Acill Yardiiimm!!! Cbr 125 R

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
12
Arkadaşlar 2006 Model Cbr 125 Im War Sorum şu Bu Motorlara Piyasada Performans Eksoz Diye Takilan Eksozlar Gerçekten +hp Werirmi Veya Veren Bi Marka Biliyomusunuz Bilgisi Olan Arkadaşlar Yardimci Olursa Sevinirim.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Arrow komple egzos 1-1,5 hp katkısı olur ama verilen paraya 1,5 hp değer mi?
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
bende motoruna bişey oldu sandım girdim bu konu hakkında hiç bilgim yok CBR 125R topiğindekilere sormalısın:farao:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Arrow komple egzos 1-1,5 hp katkısı olur ama verilen paraya 1,5 hp değer mi?

hay agzına sağlık.

125 cc motora performans eksozu taksan ne olur takmasan ne olur.

Bu performans eksozuna verecegin parayı sakla cbr 125 satıp eksoz parasınıda ekleyince temiz 2. el bir cbf 250 veya hyosung 250 comet alırsın.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
267
Arkadaşlar 2006 Model Cbr 125 Im War Sorum şu Bu Motorlara Piyasada Performans Eksoz Diye Takilan Eksozlar Gerçekten +hp Werirmi Veya Veren Bi Marka Biliyomusunuz Bilgisi Olan Arkadaşlar Yardimci Olursa Sevinirim.

Dedim kesin yolda falan kaldı biri yada aha bi motor daha çalındı bu ne biçim başlık açma :farao: :farao: :farao:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
kullancıların mesajları belirli sayıya ulaşana kadar başlık açmaları moderatörlerin iznine bağlanması lazım.
CBR 125 başlığı içinde tonlarca bilgi varken biraz arama yapmış olur yeni arkadaşlar. belki gözlerinden kaçırmış oldukları bazı şeyleri o başlıkta görebilirler.
egzost konusunda ciltler dolusu bilgi var sitede biraz insaf yahu
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Motorun kendisi HONDA bilmiyorsan ayıp. taktıgın egzosa gore verdigi beygir gucunde farklılıklar sergiler.

Delikanlı önce nasıl bir manada söyledigime bak sonra ahkam kes.
Sen daha kısa donla gezerken biz motor tepesindeydik. Bize senmi öğreteceksin ne oldugunu ::ranntign
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ne oldu ? Egzozcu bir yere mi kaçıyor ? Acill Yardıııımmmm yazacak ne var ben onu anlamadım ?Motorunda arıza mı var ? Hayır.Motorunda çok büyük bir problem var yolda mı kaldın ? Hayır.Motorunla (Allah korusun) kaza yaptın ve acilen öğrenmen gereken bir şey mi var ? Hayır.
Lütfen bu şekilde başlıklar açmayınız.Bu bilgiye cbr 125 topicinde cevap bulabilirsiniz.Kaldı ki az çok bir şeyler yukarıdaki mesajlarda da yazılmış.Bu yeterli.Sitede benzer bilgiler de mevcut.CBR 125 topicinde bu konuya devam edebilirsin.
Bir dahaki sefere başlık açarken daha dikkatli olun.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst