Bir KASK aldım tüm hayatım değişti&Buğusuz Marushin

Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
motosiklet aldın yok kask yok dizlik yok ceket eksik bitmiyo sanırım ama bunlar şart hayatta kalabilmek için. hor görmemek lazım Marushin li Panda yı :) kıskananlar catlasınnnn ::stretche::stretche::stretche
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Yanaklar hafif sıkı$mı$ mi ne ? Sanki ya$li bi teyze avuclarinin iciyle yanaklarina bastirip oksuyomus havasi vermi$.. Ama kask guzel :p
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun
güzel kask yeni geldi zannnedersem Türkiye ye reklamlarını görmüştüm güzel
ben shoei ciyim
seneye nasıpse kenan sofuoğlu nun kaskından gelcekmiş nasıpse onu düşünüyom
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mete abi ben sana hikayemi anlatayımda ibret al dört ay önce şilede düştüm ve elimdeki uyduruk eldiven belimdeki uyduruk mont ve spor ayakkabım yırtıldı neyseki bana bir şey olmadı neyse bunları aldım attım böyle olmaz dedim abi gittim bankaya 2 milyarcık kredi çektim FUL AKSESUAR aldım buda korumasız yola çıkanlara ibret olsun herkesin durumu müsait olmaya bilir ama postu deldirirseniz karışmam .bu arada kaskın hayırlı olsun
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,826
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
kekodur adın
nedir maksadın
bir kask aldın
amma abarttın

hakkaten artık kaskları da mı kutluyoruz nedir :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Doğru diyon valla :p bu ay içinde alıyom tam adresi varmı buranın


dostum site ana sayfada reklam dalga motoru var...orayı tıklayıver...Yenikapıda İDO karşısı...:cat:



Hayırlı olsun mete abi.. bitanede ben alacam ama para lazım..

abi para dediğin elinin kiri...74 yıllık dünya...almak lazım...:p

Bugünlerde ciddi ciddi ilgilendiğim bir model Marushin..

Gidip bakmak için firsat kolluyorum da gidecem inşallah :)

Güle güle kullan diyecem ama yanaklar olmuş badem tatlısı nasıl gülecen :mrgreen:


selamımıda söyle ERAY a...indirim yapsın hırbo...:pabi biraz kan dolaşımı solunum falan idareli kullanıyorum kaskla...takarken nefesimi tutuyorum...ne kadar dayanabilirsem dayanıyorum...beyne oksijen az gidiyor...aptal olucam sonunda galiba...:queen:




hayırlı olsun kanki..
Bunun XXXL ini bulamadın mı? Sanki biraz küçük gelmiş.:p


kanki xxxl alsamıydım ne...valla...ben alışamadım ya...ne güzel çinçonla takılıyoduk kafamız rahattı...kazalardan sonra aragazla aldık ama...
:p


neyse topiciği alp daha basmamış :p

hayırlı olsun kafanda paralansın :mrgreen:

sağol dostum...valla çok sevindim senin adına hiç içime sinmiyordu senin o kask ile gezmen kendim almış kadar sevindim


alp taşınıyo...eşya taşıyo hırbo...işi gücü bırakıp internet cafeye girerse şaşırma...



mete abi yanakların dışarı fışkırmış daha büyüğü yokmuydu onun:pgüzel kaskmış gerçekten hayırlı olsun abi güle güle kullan bu arada sakalda yakışmış hanii:)


sağol abi darısı başına...biraz sıkıyo ama...:pale:



Mete abi hayırlı olsun çok yakışmış:cat:

yakışır bana herşey...:p


abi 140 avro nasıl verdin.Helal valla zenginin kafasıda kıymetli oluyo hani:p


sorma...düşününce koyuyor valla...:p


mete abi sen ölmezsin dimi artık :mrgreen:


öyle dendi bana...geçen ilgili melek geldi...ön anlaşma imzaladık karşılıklı...kapora verdim...ölmeyecekmişim...:queen:


HAYIRLI olsun metehan abi eski kasktan yeni kaska geçince kim bilir ne hissetmişsindir,bende de vardı 40 ytl almıştım,sonra benim kini cox marka kaskı alınca varya diyecek kelime bulamamıştım,neymiş o ya dedim,keşke önceden alsaymışım dedim şimdide paşa paşa kullanıyorum sende,paşa paşa kullan,güzel kask seçmişsin,gözlügü varmı seninkinin,valla ben almadan önce düşündüm gözlüksüz alırsam kaskı takınca gözlük sıkıyor sonra kulak üstünde agrı ve sızı yapıyor diye gözlüklü aldım çok rahat,herkezin kendine özgü bir zevki vardır,
işte benim kaskta bu.tekrardan hayırlı olsun,




kanka çenesi açılırda alabilirim aslında geç kalmış sayılmam...:P

motosiklet aldın yok kask yok dizlik yok ceket eksik bitmiyo sanırım ama bunlar şart hayatta kalabilmek için. hor görmemek lazım Marushin li Panda yı :) kıskananlar catlasınnnn ::stretche::stretche::stretche


hem çatlasın hem patlasın...:pmont var zaten...HELD...:p

Yanaklar hafif sıkı$mı$ mi ne ? Sanki ya$li bi teyze avuclarinin iciyle yanaklarina bastirip oksuyomus havasi vermi$.. Ama kask guzel :p

hehe...aynen öyle...:palp yok sen bizle uğraşmazsın...


hayırlı olsun
güzel kask yeni geldi zannnedersem Türkiye ye reklamlarını görmüştüm güzel
ben shoei ciyim
seneye nasıpse kenan sofuoğlu nun kaskından gelcekmiş nasıpse onu düşünüyom

hayırlısı dostum...herşey gönlünce olsun...:p

Mete abi ben sana hikayemi anlatayımda ibret al dört ay önce şilede düştüm ve elimdeki uyduruk eldiven belimdeki uyduruk mont ve spor ayakkabım yırtıldı neyseki bana bir şey olmadı neyse bunları aldım attım böyle olmaz dedim abi gittim bankaya 2 milyarcık kredi çektim FUL AKSESUAR aldım buda korumasız yola çıkanlara ibret olsun herkesin durumu müsait olmaya bilir ama postu deldirirseniz karışmam .bu arada kaskın hayırlı olsun


Allah korumuş kanka...herşeyde bir hayır vardır...:p

kekodur adın
nedir maksadın
bir kask aldın
amma abarttın

hakkaten artık kaskları da mı kutluyoruz nedir :queen:

seviyorum ama kimi..
çok farklı birisini...
nasıl anlatsam sana...
ilk harfleri okusana...


olm Samsunda arasanda bulamazsın...Anadolu delikanlısı taygır...
 
Son düzenleme:
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
çeneden açılmayan kaska ben kaskmı derim..full-face ..lanet olsun çok daraltır beni..bide çinçen çonmu bu makaruşin :p.. japon diyolar ama inanmam ben kolaqy kolay
fabrikasını gezmem lazım :p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,826
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
sçni nedir loo.

akrostiş böyle olur:

kasma kendini mete
edebiyat zor iş
kaskın hayırlı olsun
onsuz olmasın biniş

:queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
96
zati o kask, ne kask fark etmez bu sıcaklarda buğu yapmaz kiiiiiii... acı ama gercek. neyse ii günlerde kullan.. marushin güzel marka dünya piyasaına cok başarılı bir şekşlde giriş yaptı ama buğu da yapıcaktır yaptığı zaman üzülmeeee... leventtteymişsin bana yakınsın bi ara tanışalım realde... :)
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Marushin çok sağlam markadır,Türkiye ye yeni yeni geliyor sadece...Japon üretimidir.Fiyat-kalite olarak gerçekten mükemmeldir.

Marushin kasklar malesef japon üretimi değildir arkadaşlar.. Bir dönem bende almayı düşünmüştüm o dönemde araştırırken bulmuştum 1958 de Japonyada kurulmuş ve fakat sonradan bir alman tarafından satın alınmış bir şirket.. (http://www.marushin-helmets.jp/about.html) Contact bölümüne bakarsanız Almanya olduğunu görürsünüz zaten..

Fuarda Tekay'ın standında yakından inceleme fırsatım olmuştu fakat işçiliği beklediğim düzeyde değildi bende bunun üzerine şuan severek kullanmakta olduğum GIVI marka fiberglass kaskları aldım..

Ama tasarımları gerçekten çok çekici.. Eğer işçiliği biraz daha iyi olsaydı fuardan bende 2 tane marushin ile çıkacaktım.. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çeneden açılmayan kaska ben kaskmı derim..full-face ..lanet olsun çok daraltır beni..bide çinçen çonmu bu makaruşin :p.. japon diyolar ama inanmam ben kolaqy kolay
fabrikasını gezmem lazım :p


abe Eray seni Caponyaya götürsün...:p


Hayırlı olsun abi. Güzel günlerde kullanman dileğiyle.


sağol kanka...:cat:

sçni nedir loo.

akrostiş böyle olur:

kasma kendini mete
edebiyat zor iş
kaskın hayırlı olsun
onsuz olmasın biniş

:queen:

olm işin gücün yokmu ya...senin yok işte...:p

zati o kask, ne kask fark etmez bu sıcaklarda buğu yapmaz kiiiiiii... acı ama gercek. neyse ii günlerde kullan.. marushin güzel marka dünya piyasaına cok başarılı bir şekşlde giriş yaptı ama buğu da yapıcaktır yaptığı zaman üzülmeeee... leventtteymişsin bana yakınsın bi ara tanışalım realde... :)

ok dostum realde derken hangi mağazasında...:queen:nası espirikti ama...akıllıyım ben ya...:p


birde motor sürerken nefes alıp veriyoz ya o zaman buğu olmazmı sizce...:bounce:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
mete abi walla iii etmişin bende çinçançon malı vardı elimden düştü yere gask ikiye pölündü garpuz gimin aynı,iii para vermişin emme kafayı sağlama almışın,hayırlı olsun:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Marushin kasklar malesef japon üretimi değildir arkadaşlar.. Bir dönem bende almayı düşünmüştüm o dönemde araştırırken bulmuştum 1958 de Japonyada kurulmuş ve fakat sonradan bir alman tarafından satın alınmış bir şirket.. (http://www.marushin-helmets.jp/about.html) Contact bölümüne bakarsanız Almanya olduğunu görürsünüz zaten..

Fuarda Tekay'ın standında yakından inceleme fırsatım olmuştu fakat işçiliği beklediğim düzeyde değildi bende bunun üzerine şuan severek kullanmakta olduğum GIVI marka fiberglass kaskları aldım..

Ama tasarımları gerçekten çok çekici.. Eğer işçiliği biraz daha iyi olsaydı fuardan bende 2 tane marushin ile çıkacaktım.. :)



doğrudur valla...ben bilmem gocem bilir...Capon diye biliyodum...sahabı alman ama mal capon malı...:cat:

mete abi walla iii etmişin bende çinçançon malı vardı elimden düştü yere gask ikiye pölündü garpuz gimin aynı,iii para vermişin emme kafayı sağlama almışın,hayırlı olsun:cat:

benim ilk kasklarım BEST di...SAFEBET di...ondan pek duygulandım abi...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
Metehan abi tekrar hayırlı olsun,eğer yanaklardan baskı dayanılmaz boyuta gelirse bi büyük içliğini takabiliriz :) Gerçi yanaklıkları yumuşak oldukça ama rahatsız olursan söylemen yeter.

Bu arada cam olayında Marushin ciddi iddalı,Shoei ve Suomy'den daha başarılı buğu yapmaması,Sadece Sisli havada dışardaki sis kütlesi ön cama yapışınca buğu yapmış gibi oluyor.Dış yüzeyin bir çaresi yok.Ancak Marushin'in vizör sistemi iç içe geçmiş arasında 0,04 mm boşluk olan çift vizörden oluşmuştur.Dolayısıyla buğu yapması gerçekten çok çok zordur.(Aynı teknoloji Schuberth kasklarda kullanılıyor)
Ancak aşırı soğuk havalarda,sıkışık trafikte (-2,-3 derece),sürekli aynı bölgede biriken hava nemlenmeye sebep oluyor burun bölgesinde.Nose Shield denen aparatı (standart) taktığınız zaman burnun nefes verdiği bölge havalandırma deliğine denk geldiğinden buğu gözle görülmeyecek seviyede minimum'a iniyor.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayırlı olsun güle güle kullan:cat::cat:

Sağol kanka...Cumartesi sınavda Pendikteyim he...saygılar sevgiler...Ben İzmitde olsun isterdim ama...madem Pendiğe geldik ordan İzmitede akarız artık...ulen yaş 30 oldu 18 lik gençlerle ilkokul sıralarına oturcaz ya..kendimden utanıyom...:queen:

Abicim mal kendini belli ediyo bağıra bağıra ben çinim diyo kazıklamışlar bizim füreği :queen:

kanka sen ne anlarsın...Allahın Eskişehirlisi...oralarda Japon malımı ver lan baltazar...:queen:çin diyo ya...de get işine...keko...yarın kıldikenle buluşcaz...onu saflarıma çekicem...EYONG a ziyarete gidicez...kebaplar Olcaydanmış yarın...:p


Olcayyyy lannn biz geliyoz...abi bu alple borayı atak mı siteden...diycem beni kırmıycak...:pseni 3 gün banlatıcam...olm bizim modlarla kankayız...seni anında şutlatırım...borumuz her daimm öter bizim...:bounce:derin üyeyiz biraderim...akıllı ol...:queen:


:bounce:

Metehan abi tekrar hayırlı olsun,eğer yanaklardan baskı dayanılmaz boyuta gelirse bi büyük içliğini takabiliriz :) Gerçi yanaklıkları yumuşak oldukça ama rahatsız olursan söylemen yeter.

Bu arada cam olayında Marushin ciddi iddalı,Shoei ve Suomy'den daha başarılı buğu yapmaması,Sadece Sisli havada dışardaki sis kütlesi ön cama yapışınca buğu yapmış gibi oluyor.Dış yüzeyin bir çaresi yok.Ancak Marushin'in vizör sistemi iç içe geçmiş arasında 0,04 mm boşluk olan çift vizörden oluşmuştur.Dolayısıyla buğu yapması gerçekten çok çok zordur.(Aynı teknoloji Schuberth kasklarda kullanılıyor)
Ancak aşırı soğuk havalarda,sıkışık trafikte (-2,-3 derece),sürekli aynı bölgede biriken hava nemlenmeye sebep oluyor burun bölgesinde.Nose Shield denen aparatı (standart) taktığınız zaman burnun nefes verdiği bölge havalandırma deliğine denk geldiğinden buğu gözle görülmeyecek seviyede minimum'a iniyor.


Eray abi biraz sıkıyo bu ya...bak 1 kere taktım valla...fulface yapma şansımız nedir acaba...kullanılmış kask geri alırmısın...:queen::pvalla bir kere giydim...Allah çarpsın...ekmek musaf ambiansı....:p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
fürek' Alıntı:
Olcayyyy lannn biz geliyoz...abi bu alple borayı atak mı siteden...diycem beni kırmıycak...:pseni 3 gün banlatıcam...olm bizim modlarla kankayız...seni anında şutlatırım...borumuz her daimm öter bizim...:bounce:derin üyeyiz biraderim...akıllı ol...:queen:

Hadi ordan keko senin olcayın varsa bizimde barış abimiz var o kollar bizi haksız yere attırmaz allahın kekosu kitlemişler sana çin çon kaskı capon diye bide başlık açmış utanmadan

.yarın kıldikenle buluşcaz...onu saflarıma çekicem...

dikkatli olda gültekin spirnofu bizim saflara çekmesin kalacan ortada tek başına desteksiz ne halt yiyecen o zaman
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
kanka bu kasklar hep sıkmalımı...nefes alamıyom ya ben...:pyani sıkma değilde tam giriyor kafama...ama konuşamıyorum bişey diyemiyrum yanımdakine motordayken...muhabbet edemiyom yane anlayacağın...çenem durdu motor sürerken...:queen:


Abi şu an gıcır gıcır olduğu için sıkması normal :wiinkk: Zamanla daha rahatlayacaktır... Hatta içini yıkadığında bayağı bir salıyor kendini :p
Zaten sıkması iyi baktın kafan içinde oynamaya başladı at sen o kaskı... :cherry: -bana at :queen:-
Şaka bir yana bol kask kullanmak çok tehlikeli... Sıkması daha iyi...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst