Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
hayır güzellerde ön fren ABs diyolar ya gerçek abs fren sistemi zati bunların fiyatı kadar takmışlar bi disk abs işte..
 
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
8
Merhaba Arkadaşlar,
Sezon Bitiyor Üniversiteler Açılacak Ama Bir Heves Kaptırdık Motora.

Bu Motoru Alacağım, Artık Bilmediğimiz Şeylerde Size Danışcaz... ;)

Neyse, Allah'a Emanet Olun...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
96
beyler size bi sorum olcak benim motorun bu egzosun dıs parcasini tutan percinler varya egzosun üstünde benim onlar gevşemiş ondan dolayi egsoz cok köyü ses cıkariyo buna ne gibi bisey yapabiliriz yardimlarinizi bekliyorum
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
beyler size bi sorum olcak benim motorun bu egzosun dıs parcasini tutan percinler varya egzosun üstünde benim onlar gevşemiş ondan dolayi egsoz cok köyü ses cıkariyo buna ne gibi bisey yapabiliriz yardimlarinizi bekliyorum



arkadasım egsozlar çok adi perçinlerin kopması veya gevsemesi normaldir
ama senin bu sorunu çözeyim nalbura git orda kelepçe var vidalı aynı motorun kelepçelerine benziyor vidalı alma civatalı al bi aşağı tak birde yukarı iyice sık onları bak bakalım ses gelcekmi benim sorunumda hep egsozdan oluyor zaten 4 cü egsozu taktıracağım :queen::queen::bounce:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
arkadaslar bişeyler yazın böyle olmuyor ölü gibi 2 -3 haftadan beri kimse bişi yazmamıs sorunları olan yokmu ve ya çeşitli bilgi edinenler varmı ???

motorlaar KAÇ KM OLDU ??

BENİM 8500 OLDU SU AN BİR ARIZA YAPMADI İNSALLAH YAPMAZDA
İNSALLAH BANA USTA YÜZÜ GÖSTERMEZ
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
96
bEN 12500 DEYİM suana kadar egzos dısında hic bi sorunum olmadı motorda Artik servisede götürmuyorum motoru kendi motorcu arkadaslarima yaptiriyorum
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Arkadaşlar ben de bu motordan almayı düşünüyorum eğer ben bu motoru alırsam ve modifiye yapmak istersem neler yapabilirim. Örneğin ben bu motorum hızını nasıl arttırabilirim lütfen yardımcı olur musuzun???:silent:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Arkadaşlar ben de bu motordan almayı düşünüyorum eğer ben bu motoru alırsam ve modifiye yapmak istersem neler yapabilirim. Örneğin ben bu motorum hızını nasıl arttırabilirim lütfen yardımcı olur musuzun???:silent:



KARDEŞ MODİFİYE OLUR AMA HIZ OLAYINI UNUT ZATEN BUNUN BELLİ BİR STANDARTI VAR SONUÇTA HIZ MOTORU DEĞİL BU MOTOR HIZ İSTERSEN KAWASAKİ ZZR 1400 VAR GİT ONU AL:bounce:

YALNIZ MODİFİYE OLARAK NEON IŞIKLAR RENKLİ PARK LAMBALARI VE ÇEŞİTLİ ŞEKİİLLİ YAPIŞTIRMALAR ARTI ALARM VB SEYLER YAPTIRABİLİRSİN TAMAM MI KARSEŞ BU KADAR YETER Mİ ?
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
112
arkadaslar lütfen bu motorlardan almayalım.
getirenleri, ülkeye sokanları da daha kaliteli mallar ithal etmeye, daha dogrusu üretmeye zorlayalım (mallarını almayarak). sonucta arz-talep meselesi...

biliyorum maddi imkansızlıklar bizi bunları almaya zorluyor ama, canı bu motorlardan (151RS'den) cok yanan bi insan olarak soyluyorum bunları...

ilk göz ağrımdı laf söyletmem o başka :))
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
arkadaslar lütfen bu motorlardan almayalım.
getirenleri, ülkeye sokanları da daha kaliteli mallar ithal etmeye, daha dogrusu üretmeye zorlayalım (mallarını almayarak). sonucta arz-talep meselesi...

biliyorum maddi imkansızlıklar bizi bunları almaya zorluyor ama, canı bu motorlardan (151RS'den) cok yanan bi insan olarak soyluyorum bunları...

ilk göz ağrımdı laf söyletmem o başka :))

aynen katılıyorum aha aldım da noldu şuan kapıda yatıyo yaw ben bıktım tamir etmekten ya anlamasaydım bu motordan nolurdu tamirciye hergün paramı bayılıcaktım ya al bi cbr 125 giderken geriye atla bırak takla atsın bide benim zat 150 le yap aynısını bakim 500 ytl masraf çıkmıyomu kardeşim paranın hakkını veriyolar adam bosuna cin malının fiyatını düşük tutmuyo dandik dundik parcalar takmış ya neye elimi atsam kırılıyo eski model marka bişi alsam bundan iyiydi ama işte aldık seninde dedigin gibi laf dedirtmiyoz kendimiz diyoz zat ımı her ne kadar beni çıldırtsada seviyom kendi dalında scuter aslanı geçilmez...cin imparatoru haha
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
aynen katılıyorum aha aldım da noldu şuan kapıda yatıyo yaw ben bıktım tamir etmekten ya anlamasaydım bu motordan nolurdu tamirciye hergün paramı bayılıcaktım ya al bi cbr 125 giderken geriye atla bırak takla atsın bide benim zat 150 le yap aynısını bakim 500 ytl masraf çıkmıyomu kardeşim paranın hakkını veriyolar adam bosuna cin malının fiyatını düşük tutmuyo dandik dundik parcalar takmış ya neye elimi atsam kırılıyo eski model marka bişi alsam bundan iyiydi ama işte aldık seninde dedigin gibi laf dedirtmiyoz kendimiz diyoz zat ımı her ne kadar beni çıldırtsada seviyom kendi dalında scuter aslanı geçilmez...cin imparatoru haha


ARKADAŞIM DEDİĞİN DOĞRU SONUÇTA HER TARAFI PLASTİK ARALARINDA SAĞLAM OLANLARIDA VAR AMA MONDİALİN Bİ 150 ZAT MODELİ ÇOK BOKTAN ÇIKTI ASLINDA MOTOR ÇOK SEKİLLİ ÜZERİNDEKİ AKSESUARLAR SÜPER AMA MOTORUN KASASI ÇOK BÜYÜK MOTORU 70 İ GEÇMİYOR BENDE KULLANDIM BENDE 150 HS VAR GAYET KÖPEK GİBİ 8500 KM OLDU DAHA SORUN AÇMADI AMA EGSOZ SORUNUM OLDU TEK O ÇOK DANDİK EGSOZLAR DEDİĞİN GİBİ USTA OLMANIN FAYDALARI OLMASAN ÇOK SEYLER OLURDU BENDE GENEL SEYLERDEN ANLIYORUM AZ ÇOK MOTOR HARİÇ

BİRİ MONDİAL 150 HS BİRİ DE 151 RS 151 RS HIZ DENEMESİNDE 150 HS İSE MODİFİYE ABART EGSOZ



MONDİAL 150 HS RACİNG MOTORS

vs458768.jpg


MONDİAL 151 RS


nth58939.jpg
 
Son düzenleme:

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Arkadaşlarım Bana Bu Motorlar 120-130 yapıyor diyorlardı da ben inanmıyordum demek doğruymuş.
Helal Olsun Valla:cat:
 
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
8
Merhaba Arkadaşlar,
27 Ağustos 2007'de HS'mi Aldım Bugün 5 Eylül 2007 ve Tam 10 Gün Oldu.
800 Km. Yaptım Daha İlk Bakıma Gideceğim. Yağı HiçDeğişmedi.
Düz Yolda 125 Yapıyor. Motoru Çok Güzel Açtım. İlk 300 Km.de 40 Km. Hızı Geçmedim. Önemli Olan Devirli Kullanmak.
Tek Sorunum Çok Yakması.
32 Litre Benzinle 800 Km. Yaptım.
97 YTL İle 800 Km.de Diyebiliriz. Nasıl Düşürebilirim ?
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
502
çok yakıyo be senin motor bizde L300 minibüs var 110 ytl ile 600 km gidio düşün bi motorunda ayarsızlık var
 
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
8
çok yakıyo be senin motor bizde L300 minibüs var 110 ytl ile 600 km gidio düşün bi motorunda ayarsızlık var

tetikçi kardeş aldığım yere sordum normal sayılır diyolar anlamadım gitti.
sonuçta 150lik motor 75lik 100lük olsa ayarsız dicem ama napalım idare etcez. yakmaması için dua etcez :)
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
tetikçi kardeş aldığım yere sordum normal sayılır diyolar anlamadım gitti.
sonuçta 150lik motor 75lik 100lük olsa ayarsız dicem ama napalım idare etcez. yakmaması için dua etcez :)


KARDES KARBÜRATÖRÜ TEMİZLET ARTI HAVA FİLTRESİNİ VE YAĞINI ZAMANINDA DEĞİŞTİR YANİ YAKIN ZAMANLARDA SÜREYİ UZATMADAN BAKIMLARINI YAP VE FAZLA BASMA NE KADAR BASARSAN O KADAR YER SONUÇTA VİTESLİ MOTOR DEĞİL
 
Katılım
6 Şub 2006
Mesajlar
310
servis bekle 1500-2000 km yi geçince düzelir diyo ben pek inanmadım.benimde aynıydı 2000 km oldu hala aynı artık bu bakımda sölicem.ama motorun karbüratörüyle oynatma diyolar.artık bakcaz bisiler.sizinkiler ne kadar yakıo.100 km de kac litre??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst