. Yandan egsozu ilk R6 kullanmadı, senelerden beri kullanılıyor.Kafa grenajı ; yamaha r1 Aynalar; suzuki Arka koltuk ve egsozt; Yamaha r6
Yabancı sitelerde bir çok haber çıkıyor ne kadar doğru bilmiyorum.
Habere göre Kawasaki Z 1400 2008 de yollarda olacakmış.
![]()