[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
işte bu ya bir toplantı için 15 gün beklenirmi koca ramazanda 2 keremi görüşeceğiz olmaz böyle her hafta toplantı olmalı hatta her gece iftardan sonra toplanmalıyız ( ben haftada bir gün uğrarım ) insanlar birbirini özlüyor canım bak benim halime bugün yolda hiç tanımadığım bir ERKEĞE SIRF ALP TUNAYA benziyor diye usulsa sokulup MERHABA dedim ( allahtan adamda terlik bende ayakkabı vardıda ben hızlı kaçtım yakalasaydı )
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hehehe :)Tamam abi haftada bir yapıcaz zaten,ayarlıycaz merak etme :)Sen sakata gelmeden bu işi hallederiz umarım :p
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
işte bu ya bir toplantı için 15 gün beklenirmi koca ramazanda 2 keremi görüşeceğiz olmaz böyle her hafta toplantı olmalı hatta her gece iftardan sonra toplanmalıyız ( ben haftada bir gün uğrarım ) insanlar birbirini özlüyor canım bak benim halime bugün yolda hiç tanımadığım bir ERKEĞE SIRF ALP TUNAYA benziyor diye usulsa sokulup MERHABA dedim ( allahtan adamda terlik bende ayakkabı vardıda ben hızlı kaçtım yakalasaydı )

gecmıs olsun abı sağlamsın dımı bısey yok???:p:p:p aman dıkkat:mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
işte bu ya bir toplantı için 15 gün beklenirmi koca ramazanda 2 keremi görüşeceğiz olmaz böyle her hafta toplantı olmalı hatta her gece iftardan sonra toplanmalıyız ( ben haftada bir gün uğrarım ) insanlar birbirini özlüyor canım bak benim halime bugün yolda hiç tanımadığım bir ERKEĞE SIRF ALP TUNAYA benziyor diye usulsa sokulup MERHABA dedim ( allahtan adamda terlik bende ayakkabı vardıda ben hızlı kaçtım yakalasaydı )


Öpüyom seni....... :cherry::cherry::cherry:

Çok benziyomuydu?:silent::silent::queen::queen:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
ya beyler ben size bişey sormak istiyorum. pazar günleri izmirde mağzalar falan kapanıyormu? 2 hafta önceden söylediğim gibi bu pazar izmirdeyim allah izin verirse. iftarı izmirde yapmayı düşünüyoruz :)

hayırlı ramazanlar ve muğla mt den selamlar :wiinkk:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
kapanmaz oflu...izmir burası :)

izmir-mt hayırlı ramazanlar arkadaşlar
keyfiniz huzurunuz daim olur inşallah...:rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
OfLuAlper;

Teşekkür ederim ama motosikletim arızalı bir şekilde Aydın'da yatıyor, çıkmasını bekliyorum ben de... Zaten 10 günüm kalmış, bunu da zaman kavramından bihaber bir derviş edasıyla geçirmeye çalışıyorum işte...

Herkese hayırlı ramazanlar...
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
OfLuAlper;

Teşekkür ederim ama motosikletim arızalı bir şekilde Aydın'da yatıyor, çıkmasını bekliyorum ben de... Zaten 10 günüm kalmış, bunu da zaman kavramından bihaber bir derviş edasıyla geçirmeye çalışıyorum işte...

Herkese hayırlı ramazanlar...

marmarisin neresinde çalışıyodun??? ben her hafta marmarise gelirdim daha önceden tanışsaydık ayarlardık bişeyler :pale: herneyse daha 10 gün varmış :) bizim sezonda bir buçuk ay sonra kapanacak. kapandıktan sonra bi afyon uşak izmir çanakkale istanbul yalova bursa yapmayı düşünüyorum. bütün mt lere teftişe gidicem :queen:

herkese selamlar :wiinkk:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
199
gitar cıgım nber özledim seni kardeşim ben belki bu hafta içi tek gunlugune marmariste oalcagım arıyacagım seni gelirsem...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Gel...
Gel de kurtar beni bu yalnızlıktan Çağatay...
Heryeeeeeeerrrr karanlııııııııııkk....

Telefonunu bekliyorum kardeşim. Görüşürüz
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
arkadaşlar hepinize hayırlı ramazalar. cumaya görüşmek üzere.
Buarada APV41 sen yine de herkese usulca yaklaşıp merhaba deme allah korusun sakata falan gelirsin
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
arkadaşlar hepinize hayırlı ramazalar. cumaya görüşmek üzere.
Buarada APV41 sen yine de herkese usulca yaklaşıp merhaba deme allah korusun sakata falan gelirsin


kıskanma kıskanma.... Belki sana benzeyen birine de der..... Ama hiç tavsiye etmem.....
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Millet hayırlı ramazanlar:rendeer:
Aşırı boşluktan ötürü yazamıyorum:p
Özledim sizi be
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst