Çılgın Bisikletci...

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
hahahahaha bir anda motordan soğudum bisikletçi olmak istedim

bu arkadaş kesinlikle buyuk yetenek sahibi taktir ediyorum
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Bi ara böle merdivenlerden böle bahçe duvarlarına falan zıpladı hop hop dedim düştü şişmdi...Herif aşmış yahu bu ne böle...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
abi o dereden nasıl geçmektir o öyle ben bisikletsiz geçmeye kalksam kesin ayaklarımız suya sokarım adam zıpladı geçti helal olsun
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
abi çok kötü düşüyor adam :cyclopsan kask kafadan fırladı ayakta zor duruyo çok kötü valla bu kazanın motosikletle olduğunu düşünemiyorum :cyclopsan Allah göstermesin
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
taktir ettim, çocuk aşmış...durduğu yerde en az 50 - 70 cm yükseliğe bisikletle zıplıyor...çözemedim gitti vesselam...
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
661
bu bisikleti süren insan mı yoksa o bisiklet sihirli mi anlayamadım.nasıl yapabiliyor yaa:silent:
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
166
ya bu adamlar benim murtazala yaptığım hareketleri youtube vermişler bide benden izinsiz nese artık bende ünlü oldum istemeye istemeye adamı ünlü yapıyolar canım:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
bende eskiden böyle yapardım iki ayagımı iki kolumu kırmıştım,
paylaşlımın için saol hiç tavsiye etmem kimseye
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
abi çok kötü düşüyor adam :cyclopsan kask kafadan fırladı ayakta zor duruyo çok kötü valla bu kazanın motosikletle olduğunu düşünemiyorum :cyclopsan Allah göstermesin

Hiç bir zaman hangi konuda olursa olsun şansını zorlamamak lazım...yani azrailin üzerine fazla gitmemek lazım:cherry: Kardeşi,m altı üstü bisiklet yavvv mobilet olsa neyse diyeceğimde o adam ölmediğine dua etsin ölmüştür belkide salak.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst