:cherry:ne varkiii bende yaparımmmm:mrgreen:
:cherry:ne varkiii bende yaparımmmm:mrgreen:
paylaşım için teşekkürler genç baba :bounce:
:cherry: hadi deneyelim :mrgreen:
paylaşım için teşekkürler genç baba :bounce:
:cherry: hadi deneyelim :mrgreen:
bak bak nasıl cesaret gelmiş... yaw ne gerek var dümdüz yolumuzdan gidelim. öle kapışmalar falan genciz daha yasıcak hayatımız var. saki sakin sagdan sagdan gidelim...
deneyelimmii...
hııımmmm sular açık kalmış kapamam lazım sora geliyim:cherry:
oooo tuğçecim sen de yani :cherry:
gitmişken bulaşıkları da yıka bari![]()
hayır hayır sakin olamayız. kaskımızı dizliklerimizi takmayacağız
ondan sonra korumalı mont mu sakın ha giymeyeceğiz
eee bir de buna hız ve adrenalin ekleyeceğiz
sonuç ölümmmmmr:
haklısın yani arkadaşım gerek yok bütün bunlara.
toplumsal mesajı anladınız siz anladınız :cat:
sakin sakin sağdan sağdan :bounce:
oooo tuğçecim sen de yani :cherry:
gitmişken bulaşıkları da yıka bari![]()
bu ne hiddet bu ne celal. sana son aylarda okudugumuz bi kaç kazayı hatırlatayım mı. bu kardeşlerimizde full korumalıyıd ama cok düşük süratler de karşı tarafın cok cok basit hatalarından yaşamlarını yitirdiler. yanlışsam beni düzelt. yoksa ben sana demiyorum ki? kaskını takma korumalrını giyme....ama onlarda seni korumaz seni en ufak bi kaza anında. cünkü Allah göstermesin kaza anında arabada kaporta var ama motosiklette kaporta sen oluyorsun. gelen darbeyi direkman senin üzerine geliyor... kaporta yamulur ama sen aldıgın darbe sonucu cok kötü durumlar meydana gelebilir. ama karar yine de senin???
yavaştan başladım zati... baktım rezil olmanın sıon noktasına geliorum himen kaçtım:cherry::queen:
çok isterim öle bişi aslında profesyonel olsamm şöööle ama sonu kötü olurrr![]()
yapmayalım dedi ya yoksam öle demedimi:mrgreen:
ok anlaştık ozaman. msj veriyorum....
herzaman her yerde TAM KORUMA.....
kapışma yok koruma var yani
iyi o zaman bulaşıklar bitti aytaçcım