kaza kilyos yolunda

Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
çok üzgünüm geçmiş olsun orayı çok iyi bilirim aranjörüm lütfü'ye o yoldan devam'lı giderim ve bana hep dikkat et diye tembihler sağolsun.
çok kaygan bir yapısı var oranın çok geçmiş olsun 'bunada şükür diyelim...
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
51
üüffff çok kötü :( sanırsam satıcam motoru bu haberler beni iyice soutuyo motordan Rabbim acil şifalar versin
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
offf ya,,,,,cok uzuldum yaaa,yapabılecegımız bır sey varsa aynen hazırım,acıl sıfalar dılıyorum,tekrar cok gecmıs olsun.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Büyük geçmiş olsun, acil şifalar dilerim...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun , üzücü , daha kötüsüde olabilirdi diye düşünmek doğru sanırım , nerede ne ile karşılaşılabilir hiç belli olmuyor,

tekrar geçmiş olsun, Allah tekrarından saklasın
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu yolu bilenler bilir kilyosa gidebilmek için ormanlık alanın bittiği yerden sola dönülüyor ve dik bir yokuştan aşağa iniliyor buraya kadar her şey güzel ve hoştu. yaklaşık 1 km lik dik yokuşun bittiği yerde önce sola sonra sağa keskin bir viraj var. tam o noktaya geldiğimde arkamda artçınında olmasından dolayı hızımı oldukça azalttım önce sola döndün daha sonra sağa dönen keskin virajı alırken birden o şok edici görüntüyle karşılaştım junyor lakablı arkadaşımı (artçı) motoru kullanan öz amcası virajı alamayarak yolun ortasındaki beton duvara çarptılar aynı anda ikiside duvarın arkasındaki yaklaşık 1,5 metrelik kanala uçtular hemen sağa çekip yardıma koşmak isterken bende motoru o heyecanla düşürdün o anda hiç önemli değildi

kask daha çok üzülebileceğimiz bir durumu kesinlikle engelledi !!!

Geçmiş olsun...üzüldüm...o yolda araclar sık sık katyıp treetuarlara bindirir...motosikleti düşünemiyorum...Zekeriyaköy inişi tüm sürücülerin hız kesmedikleri ve virajda savruldukları çok garip tehlikeli bir yol...Llah muhafaz daha kötüsüde olabilirdi...zor durum...herşeyin hayırlısı...bende orda aracla spin atmıştım bir kez...
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
büyük geçmiş olsun.allah kotusunden saklamış.

cumartesi akşamı bende benzerine kurban gidebilirdim.eski üyelerimizden deer_152,erol _dayı,zydar ve 1-2 arkadaş iğneada gezisi için gece geç saatte yola çıktık.iğneada yolunu billenler bilir.çok virajli ve ucurumlu bi yol.yol bitti viraji denen bi viraj var.tamamen 180 derece viraj.uzun farlar göstermiyodu.mecbur kısalarla.ve yolu bildiğim için grubun başında ben gidiyom.bir ara dalgınlıkta yol bitti virajını kaçırdım.arka frende problem vardı.sadece on frenle ve motor freni ile nasıl yavaşladım ve nasıl döndum o virajı ben anlamadım.allah yardım etti.artık o kadar sert asıldımkı frene az kaldı arkada artçı varken stoppie'ye kalkacaktım.duramama durumunda 2 seçeneğim vardı.ya motordan atlaycaktım yada karşidakı ağaçlara yuksek bi hızda vuracaktım.
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
45
canım yaaa sen bana dün akşam hastanede olanları anlatmadın!!!! neler var yaaa! eminim pazar diye oralarda adamakıllı birileri yoktu.!!:pr:
yurdum hastanesi....

üüffff çok kötü :( sanırsam satıcam motoru bu haberler beni iyice soutuyo motordan Rabbim acil şifalar versin

canım sen neden motordan soğuyorsun ki? sen elinden geleni yap ve olabildiğince dikkatli ol, tabii dışarıdan gelecek tehlikelerde yapacak birşey yok...
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
Zekeriyaköy civarına sık geliyorsanız acil yardıma ihtiyacınız olursa hastane için en yakın Zekeriyaköy amerikan hastanesi var numarasını vereyim 0 212 202 92 10 not edin umarım ihtiyacınız olacak bir durum başınıza gelmez.
kendi numaram 0 538 459 20 56 elimden gelen yardımı yapmaya hazırım.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah sifa versin abimize. Sizden de taksicidende yardımı olan herkesten Allah razı olsun. Bakmayın simdi belkide sinirleniyoruz ama emin olun oradan gecen bir taksi icin bile emin olun 1 milyar vermeye razı olur insan. O baska birşeydir elbette.
Allah cümlemizi kazadan beladan musibetlerden korusun insallah.
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
45
Bekir bu arada senin motordaki çizikler için verdin mi aşkın'a motoru?:salut:
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne kadar tecrübeli olsakta kader denen bir gerçek var, bu belalar ise ancak sadaka vermekle def ediliyor, bu ALLAHU tealanın değişmez bir kanunudur. kuranı kerimde bu yazıyor, evet okuyan bilir; sadakasını verenin hastasını tedavi ederim, kazadan beladan korurum, zekatını verenin malını hırsızdan korurum buyuruyor, gözününüz gördüğü ve görmediği, kainattaki herşeyi ALLAH yönetiyor, hiçbişey kendi kendine olmaz, sebepler alemindeyiz ve kadere rıza göstermek basiret ve olgunluktur, sabır erdemdir. Allahu teala sabırlar versin geçmiş olsun
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Öncelikle çok geçmiş olsun diyorum.. Allah beterinden saklasın, acil şifalar versin.. Yaralanan arkadaşlar bir an önce sağlıklarına kavuşurlar inşallah.. :pale:

Yaptığım kazadan 1.5 ay sonra yarın inşallah motoruma kavuşucam. Ama okuduğum her kaza haberinde bende biraz daha "acaba?" oluyorum açıkcası çünkü bu aralar çok fazla arkadaşımızı kaybettik.. Allah hepimizi korusun, hepimizin tekeri düz bassın inşallah.. :cat:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum geçmiş olsun allahtan acıl şifalar diliyorum
gelişmelerden haberdar edersen sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst