Mega Scooter KYMCO MYROAD 700i&Burgmana Rakip

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Piaggio grubuna bağlı olarak üretimlerini gerçekleştiren Gilera, geçtiğimiz sene 800cc’lik GP800 modelinin tanıtımını yapmıştı. İtalya’da üretimi ve satışına başlayan firmaya en yakın rakip ise ünlü Tayvan motosiklet üreticisi Kymco’dan geldi. 700cc’lik motor hacmiyle kusursuz performansı ve sürüş zevkini vadeden MyRoad 700i, Milan’da yapılacak olan Eicma fuarında görücüye çıkacak. “MyRoad 700i” ismiyle satışa sunulacak olan scooter mega scooter sınıfına dahil olan 2. Scooter olma özelliğini taşıyor.


Otomatik ve kısa oranlı şanzımana sahip olan motosiklet, 8 valfli ve çift silindirli. Hal böyle olunca ondan ciddi bir performans hiç de şaşırtıcı olmuyor… Kymco MyRoad 700i, 74 beygirlik gücü ile maksimum 170 km/h hıza ulaşabiliyor. Çift H4 halojen far sistemiyle görüş mesafesini bir hayli yüksek tutan scooter, önlerde çift 280 mm ve arkada tek 260 mm fren diskleriyle de güvenli frenaj sağlıyor.

ABS sistemiyle donatılan scooter bu özelliklerden ibaret değil. Kymco, hedef kitlesine bir sürpriz yaparak ful otomatik olan arka süspansiyon sisteminin kontrol panelinden ayarlanabilmesini sağlıyor. Yani siz yol şartlarına ve sürüş zevkinize göre direksiyondaki kontrol panelinden arka amortisörünüzü dilerseniz sertleştirebilecek dilerseniz de yumuşatabileceksiniz.


Bu anahtarsız ayarlama sistemi MyRoad 700i ile birlikte ilk kez bir scooterda kullanılmış olacak. Halojen farlarına eşlik eden ön göğüsün her iki yanındaki ledli sinyallerde oldukça estetik bir görünüm sunuyor. Kymco MyRoad 700i’nin 2008 yılında yollarda olması bekleniyor.


Biz bu motoru Türkiye yollarında görecekmiyiz...tabiki hayır...anca sanal ortamda...Silkar bu motoru getirmez...çünkü çok ağır bir makina...Gemide gelmesi zormuş...:panca bize CK 125 layık...

Avrupada ck 125 bile göremiyorum artık...

http://www.kymco.com/us/showroom/motorcycle/motorcycleList.asp



detaylar bu linkte...

http://www.motociclismo.es/Pruebas/kymco-myroad-700i-megascooter-bicilindrico-kw-novedad.jsp?id=2880












 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Bu mu burgman a rakip olacak
pu ha ha...
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Namı değer zühtü paşa nın bir lafı var..
maxi scooter lar şu şekilde tabir edilir
Burgman ve diğerleri..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aprilia atlantic 500 derim başkada bişey demem.İtalyan scooterın atası kullananlar bilir yer uçağı.
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Kymco'yu Xciting'den beri baya bi tutarım.Ben bu makinanında megascooter pazarını fiyatıyla karıştıracağına eminim.Bence getirirler Türkiye'ye çünkü Kymco'nun acil prestije ihtiyacı var.Zira seneye Xciting500 i.e.'yi (47hp) geitreceklerini mail atıp öğrendim.Myroad700i'de bu çalışmayı pekiştirecektir.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kymco'yu Xciting'den beri baya bi tutarım.Ben bu makinanında megascooter pazarını fiyatıyla karıştıracağına eminim.Bence getirirler Türkiye'ye çünkü Kymco'nun acil prestije ihtiyacı var.Zira seneye Xciting500 i.e.'yi (47hp) geitreceklerini mail atıp öğrendim.Myroad700i'de bu çalışmayı pekiştirecektir.

hadi paşam sende şu planını hayata geçiriver...sende bizde sevinelim abicim...saygılar...:rendeer:


bu arada bizim fotolar noldu...Ramazandan sonrayamı ...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
mete abi senden de hiç bişi kaçmıyo aaanında yapıştırıyon başlığı valla helal olsun..:silent:

bence de burgmanlar bir yana öbürleri bir yana abi, tipi hoş güzelde türkiye ye gelirse tam süper olur..:p

Hiç kimse yokken Burgman varıdı:queen::queen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
hadi paşam sende şu planını hayata geçiriver...sende bizde sevinelim abicim...saygılar...:rendeer:


bu arada bizim fotolar noldu...Ramazandan sonrayamı ...

PLanlarımı uygulayamazsam seneye arkanızda çooook çırpınırım Mete Kardeş:mrgreen:.
Fotoların çoğu Muzo'da ve İhsanHakan Abimde.Bende makine olmadığı için çekememiştim.Zannedersem uygun vakitte başlıkla birlikte görürüz hepsini.Hoş onlar eklenmeden yeni bi gezi olacak galiba Bolu'ya.Hepsini birlikte görürüz artık.
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
Kymco scooter da yıllardır Piaggio ve Honda ile dünya liderliğine oynuyor birileri ordan Burgman ve diğerleri diyor .... İyi iş :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete abi senden de hiç bişi kaçmıyo aaanında yapıştırıyon başlığı valla helal olsun..:silent:

bence de burgmanlar bir yana öbürleri bir yana abi, tipi hoş güzelde türkiye ye gelirse tam süper olur..:p

Hiç kimse yokken Burgman varıdı:queen::queen:


evett önce Kamil Koç vardı...:queen:ama artık Ulusoy Metro var...:p

PLanlarımı uygulayamazsam seneye arkanızda çooook çırpınırım Mete Kardeş:mrgreen:.
Fotoların çoğu Muzo'da ve İhsanHakan Abimde.Bende makine olmadığı için çekememiştim.Zannedersem uygun vakitte başlıkla birlikte görürüz hepsini.Hoş onlar eklenmeden yeni bi gezi olacak galiba Bolu'ya.Hepsini birlikte görürüz artık.


abi yapma bi ara Yalovanın o rüzgarlı yolunda beni solladın...Kanuni deyip geçme kökleyince gidiyo...:p
Kymco scooter da yıllardır Piaggio ve Honda ile dünya liderliğine oynuyor birileri ordan Burgman ve diğerleri diyor .... İyi iş :)

Bazı arkadaşlar Burgmanın gösterge panelinin kaç para olduğunu bilmiyolar....ben söylersem ayıp olur...:p
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Aaaahhh be Mete! Ne çektiğimi bi Allah bide ben bilirim. O gaz hep kökünde be kardeşim:cherry:. Makina canı istediğinde 110 yapıyo istemediğinde 60' geçmiyo zavallı:mrgreen:.Dinlemedik bilenleri şimdi dana gibi araştırıyoruz her yeri.:).HAyırlısı seneye artık kendimizle birlikte artçımızıda istikrarlı taşıycak bi makinaya terfi edicez inşlallah.
 
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
139
gelirmi gelmez mi bilmiyorum ama kim alır onu merak ediyorum ben 400 lük aldım acaba 250 lik falanmı alsaydım diye düşünürken 700 lük çıktı karşıma ne benzin yakar o belli değil valla maxi scooter hastası olan beni çook aşar o makine
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aaaahhh be Mete! Ne çektiğimi bi Allah bide ben bilirim. O gaz hep kökünde be kardeşim:cherry:. Makina canı istediğinde 110 yapıyo istemediğinde 60' geçmiyo zavallı:mrgreen:.Dinlemedik bilenleri şimdi dana gibi araştırıyoruz her yeri.:).HAyırlısı seneye artık kendimizle birlikte artçımızıda istikrarlı taşıycak bi makinaya terfi edicez inşlallah.

haydi hayırlısı....Kymco xcıtıngler sana göre...fiyatlarda uygun...

Abicim sana YK2 yakışır bana sorarsan...ben seni ona layık görüyorum güzel insan...:rendeer:


sendeki şu guvvatlı nefesle beni okuyup bi üflesen bende 1000 RR sahabı olucam...yanlış sektördesin bence...:p
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
tasarım çok hoş özelliklerde fena değil, alınabilcek bir motor tabi şartlar el verirse burgman'a rakip olacağını sanmıyorum destek ve kalite açısından :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
haydi hayırlısı....Kymco xcıtıngler sana göre...fiyatlarda uygun...

Abicim sana YK2 yakışır bana sorarsan...ben seni ona layık görüyorum güzel insan...:rendeer:


sendeki şu guvvatlı nefesle beni okuyup bi üflesen bende 1000 RR sahabı olucam...yanlış sektördesin bence...:p

Ağzından bal damlıyo kardeşim:rendeer:.İnşallah o veya benzeri bi makinayı düşünüyorum.Nefes işine gelince,mangalda kuvvetlide maneviyatda biraz arızalı olabilir.:cherry:.Ha sırf rüzgar olsun diye istiyosan en hızlısından üfüfürürüm valla:mrgreen:.Ama senin içinde 1000RR duası ederim.İnşallah en kısa zamanda kavuşursun,.İtersen sana VARADERO duası edeyim.Tam senlik makina nede olsa.:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi yok Varadero kalsın ben cbfden memnunum...siz mutlu olun ben halimden memnunum...motorum varsa kral benim...modelin önemi yok...iyi kötü gidiyoruz biyerlere ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst