anlayanlar banada anlatsın

Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
bu bir oyun bence polis motrluya vurabilecekmi oyunu,merdivenden inenler ne alaka bilmez ben
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence bi yerde kaza olmuş bi polise vurmuş olabilirler... polis te kaba kuvvete başvurmuş gcenleri indirio...
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
polislerde tam salakmıs haa sen duz tut sopayı gelsin carpsn ztn ne sallıonki nyse ynede vurması sonucta motorcular..
köpeğinde benzine sumu karışmış akümü bitmiş noolmus:cherry:
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
arkadaşlar tam net hatırlayamıyorum ama tv.de seyrettim olay tayvan'da oluyor halk ayaklanması gibi birşeydi.motorsikletlerle gurup halinde birşeyi protesto ediyorlardı. eski bir olay zamanınıda 1-2 sene önce
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst