- Katılım
- 25 Ocak 2006
- Mesajlar
- 96
- Konu Yazar
- #1
tüm arkadaşlara merhaba.uzun zaman sonra burda olmak çok güzel.size danışacağım 1-2 konu var.benim arka frenler balatalar bitik onları değiştiricem fakat sıkıntım bu değil.. arka tekerlek zor dönüyor ve 10-15 kmle giderken arkadan tak tak diye bir ses geliyor.iki tane servise gösterdim birtanesi balatadandır değişince düzelecektir diyor öbürü ise kayış kopmak üzere onun sesi olabilir diyor. Arkadaşlar balatayı sıfırlayınca bu ses olayı ve tekerleğin zor dönme durumu ortadan kalkarmı..yoksa gercekten kayıştan geliyor olabilirmi?motorum 4000 km ye yakın şuan.2 gün içinde uzun yola çıkıcam yardımlarınızı bekliyorum.anlaşılır olmak için biraz uzun yazdım kusura bakmayın. Saygılar.