MZ Regulator&REctifier

Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736

buradaki 2 ve 3 nolu tablalardaki diyotların adını bilen varmı?? yada yerine kullanılabilecek bir diyot varmı? ve kaç amperdir acep?
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
benim akü 12v 9ah bi zararı olurmu?
hemde okadar büyük devreye gerek yok benim sadece bi tane pozitif diyot yandı elektronikçilerde bulamadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence elıne bı cekıc al....hatta balyoz....gerısını bılıoon.....:p:p
19 diş......:(
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yanan diyot'un kodu vs. varsa müdail önerebilirim.

En olmadı ebatları ve kılıfı hakkında biraz bilgi...
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
bence elıne bı cekıc al....hatta balyoz....gerısını bılıoon.....:p:p
19 diş......:(
zaten perçinlerini sökecem diye kırılmadık yeri kalmadı:mrgreen:
mz nin 21 dişi var olurmuki jawaya.
akünün değerlerleriyle alakası yok alternatörden çıkan akımı doğrultan diyodlar onlar bu adrese bir göz at her cinsten diyot çeşitleri var olmadı firmaya arayıp sorarsın.
http://www.yildirimelektronik.com/index.php?p=106&l=1
saol sinan doğru aküyle alakası yok sadece doğru akım yapıyo diyotlar.
Yanan diyot'un kodu vs. varsa müdail önerebilirim.

En olmadı ebatları ve kılıfı hakkında biraz bilgi...

kodu sy 171/2(ters "Ü" var)233 olması lazım.

@sinan'nın verdiği adresten baktım çakma diyot deniliyomuş 25A 100v gibi bi değerde ama sy170-2 olanı benimki 171-2 fazla fark olmaz heralde.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hehee....ii yapmısın abicim....
bugun bızım arkadas mz aldı....
baktık motora aku kabloları yok....bende bıraz yabancıyım mz ee..onun ıcın kabloları ılk önce bulamadık....senı aramak aklıma geldı...baktım tele numara yook....ötekı hatta kalmıs....
neyse ugrasa ugrasa buldum kabloları...sımdı sarj etmıo....
söktum yan kapagı..tabı dıslıyıde gördum....söktum onuda baktım....cavayla aynı....pazartesı olsun hemen ondan alacam zaten....:cherry:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
136
benim bir tanıdığım 81 model suzukiye ile aynı senin sorun vardı oda birşey yapamadı ama sana tavsiyem iyi bir oto elektirikçiye git murat 124 ün konjektörü uyuyormuş sende bunu yaptırmayı dene yaparsan çok rahat edersin
 
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
589
eğer yıldırım elektronikteki diyod olmaz diye düşünüyorsan www.elkatek.com bu firmayla iletişime geç ben sitede arama yaptım senin verdiğin değerde var görünüyor sormak lazım yinede
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
hehee....ii yapmısın abicim....
bugun bızım arkadas mz aldı....
baktık motora aku kabloları yok....bende bıraz yabancıyım mz ee..onun ıcın kabloları ılk önce bulamadık....senı aramak aklıma geldı...baktım tele numara yook....ötekı hatta kalmıs....
neyse ugrasa ugrasa buldum kabloları...sımdı sarj etmıo....
söktum yan kapagı..tabı dıslıyıde gördum....söktum onuda baktım....cavayla aynı....pazartesı olsun hemen ondan alacam zaten....:cherry:
:mrgreen::mrgreen:şarz lambası bağlı olmadığında yada patlak olduğunda bile şarj etmiyo bu meretler bide ona bak:)
benim bir tanıdığım 81 model suzukiye ile aynı senin sorun vardı oda birşey yapamadı ama sana tavsiyem iyi bir oto elektirikçiye git murat 124 ün konjektörü uyuyormuş sende bunu yaptırmayı dene yaparsan çok rahat edersin
ewet önceden duymuştum arabalarında oluyomuş sanayiye bi soruyum.
eğer yıldırım elektronikteki diyod olmaz diye düşünüyorsan www.elkatek.com bu firmayla iletişime geç ben sitede arama yaptım senin verdiğin değerde var görünüyor sormak lazım yinede
sanayideki oto elektrikçilere daha gidemedim belki vardır bi soruyum olmazsa yenisini alacam artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst