Ben almaya karar verdim gibi arkadaşlar.9000 nakit'i tamamladım gibi.Eğer 9000'e plaka dahil veren bayi çıkarsa alacağım.Yok 9000'i beğenmezlerse size hak vereceğim.Hakşkaten aç kalmamış,tok satıcı bunlar diyebiliriz.
ve sadece 69 yaşında ve 65 000 km'de.
Üçüncü motorum ve verdiğim paranın az olduğunu bile düşünüyorum.Makina tabiri caiz ise köpek gibi gidiyor ve benzini bitmek bilmiyor.Bence ilkbaharda fiyatı 10000 ytl üstü olacak.
fazla tartışmaya gerek yok o para o motora çok ( bence )
125 cc lik modellerden cok daha fazla getırısı olmadığı için
eğer 250 cc lik model 4.500-5.500 civarında olsa idi kimse 250 cc lik modeli köülemezdi e sen kalk 125 lik motorun 3 katı para ver karşılığında +%50 beygir gücü +%30 hız satın al bence burada fiyat performans dengesizliği var
hal boyle olunca küçük cc de kalmak yada çin mali motor almak daha mantıklı gibi
alan arkadaşımıza da allah kazasız belasız suruşler nasip eder inşallah hayırlı uğurlu olsun
eğer 250 cc motor 9-10 bin sınırında ise akla şu sorular gelebılır
1. motor kısıtlı sayıda uretılmıştır bu nedenle yatırım/malıyet = yuksek fıyat
2. motor super distributor firma bu modele çok fazla guvenıyor fiyatı şışırıyor
3. bu memlekette motordan anlayan yok fiyatı yuksek tutalım bişey var sanıp alırlar
4. cep telefonları gıbı yuksek fıyatlı çıkartıp ilerde düşürecekler ( ama bu cep değil )
5. nasıl olsa sezon başı tutturabıldiğimize satalım satışlar azalınca fiyat kırarız
belkı sizlerin aklına daha farklı sorular gelıyor olabılır ama benım gerçek düşüncem şudur ki 250 cc motora o barayı vereceğime er5 e verir 2006 modelini alırım kafam da rahat olur cebimde ( bugun gördüm gürcan abide sordum kız gibi motor 9.750 istiyor sahıbı dedi ) gelde kıçı kırık 250 liğe o parayı ver
yok arkadaş yok biz adam olmayız :queen:
kısaca abartılmış bir durum alın motorunuzu başınıza çalın
bineriz çin malı motorlara olur bıter nsıl olsa adamlar hrşeyı taklıt edıyorlar yakındır 500 lükler 600 lukler siz o paralara zor satarsınız o motorları
yanı çok güçlü değil teknolojik değil aman aman bir özellğide yok alt tarafı 250 lik kardeş bu nedir boyle cbf 250 de çok ucuz değil hanı 5500 ytl ıyı bır fıyattı da satıldı sankı şimdi onu alan mı var o da pahalı
Ben ayda 2500-4000 km yol yapıyorum.Bu yakıta cüzdanım dayanmaz.