- Katılım
- 2 May 2007
- Mesajlar
- 624
- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar. 27.08.2007 tarihinde yapmış olduğumuz marmaris inbükü gezimizin resimli anlatımı burda dır arkadaşlar
c. tesi gecesi capkanla bigboy48 ve yorgun_48 önden gidip inbükünde çadırları falan hazırladılar. ben ve mt dışından 2 motorsikletli arkadaşım gece saat 23:30 gib ortacadan marmarise doğru yola çıktık.
saat 12:45 gib marmaristeydik orda phynx ve yorgun_48 le buluşup alışverişimizi yaptıktan sonra direk inbüküne doğru yola çıktık. hazırlıksız olduğumuz için buraya kadar resim yoktu maalesef
inbükünde gecemizi geçirdikten sonra sabah saat 09:00 gib uyandık.
Bunlar mt dışı mülteciler

Bigboy48 yada Gaziboy 48
gece baya üşümüş garibim 

Buda Muğla MT nin şeyhinin yani benim sarayım :queen:

hmm bunu ben çektim ama yorum getiremedim
yorum size ait 

herkes kalktıktan sonra Asparana kahvaltı için gitmeye karar verdik.
asparana gitmek için toparlanırken!!!


Asparanın girişinde



Kamp alanımıza geri dönerken gece yapamadığımız manzara resimleri önünde hatıra fotoğrafı çekme işinide yaptık :wiinkk:
soldan sağa üst Erdi(gitarcımız
) Emrah(Işıksız Scootercı) yorgun48 Yiğit(phynx) Alper (OfluAlper bi diyer lakabıyla Şeyh
)
soldan sağa alt capkan bigboy48(Gaziboy48) ve Emrah.

ay fot ek olarak asker Cenk
kolumdaki dövmenin yapımcısıdır aynı zamanda 

motorlarımız

aşşağıdaki koyun hernekadar tam ismini bilmesemde bilgiğim tek şey denizinin mükemmel ve tertemiz olduğudur.

buda başka bi açıdan

arkadaşlar etten kule yapalım dedik beceremedik. bunu suçu alttaki 4lüdemi yoksa üstdekilerdemi biz çözemedik buyrun siz çözün



altdaki resim muğla mt de bayanların saltanat sürdüğünün kanıtıdır.
:queen:

arkadaşlar benden resim olarak bu kadar en kısa zamanda bendeki videolarıda atarım link olarak.
çok güzel bi gezi çıkardığıma inanıyorum. çünkü ben ve eşim çok eylendik sizlerinde eylendiğinize inanıyorum. hepinize çok teşekkür ediyorum. en kısa zamanda videolarıda atacam arkadaşlar.
c. tesi gecesi capkanla bigboy48 ve yorgun_48 önden gidip inbükünde çadırları falan hazırladılar. ben ve mt dışından 2 motorsikletli arkadaşım gece saat 23:30 gib ortacadan marmarise doğru yola çıktık.
saat 12:45 gib marmaristeydik orda phynx ve yorgun_48 le buluşup alışverişimizi yaptıktan sonra direk inbüküne doğru yola çıktık. hazırlıksız olduğumuz için buraya kadar resim yoktu maalesef
inbükünde gecemizi geçirdikten sonra sabah saat 09:00 gib uyandık.
Bunlar mt dışı mülteciler

Bigboy48 yada Gaziboy 48

Buda Muğla MT nin şeyhinin yani benim sarayım :queen:

hmm bunu ben çektim ama yorum getiremedim

herkes kalktıktan sonra Asparana kahvaltı için gitmeye karar verdik.
asparana gitmek için toparlanırken!!!


Asparanın girişinde



Kamp alanımıza geri dönerken gece yapamadığımız manzara resimleri önünde hatıra fotoğrafı çekme işinide yaptık :wiinkk:
soldan sağa üst Erdi(gitarcımız
soldan sağa alt capkan bigboy48(Gaziboy48) ve Emrah.

ay fot ek olarak asker Cenk

motorlarımız

aşşağıdaki koyun hernekadar tam ismini bilmesemde bilgiğim tek şey denizinin mükemmel ve tertemiz olduğudur.

buda başka bi açıdan

arkadaşlar etten kule yapalım dedik beceremedik. bunu suçu alttaki 4lüdemi yoksa üstdekilerdemi biz çözemedik buyrun siz çözün



altdaki resim muğla mt de bayanların saltanat sürdüğünün kanıtıdır.

arkadaşlar benden resim olarak bu kadar en kısa zamanda bendeki videolarıda atarım link olarak.
çok güzel bi gezi çıkardığıma inanıyorum. çünkü ben ve eşim çok eylendik sizlerinde eylendiğinize inanıyorum. hepinize çok teşekkür ediyorum. en kısa zamanda videolarıda atacam arkadaşlar.


