- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 4,679
Firefox ile açılmıyor arkadaşlar internet explorer kullanın
Firefox ile gayet güzel açılıyor. Sorun yok. Firefoxa laf atmayın.
Firefox ile açılmıyor arkadaşlar internet explorer kullanın
Yakalanma korkusuna ne basıyo ama![]()
Abicim Tubiş kim?? Yoksa Tubiş abla mı dicektin hee? :cyclopsan
- Bu arada video bende açılmadı neden acaba? :silent:
Firefox ile açılmıyor arkadaşlar internet explorer kullanın
hayır aslında ben ona tugba abla dıyorum ama sımdı hanı onun nıckı tubis ya adam sımdı anlamaz tugba ablan kım fln der dıye tubıs dedım yoksa tubıs abla