benelli diye bir motorsiklet markası hiç duydunuzmu?

Katılım
12 Şub 2006
Mesajlar
238
motor çok güzel görünüyorda italyanlar ucuza vermez gibi geliyo
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
228
Benelli Tornado Yaptığı radikal sistemlerle meşhurdur...
Bunlardan bir tanesi değişik soğutma ve Ram Air girişleridir...
Bu Ram Air'lerin direk olarak sele altından dışarı cıkışları vardır ve bu çıkışlar motorun soumasına ve temiz hava alımının daha sağlıklı gelişmesine yardımcı olurlar...Bu sistemin bir kısmı hava filtrelerine gidecek olan havayı temizlerken,dieri de su soğutmasına katkıda bulunur... (2. resimde görebilirsiniz)
Genelde 3 silindir düz motor tercih ederler(yani Benelli bir nevi İtalya'nın Triumph ı gibi)
Onun dışında sanıyorum 99-2000(tam hatırlamıyorum,küçüktüm) gibi bir yılda SBK(SuperBike) da mücadele ediyorlardı...

Resimlerini koyduğum Tornado 900 TRE RS modeli:
11.500 rpm de ürettiği 105 KW(140.81 HP) ila 195 kilosuna pek Racing motor gibi etki etmez.Fakat kullanılan malzeme kalitesi ve ağırlık merkezinin çok iyi ayarlanması sonucu, hem kaliteli bir motordur...hemde viraj kabiliyeti iyidir...

Bütün bunların dışında aynı zamanda scooter da üretir...50 cc ile 250 cc arası scooter ları mevcut... (Sitede yazıyor)

Buyrun Benelli Tornado'dan birkaç tane de foto:
rs19xh.jpg

rs76ul.jpg

rs50yt.jpg

tre90022dw.jpg

(Benelli'nin marka rengi olan yeşil beyaz Tornado)

web sitesi(ingilizce): www.benelli.com/eng/
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
323
keske 600 cc 750 cc arası endurro tarzı biseyler yapsalar.bence dunyanın en iyilerinden.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
eski motorcular bilir,ben mevzuyu hala anlamadım ne olmuş benelliye iflasmı etmiş yoksa hı:queen:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
596
Benelli'nin güzelliklerinden biri daha TnT Titanium :joker:

1130cc 141hp rüya gibi bir sport roadster!

Benelli_Titanium.jpg
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
323
bu adamlar 70 lerde ve seksenlerin basında dunyanın en iyilerindendi.sonra ses seda cıkmadı pek.simdi yine en iyi olabileceklerini gosteriyolar.makinenin guzelligine bak.supurur tum markaları.bmw ymis.al sana benelli.

bu makineden varmı satan turkiye de?

:) :) :) :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1
evt benelli diye duydum hatta mondialla aynı şirketin.tahminimce amerikan yapmı çünkü benelli diye silah şirketi var .
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
560
şu tnt titanyum un camından çalmışlar:queen::queen:

bunlar adam olmaz :mrgreen::mrgreen:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Vay be bizim mondi neymiş öyle
Hll ugur mondi:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst