[MT İstanbul] Basketbol Maçı 07.09.2007 Cuma Saat:19:00

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haklısın abi katılıyom sana dicemde bu herif motoru almadan önce ben tanımıyodum

ama sana destek vermeyi gönülden isterim abi :queen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
valla akın motoru aldın değiştin ya...seni artık tanıyamıyoz...ne bilim işte...pas vermez oldun takılmaz oldun...içimden bişiler koptu valla...çok değiştinn çoookk...


Abi naptın ya vur dedik öldürdün...:pale::salut:

semih oğlum dur gaz verme ben bişeleri kurtarma peşindeyim körüklüyorsun :farao::cherry:
 
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
Metehan, modifiyeli cbf150'lerle kızaklanmış Bostancı sahil yolunda kapışacaz deseydin baştan ben valla gelmezdim abicim.:queen:
Kardeşlerin ikisi de dişlileri değişmiş bastıkça basıyolar.:bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi naptın ya vur dedik öldürdün...:pale::salut:

semih oğlum dur gaz verme ben bişeleri kurtarma peşindeyim körüklüyorsun :farao::cherry:

gazlıyom akını...:queen:

haklısın abi katılıyom sana dicemde bu herif motoru almadan önce ben tanımıyodum

ama sana destek vermeyi gönülden isterim abi :queen:

garibim bişey var sanıyo...la yok be...:p

Metehan, modifiyeli cbf150'lerle kızaklanmış Bostancı sahil yolunda kapışacaz deseydin baştan ben valla gelmezdim abicim.:queen:
Kardeşlerin ikisi de dişlileri değişmiş bastıkça basıyolar.:bounce:



yok valla...gıngerınki normal...ama ona rağmen Cihanı geçiyor anlamıyorum...bizimkiler o kadar neden basmaz anlamıyorum...



sende bi ara coşkuya geldin Çağrı efendi...:pışıklarda yanındaydım ...sanki moto gp de pol pozisyonu halindeydin...:p

valla benim uzun gezi tayfam denizcimuzaffer ve buraki 77 yalan yok şimdi...
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bende brz erken gelebilseydm keske cok sey kacırmısım ztn tam gidiodumki pınarı gördüm durdum ole takıldım onlara saolsunlar:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Metehan, modifiyeli cbf150'lerle kızaklanmış Bostancı sahil yolunda kapışacaz deseydin baştan ben valla gelmezdim abicim.:queen:
Kardeşlerin ikisi de dişlileri değişmiş bastıkça basıyolar.:bounce:

abicim onların anahtarlarını alırım ben :p Yok yahu bende fark ettim 100 den sonra geçiyorlar nedense :queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Evvet arkadaşlar biraz geç oldu ama geceyi renklendiren tüm katılımcılara çok
teşekkür eder ve bendeki resimleri görüşlerinize sunarım
Post modern moto resimleri

By ihsanhakan
hadi bakalım bulabilecekmisiniz (Kim kimdir yarışması):queen:

By ihsanhakan

By ihsanhakan
yarışma bitmiştir işte sonuçlar

By ihsanhakan

By ihsanhakan

By ihsanhakan

By ihsanhakan

By ihsanhakan
Buraki ailesinin yeni ferdine hoşgeldin der kalıcı ve katılımcı olmasını dileriz
gezilerimizde buluşmak dileğiyle:queen::queen::queen:

By ihsanhakan

By ihsanhakan

By ihsanhakan

By ihsanhakan
Coşkun önceki hayatında kesin profesyonel spor kameramanıydın sen:p

By ihsanhakan
Semih ısrar etme kandıramazsın oynamaaaaaaammmmmm:mrgreen:

By ihsanhakan
top peşindekileri görünce nasılda kaçıyo:queen::queen:

By ihsanhakan

By ihsanhakan
bu adamlar nereye bakıyor:p

By ihsanhakan
ya geçen cuma buluşmasındaki ördekler hala burdalar be:mrgreen:

By ihsanhakan

By ihsanhakan

By ihsanhakan

By ihsanhakan

By ihsanhakan
Pınar bunlarda istediğin resimler

By ihsanhakan

By ihsanhakan
Arkadaşlar bendeki resimler bunlar,kahve dünyasında yer problemi nedeniyle
resim çekemedim kusura bakmayın.herkese sevgilerimle:rendeer:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ayıp ama koca buluşmada herkesin kahrını çektim ve 1 fotoylamı ödüllendirildim...ben bırakıyom siteyi valla...:p


ya o oturan pınarrmı...heheh...aklıma küçükken gittiğim cami imamı geldi...90 lardamı neydi...ben namazda oturamıyordum...benim ayağıma basa basa o şekilde oturtmaya çalışıyodu...herif resmen ayağıyla ayağımı ezip oturmayı öğretiyordu...92 yılında Liseden arkadaşlarımla bir güzel dövdük namaz çıkışı...:queen:ne alakaysa sabah sabah aklıma geldi...:mrgreen:

Buraki ailesinin yeni ferdine hoşgeldin der kalıcı ve katılımcı olmasını dileriz
gezilerimizde buluşmak dileğiyle:queen::queen::queen:



:


Burak abi bu Huskye benzemiyor...nerde bizim bekçi köpeği...aman dikkat edin evde ezmeyin hayvancağızı...ilk defa hayvan besleyen kişilerde görülen bir durumdur...üzerien basarsınız falan aman dikkat...


gezilere getirin artık...özel çantası olur kucakta...severler rüzgarı...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
ayıp ama koca buluşmada herkesin kahrını çektim ve 1 fotoylamı ödüllendirildim...ben bırakıyom siteyi valla...:p


ya o oturan pınarrmı...heheh...aklıma küçükken gittiğim cami imamı geldi...90 lardamı neydi...ben namazda oturamıyordum...benim ayağıma basa basa o şekilde oturtmaya çalışıyodu...herif resmen ayağıyla ayağımı ezip oturmayı öğretiyordu...92 yılında Liseden arkadaşlarımla bir güzel dövdük namaz çıkışı...:queen:ne alakaysa sabah sabah aklıma geldi...:mrgreen:




Burak abi bu Huskye benzemiyor...nerde bizim bekçi köpeği...aman dikkat edin evde ezmeyin hayvancağızı...ilk defa hayvan besleyen kişilerde görülen bir durumdur...üzerien basarsınız falan aman dikkat...


gezilere getirin artık...özel çantası olur kucakta...severler rüzgarı...:cat:
Sen oraya kadar gel on dakika sonra kaç ondan sonra resim iste,seni Mete
seni:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sen oraya kadar gel on dakika sonra kaç ondan sonra resim iste,seni Mete
seni:rendeer:

abi sonra gezilere katılmıyor ama maşşallah kocakarı gibi car car yazıyor diyolar...sırf bu intibayı yıkmak için geldiydim...yoksa sizi napcam...:p


abi valla kazınmış Bostancı yollarında tozun içinde Pendiğe gittik fast food yedik...nerden bilim adamlar moto gp den ihrac olduklarını...bindik bir alamete gittik kıyamete...:pbak sana bi önerim var..


şimci sen ben Mükremin Yenge...önce Yenibosnaya saat 13.00 ila 15.00 arası olan nişana bi uğrayak...sonracıma efenim BOY Memoşun Anadolu yakası sahildeki doğum gününe katılak...sonra evcağızımıza dağılak ne dersin

sir ihsanhakan paşam...:rendeer:
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
37
İhsan abi ilk fotoda amaç benim plakayı çekmekmiş gibi olmuş:) plaka tam gözüküyo ve diğer herşey buğulu çıkmış :) Vay be ne plakam varmş :)
elinize sağlık :rendeer:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
abi sonra gezilere katılmıyor ama maşşallah kocakarı gibi car car yazıyor diyolar...sırf bu intibayı yıkmak için geldiydim...yoksa sizi napcam...:p


abi valla kazınmış Bostancı yollarında tozun içinde Pendiğe gittik fast food yedik...nerden bilim adamlar moto gp den ihrac olduklarını...bindik bir alamete gittik kıyamete...:pbak sana bi önerim var..


şimci sen ben Mükremin Yenge...önce Yenibosnaya saat 13.00 ila 15.00 arası olan nişana bi uğrayak...sonracıma efenim BOY Memoşun Anadolu yakası sahildeki doğum gününe katılak...sonra evcağızımıza dağılak ne dersin

sir ihsanhakan paşam...:rendeer:

Metecim nişan anladığım kadarıyla aile arasında biz oraya full korumalı gidersek
sevgili kardeşlerimize ayıp olur onları mahçup edebiliriz,ben 15:00de Muzoyla
Bostancı köprüsünde buluşup Mehmedin doğumgününe gidicem:)

İhsan abi ilk fotoda amaç benim plakayı çekmekmiş gibi olmuş:) plaka tam gözüküyo ve diğer herşey buğulu çıkmış :) Vay be ne plakam varmş :)
elinize sağlık :rendeer:
Rica ederim ne demek,bu arada senin bir resmin daha vardı:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metecim nişan anladığım kadarıyla aile arasında biz oraya full korumalı gidersek
sevgili kardeşlerimize ayıp olur onları mahçup edebiliriz,ben 15:00de Muzoyla
Bostancı köprüsünde buluşup Mehmedin doğumgününe gidicem:)


Rica ederim ne demek,bu arada senin bir resmin daha vardı:)


abişin sen o olayı anlamadın galiba...Bilo bizim gelmemizi bekliyor inan...aile içi demesinin nedeni BOY Memonun planını etklememek bölmemek...o kadar saygılı çocuk...sen gelmezsen ayrı üzülebilir...benden söylemesi...zaten duracağımız yarım saat en fazla...ev ortamında değil abi...bir dernekte bildiğin nişan ambiansı...yani bir sıkıntı yok mekanda...

ama biz senin nikaha gelemedik ne desen haklısın paşam...:queen:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
abişin sen o olayı anlamadın galiba...Bilo bizim gelmemizi bekliyor inan...aile içi demesinin nedeni BOY Memonun planını etklememek bölmemek...o kadar saygılı çocuk...sen gelmezsen ayrı üzülebilir...benden söylemesi...zaten duracağımız yarım saat en fazla...ev ortamında değil abi...bir dernekte bildiğin nişan ambiansı...yani bir sıkıntı yok mekanda...

ama biz senin nikaha gelemedik ne desen haklısın paşam...:queen:
Benim kimseye gücenmişliğim yok yahu,Bülente ayıp olmasın diye çekiniyorum,
yeri tam nerde ve nerde buluşalım
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi Yenibosnada merkezde bi ara sokak...inan sadece gittiğim için biliyorum...hani sokak adres falan bilmiyorum...Ama Basın Ekspres yolunda bi sapakta buluşup gidelim ordan beraber BOY a gideriz...ama muzao abiyle olan porogramınıda bozmak istemem...Hem ordan karşıya sahile geçersek 15.00 de başlayacak porogramını bozmak istemiyorum...Nişan 13.00..17.00 arası...saat 13.30 da YENİBOSNA SAPAĞINA GELMEDEN ALTUR TURİZMİN ÖNÜNDE BASIN EKSPRESTE BULUŞSAK NASIL OLUR::::


yarım saat takılsak beraber senle karşıya geçeriz...şahane olur abi...537 335 22 33...ya işin aslı bende seni bırakmak istemiyom...maksat senle km yapmak bu arada...senle ayrı bi zevk abi...çaktırma muzo buraktan bıktım artık...yeni gözdem sensin...nıhahah...:p

İhsanhakan Abİyle BuluŞma Konusunda AnlaŞtik...saat 13,30 Da Merter Mcdonaldsat Olucaz...yenİbosnaya NİŞana...ordan KarŞiya Boy DoĞum GÜnÜne...bİlgİnİz Olsun...


13.30 Da...İsteyen Buyursun Gelsİn Takilsin Bİze...


537 335 22 33
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2006
Mesajlar
1,444
sende bi ara coşkuya geldin Çağrı efendi...:pışıklarda yanındaydım ...sanki moto gp de pol pozisyonu halindeydin...:p

Ne pol'ü ne pozisyonu yav. Klasik DD'den öğrendiğimiz sağ ayak arka frende vites 1.de pozisyonuydu o.:):p Ben hep öyle duruyom ışıklarda. Adamlar gazcı ben gaza gelmek istemedim bu yaştan sonra.:queen:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
18
Arkadaşlar trafikten dolayı yetişemedim size karşıyıda pek bilmediğim az gezdim çevrede hiç motorcu görmeyince bende eve döndüm tekrar.45'lik Rock Barda dark ile karşılaştık.Şans eseri hangi gruptansın dedim motosiklet.net diyince haberleri aldım.neler yaptığınızı anlattı.Kıskançlıktan çatladım.Birer tekila içtik.Bol bol gruptan bahsettik.İnşallah diğer buluşmanızda geleceğim.Ama bu sefer telefon numarası da alacağım.Geldim bulamadım döndüm.Canım çok sıkıldı.Fotolarıda görünce içim gitti.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
suç bende abicim ozman özür dilerim telimi yazmalıydım en başa :(

bu yavuz çetin seven jasmn_e hangisi resimlerden yav...

ne kadar amtör bi orgaizatör olduğum belli kimseyle ilgilenemdim bi tanıdıklarla yetine bildim alperden ders almam lazım bu konuda sıkılanlar olmuştur elbet ben hiç göz gezdiremedim yav özür dilerim.. :(

metahndro abicim sen benim yazdığımı okudunmu şu satış şartları için senin honda bayisini bi beraber ziyaret edelim
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
suç bende abicim ozman özür dilerim telimi yazmalıydım en başa :(

bu yavuz çetin seven jasmn_e hangisi resimlerden yav...

ne kadar amtör bi orgaizatör olduğum belli kimseyle ilgilenemdim bi tanıdıklarla yetine bildim alperden ders almam lazım bu konuda sıkılanlar olmuştur elbet ben hiç göz gezdiremedim yav özür dilerim.. :(

metahndro abicim sen benim yazdığımı okudunmu şu satış şartları için senin honda bayisini bi beraber ziyaret edelim

bankta oturarak iki bayan birde senin olduğun fotoğraf varya hakan abinin çektiklerinden 7. resim jasmn_e sol başta ki bayan, sol ha unutma:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst