Gaziantep mt K.maraş döngel mağralari gezisi

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Gaziantep motorsiklet kulubu olarak 5 haftadir yapamadıgımız gezilerimize bu hafta tekrar start verdik aramıza yeni katılan arkadaşlar vardı ve bunu haftaki gezimiz Kahramanmaraş'in 60 km kuzey batısında bulunan döngel magralarıydı yaklaşik olarak 260 km yol yaptık sorunsuz bir şekilde gezimizi bitirdik ..




DÖNGEL MAGRALARİ

Kahramanmaraş-Kayseri Karayolu'nun 50. km sinde bulunmaktadır. Dünyanın 8. harikalığına aday bir yerdir. Tekir'den batan büyük bir su kütlesi çağlayanlar halinde bu mağaralardan çıkar. Üst üste ve birbirine bağlı olmak üzere üç mağaradan meydana gelmektedir. Mağaranın tabandan tavana kadar olan yüksekliği 102 m: dir. Tabii ve eşsiz bir görünümü vardır, otobüs terminalinden her saat gidilebilir. Ayrıca özel araba ile 50 dakikalık bir yolculuk sonucu varılır. Engüzel piknik alanıdır. Güzelliği, görenleri hayran bırakır. Etrafı sarp kayalık ve çalılıklarla ve yer yer çam ağaçları ile kaplıdır. Çağlayanlar halinde akan suyunda alabalık avlanır. Çevrede bulunan köylerin elektrik ihtiyacını karşılayan "Tekir-Döngel Hidroelektrik Santralı"da burada kurulmuştur. Ceviz ve Çınar ağaçları ile kaplı yemyeşil bir dinlenme ve piknik alanıdır. Yaz boyunca ziyaret edenlerle haşır neşir olan bir turizm merkezi sayılır. Milli Eğitim Bakanlığı'na ait birde İzcilik ve Kamp Tesisleri yapılmıştır. Türkiye'nin çeşitli yerlerinden belirli aralıklarla öğrenciler gelerek burada kamp yaparlar. Anadolu'nun tarih öncesi dönemlerine ilişkin kalıntılar burada bulunmuştur.


buluşma yerinde buluştuktan sonra depoları doldurduk

77222157js5.jpg


yola cıkma zamanı

01rv0.jpg


02il1.jpg


95432_0_767_122_670lo.JPG


kahvaltı için mola veriyoruz





tekrar yola koyuluyoruz







tekrar mola yol cok güzel her taraf çam kokusu cigerlerimiz bayram edıyor



Gaziantep MT nın yeni üyesi iboo 27 aramiza tekrar hoşgeldin



yoldan manzaralar





Güzel bir yolculuktan sonra magraların bulundugu piknik alanına girdik etraf cok kalabalık nerdeyse motorları koyacak yer bulamıyorduk..



hemen suyu buluyoruz



arkadaşlar bu fotoyu cektırene kadar ayaklarım buz tuttu su cok soguk



magralara dogru koyuluyoruz 2 km tırmanma bizi beklıyormuş tabi biz ciktıktan sonra ögrendik...:queen::queen:


yukarıya cıktıgımızda mükembel bir manzara bizi beklıyordu






yorucu bir yürümeden sonra magralara varıyoruz





magranın içindeyız uzaktan foto alamıyoruz kenarlar ucurum













magraların içine doru iniyoruz şartlar cok zor aynı zaman da telıkelı sarp kayalıkların altından ustunden gecıyoruz.......



ve magranın içi arkadaşlar burda fazla foto cekeniyoruz fotograf makınesi pil zayıf dıyor içerisi cok karanlik.



ve aşagıya ınıyoruz yorulduk karnımız zil çaliyor yemek vakti hemen yemegı hazırlıyoruz....



irfan (better 27 ) kebab yerlerken ellerine saglık irfan cok güzel pişmişdi





yemek yedıkten sonra etrafı biraz dolaşalim dedik.







ve artık dönmek zorundayız





Evet arkadaşlar bir gezimizi daha kazasız belasız bitirdik gelen arkadaşlara tek tek teşekür ederim

Daha sonraki nice gezilerde görüşmek üzere saglıcakla kalın:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

GAZİANTEP MT DEN SEVGİLERLE HOŞÇAKALİN.............
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
@aydemir güzel gezmişsiniz kısa zamanda bizde sizin otaraflara gezi düşünüyoruz görüşmek üzere
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi iyikide gelmişim valla çok güzel bi gün oldu sayenizde hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum sizinle olmak çok güzeldi başka gezilerde görüşmek üzere inşallah patlıcan kebabına diyecek yoktu zaten lokum gibi pişmişti ellerinize sağlık tek kelime ile harikaydı görüşmek üzre...
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Güzel gezi olmuş devamını bekleriz Antep-mt den..Kebaplara takıldım ben değişik takılmış şişlere.Biz de o kadar yol yaptık,o kadar ekipmanımız vardı.Ama bi mangal ortamı yaratamadık kokulu-dumanlı ona yanarım.Lastik yaktık onu kokladık:D
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
3
Hepinize selamlar

Yine iyi bi gezi daha yapmışsınız.
Gün geçtikçe kalabalıklaşıyorsunuz.
Keşke antepte olsaydım sizinle gelebilseydim :pr:

Umarım en kısa zamanda görüşürüz
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
@aydemir güzel gezmişsiniz kısa zamanda bizde sizin otaraflara gezi düşünüyoruz görüşmek üzere

gelin ahmet beklıyoruz zaten sizi

Abi iyikide gelmişim valla çok güzel bi gün oldu sayenizde hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum sizinle olmak çok güzeldi başka gezilerde görüşmek üzere inşallah patlıcan kebabına diyecek yoktu zaten lokum gibi pişmişti ellerinize sağlık tek kelime ile harikaydı görüşmek üzre...

sagol harun devami gelecek tabikine

Güzel gezi olmuş devamını bekleriz Antep-mt den..Kebaplara takıldım ben değişik takılmış şişlere.Biz de o kadar yol yaptık,o kadar ekipmanımız vardı.Ama bi mangal ortamı yaratamadık kokulu-dumanlı ona yanarım.Lastik yaktık onu kokladık:D

alp gel sanada ikram edelim bak bekliyoruz zaten anteplıleri severmişsin

Hepinize selamlar

Yine iyi bi gezi daha yapmışsınız.
Gün geçtikçe kalabalıklaşıyorsunuz.
Keşke antepte olsaydım sizinle gelebilseydim :pr:

Umarım en kısa zamanda görüşürüz

ersan seninlede gezi yapmak kismet olmadı antep deyken artık eylulde geldıgınde gezeriz saglıcakla kal
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
evet yine şahane bir geziyi kazasız balsız tamamladık Allah'a şükür. fotolar ve manzara güzeldi. Adana mt siz altı aydan beri geleceksiniz daha gelmediniz. Gaziantep mt yi ansızın karşınızda görürseniz şaşırmayın. Haftaya inş. ya Urfa yada Adana bakalım kısmet hangisine ise tabi cuma toplantımızda kesinlik kazanır. Gelemeyen arkadaşlar üzülmeyin daha çok gezi yapacağız, orda beraber oluruz inş.
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Gezi Çok güzel geçti. Manzara, meyek, doğa herbiri başka güzellikle büyüledi bizi. İrfan abi ye ve Ali abiye yemek için teşekkür ediyorum.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
oooooooooooooo :cyclopsan

Harika fotolar :) Tebrikler arkadaşlarrrr :cherry:
 

OKD

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
161
Çok çok güzel olmuş. Fotoğraflar kaliteli çekilmiş. Fotoğraf makinesinin markası nedir? Kesinlikle bu yöreye gitme şansım olursa mutlaka gezilmesi gereken bir yer
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
51
arkadaşlar bu mukemmel gezide yeni arkadaşlarla tanıştık ama benim tek sıkıntı duydugum şey sabah geziye gitmek icin motorumu cıkarttıgımda azharaket etmemle arka teker bilyasının dagılmış oldugunu görunce dunya sanki başıma yıkıldı :pr:ama bu geziya artcı olarak katıldım şahane bir gezi olmuş emegi gecen herkese teşekkur ederim ali usta seninde ellerine saglık harika kebab olmuştu gokancıgım videoda cok harika ellerine saglık tekrar nice guzel kazasız belasız gezilerde goruşmek uzere GAZİANTEP MT den selamlar saygılar
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
arkadaşlar bu mukemmel gezide yeni arkadaşlarla tanıştık ama benim tek sıkıntı duydugum şey sabah geziye gitmek icin motorumu cıkarttıgımda azharaket etmemle arka teker bilyasının dagılmış oldugunu görunce dunya sanki başıma yıkıldı :pr:ama bu geziya artcı olarak katıldım şahane bir gezi olmuş emegi gecen herkese teşekkur ederim ali usta seninde ellerine saglık harika kebab olmuştu gokancıgım videoda cok harika ellerine saglık tekrar nice guzel kazasız belasız gezilerde goruşmek uzere GAZİANTEP MT den selamlar saygılar

afiyet olsun irfan daha ne gezilerde ne kebablar yiyecegiz allah kısmet ederse.....

Çok çok güzel olmuş. Fotoğraflar kaliteli çekilmiş. Fotoğraf makinesinin markası nedir? Kesinlikle bu yöreye gitme şansım olursa mutlaka gezilmesi gereken bir yer

teşekürler arkadaşim kesinlikle görulmesi gereken yerlerden birisi fotograf makinesi samsung s730 güzel bir makıne ama daha kullanmasını ögrenemedım....
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
saglam gezi yapmışsınız. Hele o mangal olayına bittim:cherry:

eee gaziantep mt'e fahri üyelik kabul ediyormusunuz:p

paylaşım için sagol. güzel resimler:)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi helal olsun,güzel olmuş.o kadar baktım mangal olayı yok,dedim bu bir mucize mangalsız bir gezi yapmışlar(hayretlerdeyim)olacak iş deyil ya.
tabi bir kaç resim sonra bombalar patladı.balcan kebabı....
bundan 10 sene kadar önce antepli misafirlerimiz vardı,onlar sagolsun yapmışlardı yedik.tadına doyamadım.
sevgiyle kalın:rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
abi helal olsun,güzel olmuş.o kadar baktım mangal olayı yok,dedim bu bir mucize mangalsız bir gezi yapmışlar(hayretlerdeyim)olacak iş deyil ya.
tabi bir kaç resim sonra bombalar patladı.balcan kebabı....
bundan 10 sene kadar önce antepli misafirlerimiz vardı,onlar sagolsun yapmışlardı yedik.tadına doyamadım.
sevgiyle kalın:rendeer:


Mangalsız gezimi olurmuş :p:p
gürsel kardeşim geldıgınızde yaparız bir mangal sen canını sıkma balcan kebabı iyi olur tam mevsimi yanında soguk ayran :queen::queen:

görüşmek üzere Adana MT ye selamlar
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
131
aydemirciğim koymayın şu kebap resimlerini kardeşim,:)içimiz kıyılıyo
tamam biz yapamıyoruz ama bu kadarda olmazki...:mrgreen:
:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst