flaş!!flaş!!flaş!!efend_isoyu hiç böyle gördünüzmü

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
1408072145gq9.jpg

Bu resim müthiş videosu olsa heran tek tekere kalkıcak gibi, koçum benim beeee yürü beee kim tutar seni api:)

sanırım zion tuttu hemde çok pis tuttu kanımca

hehe.. gitti karizma hyo'cunun...

gittiki ne gitti nasıl toparlayacam bilmiyorumm:pale:

iso efendi o ne hal öyle.yakında yöresel şalvarla çıkarsa resimlerin hiç şaşmam:mrgreen:

yav abi sende yerin dibine soktun beni iyiceee kaskı çıkarır külahta takarım artıkk yada lengeli pötür şapkaa :mrgreen:

Uğraşmayın İso yla yaaaaaaaaaaaaaaa :queen: İso napıyo bu sana :queen:

tubiş sende olmasan beni kim korur bilmiyorumkiii destekleyin beniiiiiiiiiiiiii

efendy-iso:) şaane olmuşun:p

bencede şahane oldu :pr: abi beyaz çorap yok ışık parlamış öyle görünmüş

İso tum Mt adana seni tanıyor sanıyorum :)
Bence Hyo nun rengını degıstır elbıselerı boyattır hatta renklı lens ve sac boyasıda tavsıye ederım :)))
Kızma ya hoş olmuş acil tarafından karşı saldırı beklıyorum ama!!!
boyle hos haberler ıle dolu olsun sayfalarımız kazasız belasız.

yapacaz bişeyler artık motoru artık askeri kamofilaj sistemiyle sürmem lazım çok ortalıkta görmüden ama intikamım acı olcakkk

sana dikkat et derim iso'yu en son gordugumde gres yağı almış eline geliyordu:))
balatalara dikkat!!!

gres yağını aldımm sadece balatalara dikkat etmesi yetmezzz:queen:

iso walla dikkatli ol sakın malzeme falan taşıma motorda bak bunlar paparazzi gibi olmuşlar malum,,,yakalanın makalanın,,,,iso beni artçı alda bende davul çalayım olurmu :queen:

zurnamız var zaten isminin baş harfi cengizz namı değere zion1 davuluda sen çalarsın o zaman beyaz çorap çekilip bi 35 lik açılır işte :cherry:
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
43
hocam çok şekil olmuşsun biz seni böyle tanımıyoduk yaa HFC de devamlı korumanın öneminden bahs eder dururdun (bakkala gitmek için çıktın herhalde evden terlik filan o yüzdendir yaa:p)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Bu topic konu dışında olmalı aslında :queen: :queen:


:pale:ya tubiş sende hep böyle yapıyosun bayadır takipcinim mod lara uyarı mesajı verir gibi yo şöyle yok böyle:pale:konu içi olması için ne yapmamız lazım yani aynı konuları çevirip çevirip milletin önüne mi koyalım biraz şenlik olsun dedik:pale::farao:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Tamam tamam üzülme :mrgreen: Ama alınması gerekirse ben demeden de alırlar zaten :)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
ulem modayı bi türlü tutturamıyorum:p şimdide terlik modası çıkmış hay allahım :queen: süpersiniz acıların sokak ss versiyonu iso terliğe, terlik hyo'ya snra terlikle hyo isoya filimin adı darbeli ss :queen::queen: :rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
millet vide osu da var ama isonun yapacagı saldırının şiddetine göre kullanacam onuda hadi bakalım iso blöfünü gördüm..:mrgreen::mrgreen::mrgreen:daha bende ne bombalar var patlatsam ücüncü dünya savaşı cıkar heralde:mrgreen::wiinkk:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
flaş flaş flaş adanada paparazi var dikat sizi de yakalamasın adı cengiz motosikleti eyik cantlı haha mondial kn 150 kamarası 10x4 zomm samsung d900 haha ama beni yakalarsan helal ok
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
flaş flaş flaş adanada paparazi var dikat sizi de yakalamasın adı cengiz motosikleti eyik cantlı haha mondial kn 150 kamarası 10x4 zomm samsung d900 haha ama beni yakalarsan helal ok



boş anını bulurum kanka ama kameram samsun degil motorola v3i :mrgreen:hatta senin içimde bir hınzırlık aklımda var bile :pl::thumleft:::evil::::zencii::::exclaim:::friends:::pokey::::jester::ifadelerde n ip ucu cıkar artık :queen:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
boş anını bulurum kanka ama kameram samsun degil motorola v3i :mrgreen:hatta senin içimde bir hınzırlık aklımda var bile :pl::thumleft:::evil::::zencii::::exclaim:::friends:::pokey::::jester::ifadelerde n ip ucu cıkar artık :queen:



kanka ama uygunsuz vaziyete çekmede nasıl çekersen çek ok bu arada nasıl çekecen hemen bir topik saç paparaziler diye
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
ıso abı acıl bı plan yapman lazım bu ıs bole olmazz...resmen oynamıs snn ıtıbarınla :mrgreen::cherry: ama resımler şahane
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
çok pis yakalanmış.mete_han bile böle yakalanmamıştır.olsun modacı hata yaparsa ,ortaya çıkan moda olur.bakarsın herkes senden özenip terlikle motor sürer.hatta korumalı terlik felan çıkarır firmalar :queen:
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
çok pis yakalanmış.mete_han bile böle yakalanmamıştır.olsun modacı hata yaparsa ,ortaya çıkan moda olur.bakarsın herkes senden özenip terlikle motor sürer.hatta korumalı terlik felan çıkarır firmalar :queen:

vallah ben hava sıcak oldumu filp flop kulanıyorum:mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2007
Mesajlar
5
terlikler hoş olmuş

terlikler hoş olmuş ama birazda boş olmuş kardeş
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
hocam çok şekil olmuşsun biz seni böyle tanımıyoduk yaa HFC de devamlı korumanın öneminden bahs eder dururdun (bakkala gitmek için çıktın herhalde evden terlik filan o yüzdendir yaa:p)
saolsun konuyu açan arkadaş geldi beni dükkandan aldı bende ayakkabı giymeye üşendim montu attım üstüme çıktım ne bileyim böyle bi cinlik yapacağını
ulem modayı bi türlü tutturamıyorum:p şimdide terlik modası çıkmış hay allahım :queen: süpersiniz acıların sokak ss versiyonu iso terliğe, terlik hyo'ya snra terlikle hyo isoya filimin adı darbeli ss :queen::queen: :rendeer:
aman abi karıştırma filimleri o film gösterimde değil burda :queen:
ıso abı acıl bı plan yapman lazım bu ıs bole olmazz...resmen oynamıs snn ıtıbarınla :mrgreen::cherry: ama resımler şahane
iso abi haa çatlatım gülmekten intikamım acı olcak abimmm
çok pis yakalanmış.mete_han bile böle yakalanmamıştır.olsun modacı hata yaparsa ,ortaya çıkan moda olur.bakarsın herkes senden özenip terlikle motor sürer.hatta korumalı terlik felan çıkarır firmalar :queen:
eğer bu terlik modası tutarsa giyenlerden şimdiden patent ücreti alırım haberiniz olsun hatta ben başvuruda bulunayım korumalı terlik nasıll :queen:
terlikler hoş olmuş ama birazda boş olmuş kardeş

dolduralım abii :queen:

Çok güzel ; ben beğendim...

:cat:
o senin güzelliğin saolasın
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:) hiç görmemiştim ama artık tam gördüm.. dalga geçiosunuz ama bi tane resim var yandan çekilmiş o sürüyo motoru o iyimiş...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst