Israrla kaçanlar, inatla kovalayanlar...

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
http://www.youtube.com/watch?v=7AmYbMrH6gU

Bu videoda bir motosikletli ısrarla polisten kaçıyor, sanırsam kontra tekniğinden bihaber bir sürücü ki virajlarda aşırı yavaşlıyor ve polis farkı kapatıyor.

İşin aslı polis kaçan zanlıdan daha tehlikeli gibi, zanlıyı yakalamak için çiğnemediği trafik kuralı bırakmıyor.:silent:

http://www.youtube.com/watch?v=QTVnpr2ZqZg

Bu güzel kardeşimizde zanlımı F1 pilotumu belli değil, o nasıl kaçış anam öyle:p

http://www.youtube.com/watch?v=soq46akysKs

Ağrısız sancısız yakalanan bir motorcu...
Bu video da bana garip gelen 4:42 dakikada bir tır'ın tersten bağlanmış bir tır'ı çekerek trafikte seyir halinde olması :silent:

http://www.youtube.com/watch?v=sgyQiVy2lqk

Bunuda motosikletli vatandaş ön ve arka kameralarıyla kendisi çekmiş.
Kanımca kontra tekniğini biliyor.:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
ooo maşallah bakıyorum kitabı okumaya baslamısız :wiinkk:
Ne güzel dimi öğrendikce daha baska bir zevk veriyor :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Hocam 3. kısımdayım, kontra kafama yattı orda sorun yok da ön frene iki parmak olayını aşmam lazım :wiinkk:

Bu arada senidemi uyku tutmuyor?

Kokoreç ısmarlayabilirim:queen::queen::queen:
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Öncelikle ik videoda araba kullanan polis tek kelimeyle muhteşem.
Kontra tekniğine gelince evde kollar bir yana kalça ters bir yana denemeni tavsiye ederim.Hiç olmazsa kimse ne yapıyor bu demez.Anlamak çok kolay.Son olarakta cakalaz kaçma.Çünkü Türkiyede dur ihtarına uymazsan polisin ateş etme hakkı var.Niyazi olma 1 ceza için...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Kontra tekniğine gelince evde kollar bir yana kalça ters bir yana denemeni tavsiye ederim.Hiç olmazsa kimse ne yapıyor bu demez.Anlamak çok kolay.Son olarakta cakalaz kaçma.Çünkü Türkiyede dur ihtarına uymazsan polisin ateş etme hakkı var.Niyazi olma 1 ceza için...

Yok valla direkt denedim, daha öncede yapıyordum ama farkında olmadan yapıyordum.

Bilinçli yapıldığında çok daha etkin bir sürüş kabiliyeti sağlıyor.

İki gündür motosikletten aldığım keyif milyon kat arttı.:cherry:

Cerrahi'ye bir kez daha teşekkürler.:cherry:

Cakalaz, nikotin abi haklı, sakın kaçma, katil değilsin hırsız değilsin, 3 kuruşluk ceza için ne kendinin nede polislerin hayatını tehlikeye atmamalısın, unutmaki onlarında aileleri, çocukları, eşleri, anaları, babaları var.

@banavurma

Rica ederim :)
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
hmmmm bu arada polsiten kacipta yakalanmak 15.500 ytl + hakim vs.vs.vs bilgilerinize:mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Cerrahi'ye bir kez daha teşekkürler.:cherry:

Benim yaptıgım birşey yok üstadım. Sen istedin geldin ögrenmenin yollarını benden daha uzman arkadaslar söyledi. hepsi bu ben sadece sizin gibi güzel bir insanla tanısma fırsatına nail oldum :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst