Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 2,408
Merhaba arkadaşlar
bende gelmek isityorum fakat daha önce böyle uzun çıkmadım biryere benim CıBıR
125 le gelebilirmiyim 120 den fazla basmasınız dimi sizden koparım diye korkuyorum. ne dersiniz
içimizdeki motosikletlerin cogu seninle eş degerde o yüzden çok hızlı gidilmeyecek