[İstanbul/Yalova/Eskişehir] MT 2 Eylül 2007 Bursa Gezisi

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metalgod cuğum, bu resimleri iskenderi yedikten sonramı çektirdin yoksa öncemi?
biraz toparlamış gördüm seni?? :wiinkk:

:queen: hangi resimi kastediyon :)
önceside var sonrasıda varda :queen: ama toparlandım sayılır dahsı var
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
:queen: hangi resimi kastediyon :)
önceside var sonrasıda varda :queen: ama toparlandım sayılır dahsı var

resimleri gelince cd cekip hepine göndercem başka yolu yok anlasılan :queen::queen: ondan sonra siz atın siteye
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimleri gelince cd cekip hepine göndercem başka yolu yok anlasılan :queen::queen: ondan sonra siz atın siteye


anlaştık abi :queen: :p
ama ben dün bişey unuttum sana sormayı çok istiyodum :queen:
senin benzin bitme vakası nasıl oluştu :p :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
anlaştık abi :queen: :p
ama ben dün bişey unuttum sana sormayı çok istiyodum :queen:
senin benzin bitme vakası nasıl oluştu :p :queen:

cok merak etiysen anlatayım benzinci ayırmaktan su sell bu sell güzel degilmiş derken bitti
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
gayet güzel eğlenmişsiniz sizlerin adına çok sevindim bir gün önceden gelemicem i bildirmiş olmanın tesellisiyle tekrar özürlerimi sunar birdaha ki geziler de buluşmak . nasipse inşallah. umarım.illaki gelirim.:pr:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abanusta tek tekmi ekliyo resimleri napıyo:queen: sabah öle akşam bitan
e
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya sen ne konuşuyorsun ben senden yeni üyeyim ama bu güne kadar kaç toplantıya katıldın bir saysana ben seni hiç bir yerde görmedim evden atıp tutma cık meydanda göreyim seni gelende sagolsun gelmeyende biz iki kişide olsa giderdik maksat gezmek bursadaki arkadaşlarla eskişehirden gelen arkadaşlarla tanışmak tı sen evde otur ordan yaz başka ne iş yaparsın sen

agam paşam sen daha çok yenisin...katıldığın kaçıncı gezi bilmiyorum ama yazdıklarını filtreden geçir...aklına her geleni yazıyorsun...benle sıkıntın varsa pmden halledelim...Ben Düzceye gittim...sana hesapmı vericez artık...Erhana sözüm var...arıza çıkarmamakda fayda var...kutuplaşmak kolay...dediğim gibi benle sıkıntın varsa bunu forum dışında msnde pm ile çözersin...dediğim gibi seviyeni koru...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748



bu iki resimde bi acayip ya ben bişey anlamadım da neyse güzel bir gündü sizden erken ayrıldıkya en çok ona üzülüyorum keşke birolun işi olmasaydı da hep beraber geri dönseydik hevesim yarıda kaldı,bi dahakina tam gün yaparız inşallah.:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
la Cihan o nasıl fotolar öyle...diyomki bu herif ne zaman boyadı makinaya...ilk an bunu düşündüm...baktım diğer makinalarda garip renklerde jeton düştü...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Bu arada Cihan arkadasımızın makinasından çekindiğimiz ve sizlere mor görünen bütün renkler siyah :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Yahu ayarlarında bişe mi var makinanın güzelim fotoğraflar deişik renklerde çıkmış...Ertekinin cıbır turuncu olmuş :)

evet geziye gelmeden iki gün önce servisten almıştım objektifi bozuk diye,kontrol etmiştim ama, bozuk çıktı gene neyse geri verdim bakalım nasıl olacak ama bu sever olucak adamda baktı tamam dedi,bende zannettim ben ayarlarını bozdum ama öyle degilmiş.:wiinkk:

la Cihan o nasıl fotolar öyle...diyomki bu herif ne zaman boyadı makinaya...ilk an bunu düşündüm...baktım diğer makinalarda garip renklerde jeton düştü...

abi sormaya servisin gazabına ugradım bu sefer gene bir yeri yapıyorlar bir yerini bozuyorlar verdim geri bakalım bakalım ne olacak
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ya sen ne konuşuyorsun ben senden yeni üyeyim ama bu güne kadar kaç toplantıya katıldın bir saysana ben seni hiç bir yerde görmedim evden atıp tutma cık meydanda göreyim seni gelende sagolsun gelmeyende biz iki kişide olsa giderdik maksat gezmek bursadaki arkadaşlarla eskişehirden gelen arkadaşlarla tanışmak tı sen evde otur ordan yaz başka ne iş yaparsın sen


Anca oturduğu yerden yazar.... Ahkam keser.... İnternet moturcusu....:pr:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ula ertekin her karedede esnenirmi

metehan abi halis abi yapmayın yav aranıza girmek burnumu sokmak istememde yapmayın boşverin :) ikinizde ne gerek var.. tartışmaya

Anca oturduğu yerden yazar.... Ahkam keser.... İnternet moturcusu....:pr:

ya abicim sen neden karışıyosun olaya bi eksik kalın ya bi körük vermeyin şu tartışmaya ne biçim adamsınız anlamadım gitti

ne manası var laf atmaının alp geyiq çevirmiyo insanlar burda...

taraf tutmanın manası ne o lafın yeride burası değil... söyliceksen bi yerde denk gelir yüzüne söylersin ki eğer bende orda olursam söle... gereksiz konuşmanın alemi yok.. bu başlık altında yada forumda değil.. kimsenin seninle bi sorunu yok.. bu başlıkla alakalı bişi yazmicaksan lütfen yazma ...

Benim zaten ekımın ilk pazartesi okulum başlıo Vespayla birlikte istanbuldayım sen hiç merak etme metalgod:cat:

bekliyorum kardeşim dört gösle :) bursada güzel ağarladınız bizi gerçi sen artık istanbullu sayılırsında olsun boynumusun borcu ... sana güzellikler yapacas..


ee ben bu fazer arkadaşın üzerine beni yıka yazmıştım o tozun üzerine nooldu o potoşopla sildinizmi yav :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ya abicim sen neden karışıyosun olaya bi eksik kalın ya bi körük vermeyin şu tartışmaya ne biçim adamsınız anlamadım gitti

ne manası var laf atmaının alp geyiq çevirmiyo insanlar burda...

taraf tutmanın manası ne o lafın yeride burası değil... söyliceksen bi yerde denk gelir yüzüne söylersin ki eğer bende orda olursam söle... gereksiz konuşmanın alemi yok.. bu başlık altında yada forumda değil.. kimsenin seninle bi sorunu yok.. bu başlıkla alakalı bişi yazmicaksan lütfen yazma ...



:

Nereye ne zaman yazacağımı sana soracak değilim..... Senle bir alakası varmı olayın?.... Oku geç.... Ayrıca mesajımda geyik nerde anlamadım.... Biraz daha dikkatli yaz... Sadece ben değilim burda alakasız yazı yazan.... Tamammı....

Başka konularda görüşmek üzere.....:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst