Valentino Rossi 12-14 Yaşlarında ( video )

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[YT]5vh4z8LapIg&mode[/YT]​


Adam olacak çocuk...
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Güzelmiş... de keşke ingilizce/türkçe olsaymış(veya altyazı en azından).Teşekkür ederiz efenim.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzelmiş... de keşke ingilizce/türkçe olsaymış(veya altyazı en azından).Teşekkür ederiz efenim.



valla kardeşim keşke bileydimde gardaşım için çevirseydim ama...Rica ederim...:rendeer:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
206
walla şu söz ne kadarda doğruymuş efsane olunmaz doğulur ......... YAŞAYAN EFSANE...
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
41
adam o yaşlarda 46 numarayı kullanıyomuş ya
hayranım ben ona ya
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
bence doğru yerde doğmuş türk olsaydı ehliyeti ceza puanlarıyla dolardı herhalde :mrgreen:
 
Katılım
2 Nis 2005
Mesajlar
595
Ben bu çocuğu Peter Pan'a benzetiyorum hep.

Küçükken daha da çok benziyormuş :p
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar yabancı dili olan bir arkadaşımız bu videoyu çevirebilir mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst