Çalıntı motor atölyesi

Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
geyik de yapmis olabilirler, calip videoyu internete koyacak kadar KEK degillerdir...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
şu mübarek kandil gününde beddua etmek istemiyorum.
ALLAH (CC) sizleri ıslah etsin inşallah. amin.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
+%&/%&(%&&+'&/+'/%&/%&^^/%&/%&/
/%&/%&/%+'^^!!'é!^^+%'
anladınız siz onu...:farao:::rantinp:::rantinp:::ranntign
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
78
arkadaslar bu video savcilik icin ihbar kabul edilip o sahislar hakkinda islem yapilabilir o video yu youtuba koyankisi yakalanabilir rahatlikla pc ip no sundan bu zor degi motoru calinan bir arkadasin bu video hakkinda islem yaptirsa iyi olur
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
...asparagas gibi geldi bana yüzlerini saklamadan neden kendilerini ihbar etsinlerki mantıklı bi izahı yok ..fake
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çaldıkları motorları toplayıp parçaladıkları yeri videoya çekip youtube e koymuşlar.

dinsizin hakkından imansız gelir.
hem dinsiz hem imansız olursa onun hakkından kim gelir acaba?

http://www.youtube.com/watch?v=erjIwJnV9BY

arkadaşlar beni bayağı güldürdünüz...hele tepki verenlere daha çok gülüyorum...anlamadan dinlemeden yada bir öngörü yürütmeden basmışlar kalayı...ne alaka şimdi...sağdaki mobiletin üzerinde eşşek kadar CUKO yazıyor...cuko denen çocuk bu viedoları çektiren kişi...ve diğer videolardada açık ve seçik olarak kimliğini belli ediyor...yani bir şekilde arkadaş ortamıyla birlikte youtubeye öylesine videosunu koydurmuş...köpeğiyle oynarken falan bayağı viedosu var hepside açık ve net...


o videoyu çeken salaklardan biri çalıntı diye bir laf uydurmuş...sizlerde o kelimeye takılmışsınız...insan hiç çalıntı motora kendi lakabını yazarmı...sizi düşünmeye davet ediyorum...

mobiletin üstünde CUKO yazıyor...aynı videonun yanındaki diğer linklere bakın...hep Cuko ile alakalı şeyler...

http://www.youtube.com/watch?v=0nJdoHp7e5E&mode=related&search=

buda CUKO videosu...köpeğiyle...buna benzer çok ceple çektiği videosu var...siz akıllısınız bu çocuk aptal öylemi...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
bence bunlar 15 16 yaşlarında serseri olmaya veya öyle gözükmeye çalışan
toy genç insanlar.bu çalıntı motor olayını da bence "biz çok pislik adamlarız
bizde her yol var"mesajını vermek için yapmışlar.
Allah yol yakınken kendilerine veya başkalarına bir zarar gelmeden ıslah eder inşallah
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
219
arkadaşlar beni bayağı güldürdünüz...hele tepki verenlere daha çok gülüyorum...anlamadan dinlemeden yada bir öngörü yürütmeden basmışlar kalayı...ne alaka şimdi...sağdaki mobiletin üzerinde eşşek kadar CUKO yazıyor...cuko denen çocuk bu viedoları çektiren kişi...ve diğer videolardada açık ve seçik olarak kimliğini belli ediyor...yani bir şekilde arkadaş ortamıyla birlikte youtubeye öylesine videosunu koydurmuş...köpeğiyle oynarken falan bayağı viedosu var hepside açık ve net...


o videoyu çeken salaklardan biri çalıntı diye bir laf uydurmuş...sizlerde o kelimeye takılmışsınız...insan hiç çalıntı motora kendi lakabını yazarmı...sizi düşünmeye davet ediyorum...

mobiletin üstünde CUKO yazıyor...aynı videonun yanındaki diğer linklere bakın...hep Cuko ile alakalı şeyler...

http://www.youtube.com/watch?v=0nJdoHp7e5E&mode=related&search=

buda CUKO videosu...köpeğiyle...buna benzer çok ceple çektiği videosu var...siz akıllısınız bu çocuk aptal öylemi...

Hırsızlara tepki vererek mete han kardeşimizi güldürmüşüz, neşelendirmişiz. çünkü bunlar hırsız değilmiş.

mete han kardeşimin neşesini kaçırmak istemem ama bu hırsızlar, görüntüler yayınlandıktan sonra yakalanmışlar. başka bir motosiklet sitesinin yöneticisi admin arkadaş hırsızların yakalandığı bilgisini youtube linkinin altına eklemiş.
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
166
abi bizim buralardada çalıntı motorları alıp izmir karşıyaka oteli arkasına götürürler esrar karşılığı verirler çok dövmek isteyen gitsin dövsün tabi içeri girebilirseniz :farao: bizimde güvercinler çalındıydı orda çıktı ama alamadık orda kaldı kuşlar
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
Ben Böyle insanın Müslümanlığından Şüphe duyarım ama çaldıkları tabiiki yanlarına kalmaz onların o paralar elbet çıkar onlardan onlardan olmazsa ailelerinden olmazsa çocuklarından çıkar tek tkelimeyle yazık:jocolor:insan ziyanları::ranntign
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hırsızlara tepki vererek mete han kardeşimizi güldürmüşüz, neşelendirmişiz. çünkü bunlar hırsız değilmiş.

mete han kardeşimin neşesini kaçırmak istemem ama bu hırsızlar, görüntüler yayınlandıktan sonra yakalanmışlar. başka bir motosiklet sitesinin yöneticisi admin arkadaş hırsızların yakalandığı bilgisini youtube linkinin altına eklemiş.

sevgili dostum ukalalık gibi algılama ama videolar çocukca gelmişti...o linki buraya eklermisin...sevgilerle...:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sevgili dostum ukalalık gibi algılama ama videolar çocukca gelmişti...o linki buraya eklermisin...sevgilerle...:rendeer:

Niye bu kadar üzüldün?....:p:p:p

O çocuk dediğin adamlar nasıl buldularsa mail bile atmış herkese.... Tam bir şebeke....:pr::pr:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Niye bu kadar üzüldün?....:p:p:p

O çocuk dediğin adamlar nasıl buldularsa mail bile atmış herkese.... Tam bir şebeke....:pr::pr:

Niye üzüldüm üye olduğum çete dağıldıda ondan dertlendim bi an...:p

dinmeyen sevdiğim biri beni yanlış anlamasın....:pale:

benim fikrim buydu...linki göürsem yanıldığımı kabul ederim...CUKO arkadaşı eshefle kınıyorum...:p
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
ananı sewiosan kaç sülalen umrunda ise ortadan kaybol HEPİNİZİN ALLAH BELASINI VERSİN !!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst