[İstanbul/Yalova/Eskişehir] MT 2 Eylül 2007 Bursa Gezisi

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Merhaba arkadaşlar

bende gelmek isityorum fakat daha önce böyle uzun çıkmadım biryere benim CıBıR
125 le gelebilirmiyim 120 den fazla basmasınız dimi sizden koparım diye korkuyorum. ne dersiniz

içimizdeki motosikletlerin cogu seninle eş degerde o yüzden çok hızlı gidilmeyecek
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
vallahi ben garanti veremem :) eyer gelirsem baya bi hızlı gelmem gerekecek çünkü bursada sizinle sadece 6 saat beraber olacam. ondan sonra dinlenmeden gene 10 saat yola geri gelicem :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
görkem gel bereber gidelim ben pazartesi yola cıkıyorum cok yorulmak istemiyorum beraber kulanırız
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
banada lazım birileri :) izmirden katılım olsaydı izmirden alır geçerdim birilerini. abi ist de olmak varmış ya :)
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
:silent: bak şimdi benimde kafam karıştı :) ben pazar günü bursada olacam p.tesi sabah 07:00 de iş başı yapmış olmam lazım. yoksa abana bursada veya ist de iş bulmanız gerekebilir.

cv ektedir :p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Ben akşam çok geç saate kalmam, en fazla hava kararmadan evde olmak isterim yani 17:00 a kadar takılırım sonra tek de olsam yinede dönüş yoluna cıkarım.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
suspectToplu geri dönüş saat 18olacak buğra...

oflualper Siz istediğiniz kadar basabilirsiniz grup sürüşü içinde bulunmayacaksınız neticede.Bursa sınırları içerisine girdiğinizde liderliği ben alacağım :p cıbırla fazla hızlı gidemeyiz :p

görkemHalis abi ile birlikte gelmeni isterim...Ona yedek kaptan lazımmış bak...

banada lazım birileri :) izmirden katılım olsaydı izmirden alır geçerdim birilerini. abi ist de olmak varmış ya :)

İzmir'de modumuz var ama katılacağını sanmıyorum:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
suspectToplu geri dönüş saat 18olacak buğra...
18:00 zorlar.

Ortalama 80-90km/s.
80km mesafe arabalı vapur, yani bu mesafeyi 1 saatte alırız.
45dk. arabalı vapurun karşıya geçmesi.
Arabalı vapurdan inince benım içerenköye kadar 1 saatte gelsek ben ordan karşıya geçicem 30dk.

Yani ufak bir hesap: 3 saat sürüyor yol, yani 21:00 gibi evde olmuş olacam ve bu benım için cok geç.
O sebeble ben tek başıma 17:00 gibi çıksam 2 saatte eve varırım. oda 19:00 yapar.

Göründüğü gibi sadece 1 saat geç çıkmam, 2 saat ileri atıyor.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
suspectToplu geri dönüş saat 18olacak buğra...
18:00 zorlar.

Ortalama 80-90km/s.
80km mesafe arabalı vapur, yani bu mesafeyi 1 saatte alırız.
45dk. arabalı vapurun karşıya geçmesi.
Arabalı vapurdan inince benım içerenköye kadar 1 saatte gelsek ben ordan karşıya geçicem 30dk.

Yani ufak bir hesap: 3 saat sürüyor yol, yani 21:00 gibi evde olmuş olacam ve bu benım için cok geç.
O sebeble ben tek başıma 17:00 gibi çıksam 2 saatte eve varırım. oda 19:00 yapar.

Göründüğü gibi sadece 1 saat geç çıkmam, 2 saat ileri atıyor.

grupla gidince 3 saat yalnız gidince 2 saat ? :p

nasıl oluyor? :queen:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
suspectToplu geri dönüş saat 18olacak buğra...
18:00 zorlar.

Ortalama 80-90km/s.
80km mesafe arabalı vapur, yani bu mesafeyi 1 saatte alırız.
45dk. arabalı vapurun karşıya geçmesi.
Arabalı vapurdan inince benım içerenköye kadar 1 saatte gelsek ben ordan karşıya geçicem 30dk.

Yani ufak bir hesap: 3 saat sürüyor yol, yani 21:00 gibi evde olmuş olacam ve bu benım için cok geç.
O sebeble ben tek başıma 17:00 gibi çıksam 2 saatte eve varırım. oda 19:00 yapar.

Göründüğü gibi sadece 1 saat geç çıkmam, 2 saat ileri atıyor.

Herkesle birlikte aynı saatte çık free takıl grup sürüşüne uyma yine 2saatte var varabiliyorsan tabi:) Taş çatlasın 1saatte topçulara gidersin...Akşam trafiğini göz önünde bulundurduğumuzda...Karşıya geçiş 45dk...eskihisardan ne kadar sürer fikrim yok sizin ev...18da çık free takıl kardeşim..Erken kaçma..17:00'yi saatimiz gösterdiğinde siparişlerimizi veriyor olacağız tam mı 1buçuk mu yoksa 2mi:queen::queen::queen: ::dpac:: iskender ::dpac::

suspectToplu geri dönüş saat 18olacak buğra...

grupla gidince 3 saat yalnız gidince 2 saat ? :p

nasıl oluyor? :queen:


ertekin geliyorsun deil mi?Yarın birlikteyiz...cıbırlarımızı uludağ zirvesine doğru süreceğiz:mrgreen::mrgreen: Dönüşte suspect ertekin'i senin arkana takarım bakalım hanginiz daha önce İstanbul'a varacak...


Ayrıca arkadaslar fotoğraf olayını kim üstleniyor benim makinam yok...Olanların yanında getirmesini rica ediyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Geliyorum elbette....

CBR'ı satmadan güzel bir gezi yapalım yol yapalım, iskenderimizi yiyelim ooohhhh :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
grup 80-90 la giderkene, ben 120-130 la gidicem o sebeble erken varabilirim yani.

Neyse bakalım hele bir oraya gelelimde dönüşüde ayarlarız, gidiş süresi neyse dönüş süreside o olur, ona bakarak harket ederim. ;)
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Eh madem öyle ben de geleyim bare...
Ama halis abi 70-80 gitmek yok sıkılırım ben vallahi :cherry:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Ark.Lar burda gok gurluyor ve gece yagmur yagacak gibi, azonce ark.Lardan aldigim bilgi; meteorolojiye gore pazar ve pazartesi ist. Ve guneyi yagmurlu olacakmis. Eger yagmur yagarsa ben gelmem, cok onceden de soylemistim.

Tabi ins. Yagmur Yagmazda keyifle gezeriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst