Bisiklet değil jet sanki !!!

Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
56
son sahnede iki tırın arasından fırrtt diye sıyrılması muhteşem... kaç vites bu bisiklet acaba :queen:

Bisiklet değil jet sanki

arkadaşlar sadece video nun linki elimde olduğu için siteye direk görüntü olarak nasıl yükleyeceğimi bilmiyorum..bilen varsa sölesin düzeltirim...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Bu ne yaavv:silent:
Adam kesin bir tarafına motur takmış:mrgreen: Ben bile bu kadar yapamazdım:p:p
Poliste herifçioğlunu ezmemek için başta hassas görünüyor ama, adam asfaltı yarıp gidince dellenip bastırıyor:mrgreen:
Teşekkürler:cat:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
en son o tırın önünden ne fırladı bea adam ne ayak var adamda yaa hayret ettim walla race makineler halt etsin yanında:)
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Ya bu ne, adam 50BG gücünde sanki. Allah kaslarına zeval vermesin.:mrgreen:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Bu ne yaaaa. 5 saniyede 100'e çıkar bu adam :) Bu işte kesin bir bityeniği var. O şekilde gitmesi çok zoooorr.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Açılmıyor arkadaşlar...Ne iş anlamadım....:silent:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Cok enterasan ama Bilgisayardan cıkma oldugu cok belllı ogle ıs mı olur :) adam max hız 299 dur kesın :)
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Firefox ile açılmıyor arkadaşlar internet explorer kullanın
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
anaaa
cidden açıldı
ama genede yaşasın firefoxxxx:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst