Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Ağu 2006
- Mesajlar
- 1,773
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pazar gittik , köfte yedik , f1 izledik , geldik işte bunlar da fotoları :cherry:
http://picasaweb.google.com/rmsengel/26082007KizilcahamamF1IzlemeGezisi?authkey=f1L3xkbnBP0
katılımcı atılımcı motorcuların listesi :
gupilya (grup sürüşünde yavaş gitme yarışı yaptık , abimiz kazandı :cherry
betonarme (brezilya usulü şortu ile gelmişti, pantolona döndü
)
shakulin (betondan bezmiş artık fotoda belli
)
chimera (nane değilim diye haykırıyordu
)
zatoichi (arayı uzatmayalım :wiinkk:
)
ren (doğayı salınmayı nası engelledim ama ehehe)
budur :queen:
R3N
http://picasaweb.google.com/rmsengel/26082007KizilcahamamF1IzlemeGezisi?authkey=f1L3xkbnBP0
katılımcı atılımcı motorcuların listesi :
gupilya (grup sürüşünde yavaş gitme yarışı yaptık , abimiz kazandı :cherry
betonarme (brezilya usulü şortu ile gelmişti, pantolona döndü
shakulin (betondan bezmiş artık fotoda belli
chimera (nane değilim diye haykırıyordu
zatoichi (arayı uzatmayalım :wiinkk:
ren (doğayı salınmayı nası engelledim ama ehehe)
budur :queen:
R3N