anlat bakalim, scooter kullanmayi neyle ögrenmek lazim?
Benim enteresan bulduğum korunmaya ihtiyaç duymamak ya da motordan saymamak bahisleri idi.
Tabii ki skutır kullanmak için de önce bisikleti çok iyi sürüyor olmak lazım. Skutır almak isteyip de bisiklet becerisi olmayan arkadaşlarım var. Skutır eğitimini de veren Gelişim sürücü Kursu dahil bir sürü temel eğitim veren kurum var.Binmeye başlamadan önce eğitim alından kastım da, trafiğe çıkmadan kapalı alanlar da kurs olur tanıdık olur sürüşü geliştirin idi.
Ben polemik için yazmadım. Dilediğinizi yaparsınız ama doğru 1 tanedir.
konunun başlığına bakınca scooter motordandır değildir tartışması yapmak gereksiz bence...
scooterda kullanıyor olsan yada enduro, ss, chooper yada başka bir şey sonuçta korunman için gerekli tedbirleri alman lazım...sonuçta kaza her iki tip motorsiklet sürücü aynı oranda etkileyecektir....
Değil mi?(25 karakter):cat:
Eskiden baş kahramanı kediler olan çizgi filmler vardı.. Koca bi nesli mahvetti bu çizgi filmler.. Konuya uyanamayanlar hala o kediler gibi 9 canlı olduğunu düşünüyor.. Her seferinde içinden 8 7 6 diye rakamlar çıkacak ve o yoluna devam edecek gibi yaşıyor...
Adam devrilen sabit motor sürücüsünün öldüğünden bahsediyor diğeri hala tecrübe önemli diyor.. Lastiklerin 5 cm terse kaysa yere kapaklanırsın ama arkadaşım 1 km lik mesafede kaza olmaz inancında..
İnsan olarak ulaşabileceği max. sürat 20 km/sa olan arkadaş 70-80 km/sa hız yapan sukutıra motor değil diyor..
Sıcaklardan şikayet eden arkadaşların, morgların soğuklundan pek hoşlanacağını sanmıyorum..
Motor zahmetli iş hocam.. Herkes bunun zor taraflarına katlanıp kabul edemez.. Üstüne binip gaz kolunu çevirince motorcu oldum sanır..
Korunmasız gezenede korunmalı gezenede kazasız sürüşler diliyorum.. Ama korunmasız motor sürüşü için bahane üretenleri Allaha havale ediyorum..
Aklın yolu bir:cat:, dediğim gibi herkesin kendi doğrusu olabilir ama gerçekte doğru 1 tanedir.
Bu sitenin üye yoğunluğundan mıdır bilmiyorum ama ne kadar temel ve gerekli şeyler yazarsanız yazın mutlaka birileri anlamsızca muhalafet ediyor. Sırf bu yüzden siteye seyrek girer oldum.:silent:
Herkesin kendi hayatı dilediğinizi yapın da en azından olması gerekeni, rasyonel olanı kabul edin arkadaşlar (kastım benim dediklerimi kabul edin demek değil sanırım anlaşılıyor), akıl ve mantığın olmadığı yolda motor sürülmez.