Mükemmel Bir Kapışma ve Görüntüleri...

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Olcan senin kilitlerde tutmuyor anlasılan: :)
Hadi ben gariban bi üye. senin gibi bir modun kilidide bu kalitedeyse vay halimize. Kapıları iyi kapat bence :mrgreen:
 
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
80
Arkadaşlar,
Kusura bakmayın. Geleceğim dediğim halde gelemedim. Zira yanlış karting pistine gidip, bir de nerede bu kadar insan diye hayıflandık 4 arakadaş. Aramızda yarıştık. Hay Allah. Bir dahakine artık.
Saygılar,
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
24
ya oa adam nasıl düşüyo yöle yaw gözüm korktu ama 200 mph yazıyo biz en fazla 2-3 kere vururuz herhalde kafayı :cyclopsan
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
kapışmanın sonunda tokalaşmaları çok güzel,

rossi geç frenleme konusunda gayet iyi:cat:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
bak bak nasıl cesaret gelmiş... yaw ne gerek var dümdüz yolumuzdan gidelim. öle kapışmalar falan genciz daha yasıcak hayatımız var. saki sakin sagdan sagdan gidelim...

hayır hayır sakin olamayız. kaskımızı dizliklerimizi takmayacağız
ondan sonra korumalı mont mu sakın ha giymeyeceğiz
eee bir de buna hız ve adrenalin ekleyeceğiz
sonuç ölümmmmm :pr:

haklısın yani arkadaşım gerek yok bütün bunlara.
toplumsal mesajı anladınız siz anladınız :cat:

sakin sakin sağdan sağdan :bounce:

deneyelimmii...
hııımmmm sular açık kalmış kapamam lazım sora geliyim:cherry:

oooo tuğçecim sen de yani :cherry:

gitmişken bulaşıkları da yıka bari :p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
hayır hayır sakin olamayız. kaskımızı dizliklerimizi takmayacağız
ondan sonra korumalı mont mu sakın ha giymeyeceğiz
eee bir de buna hız ve adrenalin ekleyeceğiz
sonuç ölümmmmm :pr:

haklısın yani arkadaşım gerek yok bütün bunlara.
toplumsal mesajı anladınız siz anladınız :cat:

sakin sakin sağdan sağdan :bounce:



oooo tuğçecim sen de yani :cherry:

gitmişken bulaşıkları da yıka bari :p

bu ne hiddet bu ne celal. sana son aylarda okudugumuz bi kaç kazayı hatırlatayım mı. bu kardeşlerimizde full korumalıyıd ama cok düşük süratler de karşı tarafın cok cok basit hatalarından yaşamlarını yitirdiler. yanlışsam beni düzelt. yoksa ben sana demiyorum ki? kaskını takma korumalrını giyme....ama onlarda seni korumaz seni en ufak bi kaza anında. cünkü Allah göstermesin kaza anında arabada kaporta var ama motosiklette kaporta sen oluyorsun. gelen darbeyi direkman senin üzerine geliyor... kaporta yamulur ama sen aldıgın darbe sonucu cok kötü durumlar meydana gelebilir. ama karar yine de senin???
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
bu ne hiddet bu ne celal. sana son aylarda okudugumuz bi kaç kazayı hatırlatayım mı. bu kardeşlerimizde full korumalıyıd ama cok düşük süratler de karşı tarafın cok cok basit hatalarından yaşamlarını yitirdiler. yanlışsam beni düzelt. yoksa ben sana demiyorum ki? kaskını takma korumalrını giyme....ama onlarda seni korumaz seni en ufak bi kaza anında. cünkü Allah göstermesin kaza anında arabada kaporta var ama motosiklette kaporta sen oluyorsun. gelen darbeyi direkman senin üzerine geliyor... kaporta yamulur ama sen aldıgın darbe sonucu cok kötü durumlar meydana gelebilir. ama karar yine de senin???

benim lafım zaten sana değil arkadaşım. ayrıca yazdıklarında da haklısın :cat:

bir anda toplumsal mesaj veresim geldi ama dediklerin de doğru.
biz yine de her zaman her yerde full koruma diyelim :bounce:

yavaştan başladım zati... baktım rezil olmanın sıon noktasına geliorum himen kaçtım:cherry::queen:
çok isterim öle bişi aslında profesyonel olsamm şöööle ama sonu kötü olurrr :)

hemen karamsarlığa kapılma Tuğçecim :cherry:

yapmayalım dedi ya yoksam öle demedimi:mrgreen:

öle dedim :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
ok anlaştık ozaman. msj veriyorum....

herzaman her yerde TAM KORUMA.....
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
26 tşk 26 tşk :)

bulaşık yıkarken de tam koruma diyip işi abartalım :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Paylaşım için teşekkürler. Param olsa hiç durmam ss alırım valla :mrgreen: Kawasaki plotu feci düşmüş kaskın vizörü parçalanıyor heralde??? tekrar saol :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst