[Adana MT] İftar Yemeği (27.09.2007)

Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
1.Makine (+ Sezen yengemiz)
2.JaNTi
3.qency
4.Ahmetnr
5.Wodka
6.Strife
7.qrar
8.fevri (Murat) + Eşi
9.Teknikhoca ?
10.Tüzemen ?
11.Recepsektek ?
12.Gnusher ?

Yanında soru işareti olan arkadaşlar gelecegini tam olarak söylemiyenler o yüzden soru işareti koydum

Evet arkadaşlar yokmu arttıran :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Neyse az çok sayı belli gibi telefonla arayayım forumu sık ziyaret etmeyenlere öyle haber vereyim. Bakalım kaç kişi olabilecez. Erhan'da geliyor bu arada.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Bende iskenderunda gemi bekliyorum. eğer gecikmesi olursa geleceğim arkadaşlar. Ama şimdiden birşey söyleyemiyorum.deniz trafiği belli olmaz.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
ayıp size talatmış hasanmış dammış :p
walla ben çalışıorum hasan abiyle konuştuk herkese uyarsa bende katılırım :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
janti dostum soru işareti koymuşsun bana gelmeyi cok istemem le beraber hastalıgım azalacaga yerde agırlaşıyor af dileyerek gelemeyecegimi bildirmek istedim gidecek arkadaşlara afiyet bal şeker olsun...iso da pazar gününe kadar iyileş diye başımın etini yiyo geçtigimiz pazarı boş geçırdi ya arkadaş sıkılmış...::uzgunum:::igne::
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Arkadaşlar Mali bir teklif sundu. Oldukça zengin bir menüyü hesaplı olarak bize sunuyor ayrıca malide böylece aramızda olabilecek.

Mekan: Pizza Pizza (Gazipaşa Celalettin Seyhan İlköğretim Okulu Yanı, Tatlıcı Fehminin Karşısı)

Menü İçeriği
Çorba
Büyük Pizza
Fingers (Tavuk Yemeği) 2 adet
Nugget (Tavuk Yemeği) 2 adet
Patates
Cola veya diğer meşrubat
Çay veya Kahve

Eğer kabul görürse. Burası oldukça uygun arkadaşlar. Mali bunları yiyip doymayan varsa kendimi atarım aşağı diyor :mrgreen:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
Arkadaşlar Mali bir teklif sundu. Oldukça zengin bir menüyü hesaplı olarak bize sunuyor ayrıca malide böylece aramızda olabilecek.

Mekan: Pizza Pizza (Gazipaşa Celalettin Seyhan İlköğretim Okulu Yanı, Tatlıcı Fehminin Karşısı)

Menü İçeriği
Çorba
Büyük Pizza
Fingers (Tavuk Yemeği) 2 adet
Nugget (Tavuk Yemeği) 2 adet
Patates
Cola veya diğer meşrubat
Çay veya Kahve

Eğer kabul görürse. Burası oldukça uygun arkadaşlar. Mali bunları yiyip doymayan varsa kendimi atarım aşağı diyor :mrgreen:

ramazana özel kaymaklı ekmek kadayıfıda getirtsin tmm:queen:
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
118
:) gecenLerde iLk defa maLiLerde yedim servis ikram pizza harikaydı.Hep birLik oLunursa bende pizza pizza oLabiLir derim.Hem herkeze yakın merkezi bir yerde hemde fiyata göre sunuLan menü güzel...
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
:) gecenLerde iLk defa maLiLerde yedim servis ikram pizza harikaydı.Hep birLik oLunursa bende pizza pizza oLabiLir derim.Hem herkeze yakın merkezi bir yerde hemde fiyata göre sunuLan menü güzel...

Ellerine saglık memduh çook güzel bi yorum olmuş:cat:biz gidip yiyemesekte snn bu yorumunu okuyunca yemiş kadar olduk..keşke resimlerini de çekseydin.:wiinkk:görüşmek üzere :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Arkadaşlar sanırım Pizza Pizza bize en uygun yer olacak. Farklı önerilerin sayısıda az. Bu nedenle Pizza Pizza'da karar kılıyorum.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
tamam o zaman 27 sine bekliyorum.........
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Olmaz ama böyle baştan düzgün fiyat verelim mağdur oluyor herkes.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
tamam verdim. fazla fark olmuyo zaten. az bişi sadece zarardan çıkarıyor beni :p özel mesajına baksana bu arada

1.90 ytl fark alıcam sadece
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Tamam arkadaşlar uzlaşmaya varılmıştır. Büyük pizza verecek fiyat da küçük bir oynama var. Pizza pizza da görüşürz arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst