- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
ön dişli ile ilgili bir soruna sebep oluyormuş sanırım. hdeniz bakıyorum da alışmışsın motoruna mct nin göstergesine zaten inanmıyorum çünkü benimki artık saçmalamaya başladı orhangazi yolunda boş yolda biraz sıkıştırdım 110 dan sonra yukarı aşağı hareket etmeye başladı tam sağlıklı kaç yapabildiğini söyleyemeyeceğim. ama genel omemnunum benim veletten. zatena rtık mondial ile sadece blok kapağındaki yazı ile alakası kaldı. bu hali ile bilmeyen motosiklet meraklıları tarfından 6500-10000 ytl arasında fiyat biçenler oldu. peşimden harleyci,artist diye bağıranlar, bu mondial diye inandırmaya çalıştığım insanlar oldu. motorumun şeklinden genel olarak memnunum internette vn800 motosikletin motorunu falan satıyorlar. şeytan dürtmüyorda değil yani şasinin taşıyacağını bilsem denerim açıkcası 800 cc olması şart değil 500 de olsa olur. bir en500 motoru falan olsa oh mis sabah sabah kayışım koptu yaptığım fantazilere bak 
hadi kalın sağlıcakla
hadi kalın sağlıcakla