başarılı bir yarış grubu kurmuşlar

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
barış abi bak çoluk çocuk geliyor gaza getirme adamı :p
Ellerine saglık güzeldi :rendeer:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
42
valla yarış grubundan ziyade gösteri grubu kurmuşa benziyorlar :)
teşekkürler paylaşım için
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Yarış pistte yapılır. Döktürün grenajları gidip pistte kurtlarımızı dökelim dicem ama nerdeeeeeeeee :p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
valla yarış grubundan ziyade gösteri grubu kurmuşa benziyorlar :)
teşekkürler paylaşım için

keşke racing grubu deseydim. türkçesini söyleyince toplanıp yarışıyolar anlaşılmış.

isveçli 4 racing motorlu kafadar güzel bi grup kurmuşlar.

özellikle stoppie ler 10 numara bence.

Yarış pistte yapılır. Döktürün grenajları gidip pistte kurtlarımızı dökelim dicem ama nerdeeeeeeeee :p

baba gidelim dökelim de karar vermek yetmiyo ki. avrupa da 10 euro ya piste girebiliyomuşun . ben Türkiye de bunun 10 katını vermeye hazırım. zaman da ayırıcam. bi g.tümüzü vermediğimiz kalıyo ama yetmiyo adam toplayıp çıkamıyoruz işte biliyosun.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst