- Katılım
- 26 May 2006
- Mesajlar
- 52
- Konu Yazar
- #1
Motoru akşam apartmanın otoparkına bırakıyorum. Açık bir otopark ancak çevrede kaldırım vs. çalışmaları olduğundan toz-kum v.s. bolca mevcut. Her sabah yola çıktığımda ön balatalardan garip ciklermeler geliyor, ince. sanki arasına toz kaçmışta onlar eziliyor muş gibi. Kawa en500 kullanıyorum.
Sizce zararı olur mu, önlemenin bir yöntemi var mıdır (motoru tozsuz bir yere park etmek dışında)
Sizce zararı olur mu, önlemenin bir yöntemi var mıdır (motoru tozsuz bir yere park etmek dışında)