aranızda viraj sevmeyeniniz varmıı???

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
İtalya Pass'ları (Geçiş Yolları)
Zaman zaman 2070 metre yüksekliğe ulaşan, Alp dağlarının İtalya'da yer alan doğusundaki geçişler. Bir çok motosiklet tutkununun gerçekten soluğunu kesecek, yılan gibi kıvrılan mühendislik becerisi yollar.








 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Mıcır olmadığı sürece ve asvalt iyi olduğu sürece bayılırım diyebilirim.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
bunlarda italya'dan .......abi nediyonuz yaw türkiyede bırakın dag başını şehir içinde bile bukadar güzel yol yok:pr:




vala bu yolar güzel ama dogru motosiklet ve dogru süratle tadına doyulmaz ama bazılarımızada yusufcuk türküsünü söyletir:mrgreen::mrgreen:

 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
bu yollar özel pistlere taş çıkartır yaw:p
Gerek iki teker gerekse dört teker unutulmaz anlar yaşanır bu yollarda hadi hemen yarın yola çıkalım:queen:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
pörfecto asfalto ..

belissomo içim gidiyo....

ah ah... şimdi oralarda olamak vardı....
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Ben cruiserciyim ve pek yatmaya cesaret edemiyorum.Ancak 90"la giderim o yollarda
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
usta bu virajlarda adrenalin tavan yapar.
yollar güzel hakikaten
istanbuldaki gibi köstebek yuvası olmasında çukura gir çık gir çık yürüyerek gitsem daha iyi diyorum bazen ...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
virajlar her zaman sürüş keyfini dahada artırır.bayılırım virajlı yollara ama tek korktuğum şey mıcıııır...:cyclopsan:queen::queen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Bence bu yollarda egsozdan çıkan ses ancak yusuf,yusuf tan başka bişey olamaz:mrgreen:
ya da 3 kişi zor gidilir bu virajlarda ben,yusuf ve :queen:yusuf
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst